Wysokie obroty – bieg jałowy (TA KL)
Witam. Może ktoś mi pomoże... Problem jest tego typu:silnik jest juz nagrzany, zatrzymuję się np. na światłach w mieście, i po ok 15-30 sek. obroty nagle psadają do ok 200 i tak oscylują między 200-300. Jaka może być tego przyczyna? Miller z 96r. Z góry dziękuję chociażby za najmniejsze wskazówki.
- Od: 12 paź 2007, 13:00
- Posty: 25
- Skąd: Ozorków
- Auto: Xedos 9 2,3 Miller 96r
Jeśli o mnie mowa .
To dla mnie nie ma problemu z podłaczeniem Millera .
Każdemu podłącze i zdiagnozuje za darmo, płacisz za naprawe.
Pozdrawiam Wiesiek.
To dla mnie nie ma problemu z podłaczeniem Millera .
Każdemu podłącze i zdiagnozuje za darmo, płacisz za naprawe.
Pozdrawiam Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
- Od: 31 lip 2005, 18:04
- Posty: 331
witaj wiesiek5 mam mazde mx6 2.5 v6 i nie moge jej odpalic, kable od aparatu są rozszarpane, aparat na gwarancji, nie wiem jak te kable podłaczyc brak iskry, czy bylbys w stanie naprawic jesli tak to przywoze ją na lawecie do ciebie i robisz interesik, pozdrawiam, odp
- Od: 6 sty 2008, 20:41
- Posty: 4
Witam serdecznie!
Właśnie zarejestrowałem się jako nowy użytkownik niniejszego forum, a już chciałbym prosić o pomoc. Jeżdżę Mazdą Xedos 9 z 1995 r., 2,5 l V6. Mój samochód ma zamontowany gaz. Od pewnego czasu silnik wkręca się tylko do 5 tys. obrotów, powyżej nie daje rady. Wcześniej bez problemu wkręcałem go do 8 tys. obrotów. Taka sytuacja jak obecnie występuje zarówno podczas zasilania benzyną jak i gazem. Podłączenie pod komputer nie wykazało usterki. W czym może być problem? Z góry dziekuję za pomoc.
Pozdrawiam!
Piotrek.
Właśnie zarejestrowałem się jako nowy użytkownik niniejszego forum, a już chciałbym prosić o pomoc. Jeżdżę Mazdą Xedos 9 z 1995 r., 2,5 l V6. Mój samochód ma zamontowany gaz. Od pewnego czasu silnik wkręca się tylko do 5 tys. obrotów, powyżej nie daje rady. Wcześniej bez problemu wkręcałem go do 8 tys. obrotów. Taka sytuacja jak obecnie występuje zarówno podczas zasilania benzyną jak i gazem. Podłączenie pod komputer nie wykazało usterki. W czym może być problem? Z góry dziekuję za pomoc.
Pozdrawiam!
Piotrek.
-
peter.lub
Chyba mam duży problem a mianowicie:Gdy gwałtownie zwiększam obroty silnik zaczyna się dławić,a przy ruszaniu zaczyna do tego jeszcze szarpać tak że nie da się praktycznie ruszyć.Wydaje mi sie że jeszcze zaczął wydobywać się biały dym z rury wydechowej.Na wolnych obrotach pracuje ładnie ale też dymi.Na "luzie" gdy wolno dodaję gazu to się wkręca na obroty ale jak raz dodałem gazu do ok 6,5 tys. obr. i chciałem więcej to zaczęły spadać.Co to może być??Od razu powiedzcie na jaki narażony jestem wydatek.Z góry dzięki za pomoc
Xedos 9 2.0 V6 1995r.
Xedos 9 2.0 V6 1995r.
- Od: 19 wrz 2008, 19:01
- Posty: 7
dusi się
Sprawdź świece, filtr paliwa, kody błędów silnika. Napisz dokładnie czy coś było robione wcześniej, jak pojawiły się pierwsze objawy.
Sprawdź świece, filtr paliwa, kody błędów silnika. Napisz dokładnie czy coś było robione wcześniej, jak pojawiły się pierwsze objawy.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
Uszczelki pod głowice x2 są od 135-300zł za szt. dodatkowo uszcz. kolektora ssącego x2 ,wydechowego x2, oraz pokrywy zaworów x2.
Musisz z planować głowice bo jak przegrzałeś to sa krzywe.
Robie to na co dzień.
Wiesiek.
Musisz z planować głowice bo jak przegrzałeś to sa krzywe.
Robie to na co dzień.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
- Od: 31 lip 2005, 18:04
- Posty: 331
Moich problemów ciąg dalszy ale pozwoliłem sobie założyć nowy temat.
Po dobrym rozgrzaniu z wciskaniem gazu do oporu obroty biegu jałowego rosną tak do ok. 1100, silnik też bardziej przerywa i jakoś tak nieładnie pracuje wtedy. Normalnie obroty są stabilne jak skała, wskazówka nawet nie drgnie.
Co może byc przyczyną? Jaki element silnika lub osprzętu rozgrzewając się może powodować wzrost obrotów biegu jałowego?
Po dobrym rozgrzaniu z wciskaniem gazu do oporu obroty biegu jałowego rosną tak do ok. 1100, silnik też bardziej przerywa i jakoś tak nieładnie pracuje wtedy. Normalnie obroty są stabilne jak skała, wskazówka nawet nie drgnie.
Co może byc przyczyną? Jaki element silnika lub osprzętu rozgrzewając się może powodować wzrost obrotów biegu jałowego?
Ostatnio edytowano 9 lut 2009, 23:43 przez Jekyll, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 sty 2009, 18:43
- Posty: 31
- Auto: Xedos9 2.5 KL '94
Jest temat nawiązujący do problemu obrotów w X9
To jak już zakładasz to chociaż rób to poprawnie. Temat ok...ale brak Opisu.
A ja sobie pozwole przenieść ten temat
Jekyll napisał(a):pozwoliłem sobie założyć nowy temat.
To jak już zakładasz to chociaż rób to poprawnie. Temat ok...ale brak Opisu.
A ja sobie pozwole przenieść ten temat
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Widze ze wiele osob ma problemy z zaplonem glownie w Milleniach,chcialbym sie dowiedziec czy w aparacie zaplonowym jest czujnik opltyczny. Widzicie w Mitsubishi ludzie maja nastpeujacy problem, po rozgrzaniu sie silnik zaczyna skakac na obrotach (bardzo dziwnie wachania pomiedzy 500 a 4000tys) po czym gasnie do odpalenia jest dopiero jak wystygnie. I teraz tak wiele jest teorii na ten temat a tylko garstka ludzi naprawde wie co jest z tym grane i wydaje mi sie z przyczyn ktore czytalem ze w mazdach wystepuje ten sam problem. Otoz w Mitsubishi i Hyundayach aparat zaplonowy nie mial czujnika Haala tylko optyczny, po jakims czasie eksploatacji wycieralo sie lozyszko wewnatrz aparatu zaplonowego i sypalo rdzawy pyl na czujnik, ktory po rozgrzaniu nie mial odprowadzenia ciepla i porpstu wieszal sie, aparat taki jest rozbieralny a lozysko kosztuje jak dobrze pamietam 12 czy 15 zlotych. Serwisy i warsztaty najcsesciech wymieniaja sterownik w komputerze, cewke palec wreszcie modul, a przyczyna nadal tkwi w glupim lozysku.
Czekam na wasze doswiadczenia z tym zwiazane ciekaw jestem czy w Mazdachg tez wystepuje taki sam problem, moze moglbym go pomoc rozwiazac
(aha komputer wykazywac moze blad modulu zaplonowego)
Czekam na wasze doswiadczenia z tym zwiazane ciekaw jestem czy w Mazdachg tez wystepuje taki sam problem, moze moglbym go pomoc rozwiazac
Mazda to mazda i basta.
Saab 900 2.3 16V EL900GR
Saab 900 2.3 16V EL900GR
- Od: 30 sty 2009, 18:33
- Posty: 78
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 929 2,2i HC
pogi no co ty wyprawiasz
zalozyles temat , czytam go od poczateczku z koncentracja 100 procent a ty nie podajesz rozwiazania
co bylo przyczyna
zrobiles to wkoncu czy sprzedales fure
??
PROSBA DO WSZYSTKICH BY JESLI PORUSZAJA JAKIS PROB
LEM TO NIECH PODADZA ROWNIEZ NA KONIEC CO BYLO PRZYCZYNA I JAK ZOSATLO NAPRWIONE
zalozyles temat , czytam go od poczateczku z koncentracja 100 procent a ty nie podajesz rozwiazania
co bylo przyczyna
zrobiles to wkoncu czy sprzedales fure
PROSBA DO WSZYSTKICH BY JESLI PORUSZAJA JAKIS PROB
LEM TO NIECH PODADZA ROWNIEZ NA KONIEC CO BYLO PRZYCZYNA I JAK ZOSATLO NAPRWIONE
MAZDĄ SIĘ JEZDZI
!;)

- Od: 5 lip 2007, 01:32
- Posty: 30
- Skąd: siedlce
- Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok
Muszę przeczyścić kostki pod maską bo moja Milenka czasem jakby traci moc, co jakiś czas tylko czuć moment odejścia i znów muł, tak powyżej 4000rpm już idzie jak burza.
Jeśli czyszczenie styków nie pomoże to chciałbym się zabrać za czyszczenie zaworu egr i kolektorów ssących tym bardziej, że ECU pokazuje mi od czasu do czasu błąd 1402 czyli coś tam z EGR o! mam:
P1402 EGR Valve Position Sensor Circuit. I tu prośba do kogoś kto czyścił swojego egr-a, żeby opisał co i jak w temacie bo widziałem fotorelacje bodajże na forum Audi (jeden gość ze swoich kolektorów wyjął prawie kilogram świństwa, które się tam osadziło) ale chciałbym wiedzieć jak to wygląda w Madzi.
P.S. Czy ktoś wie , która to jest sonda lambda w Milenii i gdzie jej szukać (bank 1 sensor 1)? :
P1170 HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1)
Jeśli czyszczenie styków nie pomoże to chciałbym się zabrać za czyszczenie zaworu egr i kolektorów ssących tym bardziej, że ECU pokazuje mi od czasu do czasu błąd 1402 czyli coś tam z EGR o! mam:
P1402 EGR Valve Position Sensor Circuit. I tu prośba do kogoś kto czyścił swojego egr-a, żeby opisał co i jak w temacie bo widziałem fotorelacje bodajże na forum Audi (jeden gość ze swoich kolektorów wyjął prawie kilogram świństwa, które się tam osadziło) ale chciałbym wiedzieć jak to wygląda w Madzi.
P.S. Czy ktoś wie , która to jest sonda lambda w Milenii i gdzie jej szukać (bank 1 sensor 1)? :
P1170 HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1)
Dawniej:
126p 0.65E '88
, 126p 0.65E '94
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
126p 0.65E '88
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
- Od: 29 gru 2008, 23:38
- Posty: 47
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda Millenia 2.5i V6 24V '96
moloyoung napisał(a):Czy ktoś wie , która to jest sonda lambda w Milenii i gdzie jej szukać (bank 1 sensor 1)? :
Jedna z 4ech
Dowcipniś
Tyle to ja wiem, że moje autko to absolutny lider pod względem ilości posiadanych lambd. Można je hurtowo w paczki pakować i w świat
I to z jednego auta;)
Pytanie , którą gdzie szukać i co to jest bank 1 sensor 1?
Ponawiam pytanie z poprzedniego postu:
P1170 HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1) – gdzie ją znajdę?


Tyle to ja wiem, że moje autko to absolutny lider pod względem ilości posiadanych lambd. Można je hurtowo w paczki pakować i w świat
Pytanie , którą gdzie szukać i co to jest bank 1 sensor 1?
Ponawiam pytanie z poprzedniego postu:
P1170 HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1) – gdzie ją znajdę?
Dawniej:
126p 0.65E '88
, 126p 0.65E '94
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
126p 0.65E '88
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
- Od: 29 gru 2008, 23:38
- Posty: 47
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda Millenia 2.5i V6 24V '96
Ja mam podobny problem , jechalem autem no i padlo,wskazowka obrotomierza skoczyla na 4 tysiace i zgasl... linka i tak juz 2 tydzien pod domem stoi , aparat wyslalem do goscia z allegro co sie tym zajmuje ale jak sie okazalo byl dobry, cisnienie paliwa jest dobre sprawdzalem specjalnym urzadzeniem, sam juz nie wiem co to moze byc ...ladnie kreci ale nie pali...
p.s. moze ktos zna dobrego elektryka w Lublinie
p.s. moze ktos zna dobrego elektryka w Lublinie
- Od: 9 lut 2006, 12:41
- Posty: 9
- Skąd: Włodawa/Lublin
- Auto: Mazda Millenia 2,5 v6 automat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości