Wysokie obroty – bieg jałowy (TA KL)

Postprzez r--x » 11 paź 2007, 17:28

Zadzwoń do Wieśka z Dębicy. Telefon znajdziesz w przyklejonych (o silnikach Millera) w dziale o Xedosach.
r--x
Xedos 9 | 2.5L | automat | 1994 | Łódź
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2004, 22:10
Posty: 118
Auto: Xedos 9; 2.5 V6

Postprzez K4M1L » 13 sty 2008, 03:04

Witam. Może ktoś mi pomoże... Problem jest tego typu:silnik jest juz nagrzany, zatrzymuję się np. na światłach w mieście, i po ok 15-30 sek. obroty nagle psadają do ok 200 i tak oscylują między 200-300. Jaka może być tego przyczyna? Miller z 96r. Z góry dziękuję chociażby za najmniejsze wskazówki.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 paź 2007, 13:00
Posty: 25
Skąd: Ozorków
Auto: Xedos 9 2,3 Miller 96r

Postprzez wiesiek5 » 13 sty 2008, 12:39

Jeśli o mnie mowa .
To dla mnie nie ma problemu z podłaczeniem Millera .
Każdemu podłącze i zdiagnozuje za darmo, płacisz za naprawe.
Pozdrawiam Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez strugiel » 8 lut 2008, 18:49

witaj wiesiek5 mam mazde mx6 2.5 v6 i nie moge jej odpalic, kable od aparatu są rozszarpane, aparat na gwarancji, nie wiem jak te kable podłaczyc brak iskry, czy bylbys w stanie naprawic jesli tak to przywoze ją na lawecie do ciebie i robisz interesik, pozdrawiam, odp
Początkujący
 
Od: 6 sty 2008, 20:41
Posty: 4

Postprzez wiesiek5 » 8 lut 2008, 19:47

Przyjedz, nie ma problemu.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez strugiel » 9 lut 2008, 10:13

podaj mi wiesiek5 jeszcze numer telefonu, i ostrzegam cie elektrycy w mojej okolicy nie dali rady i bedziesz mial co poprawiac, zaprowadzam sprawdzasz i oceniasz ile naprawa jakie czescie itd i napewno sie dogadamy
Początkujący
 
Od: 6 sty 2008, 20:41
Posty: 4

Postprzez peter.lub » 18 maja 2008, 17:56

Witam serdecznie!
Właśnie zarejestrowałem się jako nowy użytkownik niniejszego forum, a już chciałbym prosić o pomoc. Jeżdżę Mazdą Xedos 9 z 1995 r., 2,5 l V6. Mój samochód ma zamontowany gaz. Od pewnego czasu silnik wkręca się tylko do 5 tys. obrotów, powyżej nie daje rady. Wcześniej bez problemu wkręcałem go do 8 tys. obrotów. Taka sytuacja jak obecnie występuje zarówno podczas zasilania benzyną jak i gazem. Podłączenie pod komputer nie wykazało usterki. W czym może być problem? Z góry dziekuję za pomoc.
Pozdrawiam!
Piotrek.
peter.lub
 

Postprzez luksz » 12 paź 2008, 18:01

Chyba mam duży problem a mianowicie:Gdy gwałtownie zwiększam obroty silnik zaczyna się dławić,a przy ruszaniu zaczyna do tego jeszcze szarpać tak że nie da się praktycznie ruszyć.Wydaje mi sie że jeszcze zaczął wydobywać się biały dym z rury wydechowej.Na wolnych obrotach pracuje ładnie ale też dymi.Na "luzie" gdy wolno dodaję gazu to się wkręca na obroty ale jak raz dodałem gazu do ok 6,5 tys. obr. i chciałem więcej to zaczęły spadać.Co to może być??Od razu powiedzcie na jaki narażony jestem wydatek.Z góry dzięki za pomoc
Xedos 9 2.0 V6 1995r.
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 19:01
Posty: 7

Postprzez zenith839 » 12 paź 2008, 22:35

dusi się
Sprawdź świece, filtr paliwa, kody błędów silnika. Napisz dokładnie czy coś było robione wcześniej, jak pojawiły się pierwsze objawy.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 14:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Postprzez luksz » 26 paź 2008, 19:42

Chyba poszła mi uszczelka pod głowicą.Był problem z układem chłodzenia i chyba się przegrzała.Teraz układ zapowietrzony i uszczelka popsuta.Jaki jest koszt wymiany,gdzie najlepiej kupić i co warto przy tym jeszcze zrobić ??Z góry dzięki.Xedos 9 2.0 24V V6
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 19:01
Posty: 7

Postprzez wiesiek5 » 26 paź 2008, 21:07

Uszczelki pod głowice x2 są od 135-300zł za szt. dodatkowo uszcz. kolektora ssącego x2 ,wydechowego x2, oraz pokrywy zaworów x2.
Musisz z planować głowice bo jak przegrzałeś to sa krzywe.
Robie to na co dzień.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez Jekyll » 9 lut 2009, 19:33

Moich problemów ciąg dalszy ale pozwoliłem sobie założyć nowy temat.
Po dobrym rozgrzaniu z wciskaniem gazu do oporu obroty biegu jałowego rosną tak do ok. 1100, silnik też bardziej przerywa i jakoś tak nieładnie pracuje wtedy. Normalnie obroty są stabilne jak skała, wskazówka nawet nie drgnie.
Co może byc przyczyną? Jaki element silnika lub osprzętu rozgrzewając się może powodować wzrost obrotów biegu jałowego?
Ostatnio edytowano 9 lut 2009, 23:43 przez Jekyll, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 18:43
Posty: 31
Auto: Xedos9 2.5 KL '94

Postprzez Italiano » 9 lut 2009, 21:16

Jest temat nawiązujący do problemu obrotów w X9
Jekyll napisał(a):pozwoliłem sobie założyć nowy temat.

To jak już zakładasz to chociaż rób to poprawnie. Temat ok...ale brak Opisu.
A ja sobie pozwole przenieść ten temat :P
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez krasul » 18 lut 2009, 08:04

Widze ze wiele osob ma problemy z zaplonem glownie w Milleniach,chcialbym sie dowiedziec czy w aparacie zaplonowym jest czujnik opltyczny. Widzicie w Mitsubishi ludzie maja nastpeujacy problem, po rozgrzaniu sie silnik zaczyna skakac na obrotach (bardzo dziwnie wachania pomiedzy 500 a 4000tys) po czym gasnie do odpalenia jest dopiero jak wystygnie. I teraz tak wiele jest teorii na ten temat a tylko garstka ludzi naprawde wie co jest z tym grane i wydaje mi sie z przyczyn ktore czytalem ze w mazdach wystepuje ten sam problem. Otoz w Mitsubishi i Hyundayach aparat zaplonowy nie mial czujnika Haala tylko optyczny, po jakims czasie eksploatacji wycieralo sie lozyszko wewnatrz aparatu zaplonowego i sypalo rdzawy pyl na czujnik, ktory po rozgrzaniu nie mial odprowadzenia ciepla i porpstu wieszal sie, aparat taki jest rozbieralny a lozysko kosztuje jak dobrze pamietam 12 czy 15 zlotych. Serwisy i warsztaty najcsesciech wymieniaja sterownik w komputerze, cewke palec wreszcie modul, a przyczyna nadal tkwi w glupim lozysku.
Czekam na wasze doswiadczenia z tym zwiazane ciekaw jestem czy w Mazdachg tez wystepuje taki sam problem, moze moglbym go pomoc rozwiazac :P (aha komputer wykazywac moze blad modulu zaplonowego)
Mazda to mazda i basta.:)
Saab 900 2.3 16V EL900GR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2009, 18:33
Posty: 78
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 929 2,2i HC

Postprzez lopez » 9 mar 2009, 06:15

pogi no co ty wyprawiasz

zalozyles temat , czytam go od poczateczku z koncentracja 100 procent a ty nie podajesz rozwiazania
co bylo przyczyna

zrobiles to wkoncu czy sprzedales fure
????
PROSBA DO WSZYSTKICH BY JESLI PORUSZAJA JAKIS PROB
LEM TO NIECH PODADZA ROWNIEZ NA KONIEC CO BYLO PRZYCZYNA I JAK ZOSATLO NAPRWIONE
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez EXIM » 18 mar 2009, 19:15

też czekam:)
EXIM
 

Postprzez moloyoung » 23 mar 2009, 22:28

Muszę przeczyścić kostki pod maską bo moja Milenka czasem jakby traci moc, co jakiś czas tylko czuć moment odejścia i znów muł, tak powyżej 4000rpm już idzie jak burza.
Jeśli czyszczenie styków nie pomoże to chciałbym się zabrać za czyszczenie zaworu egr i kolektorów ssących tym bardziej, że ECU pokazuje mi od czasu do czasu błąd 1402 czyli coś tam z EGR o! mam:
P1402 EGR Valve Position Sensor Circuit. I tu prośba do kogoś kto czyścił swojego egr-a, żeby opisał co i jak w temacie bo widziałem fotorelacje bodajże na forum Audi (jeden gość ze swoich kolektorów wyjął prawie kilogram świństwa, które się tam osadziło) ale chciałbym wiedzieć jak to wygląda w Madzi.

P.S. Czy ktoś wie , która to jest sonda lambda w Milenii i gdzie jej szukać (bank 1 sensor 1)? :

P1170 HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1)
Dawniej:
126p 0.65E '88 :), 126p 0.65E '94 :)
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2008, 23:38
Posty: 47
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda Millenia 2.5i V6 24V '96

Postprzez mckoper » 23 mar 2009, 22:54

moloyoung napisał(a):Czy ktoś wie , która to jest sonda lambda w Milenii i gdzie jej szukać (bank 1 sensor 1)? :


Jedna z 4ech :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3957 (0/3)
Skąd: GDYNIA
Auto: CERVELO R5 Red eTape AXS

Postprzez moloyoung » 24 mar 2009, 09:24

Dowcipniś hahaha <killer>

Tyle to ja wiem, że moje autko to absolutny lider pod względem ilości posiadanych lambd. Można je hurtowo w paczki pakować i w świat :P I to z jednego auta;)

Pytanie , którą gdzie szukać i co to jest bank 1 sensor 1?
Ponawiam pytanie z poprzedniego postu:

P1170 HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1) – gdzie ją znajdę?
Dawniej:
126p 0.65E '88 :), 126p 0.65E '94 :)
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2008, 23:38
Posty: 47
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda Millenia 2.5i V6 24V '96

Postprzez tomaszk83 » 30 mar 2009, 10:06

Ja mam podobny problem , jechalem autem no i padlo,wskazowka obrotomierza skoczyla na 4 tysiace i zgasl... linka i tak juz 2 tydzien pod domem stoi , aparat wyslalem do goscia z allegro co sie tym zajmuje ale jak sie okazalo byl dobry, cisnienie paliwa jest dobre sprawdzalem specjalnym urzadzeniem, sam juz nie wiem co to moze byc ...ladnie kreci ale nie pali...
p.s. moze ktos zna dobrego elektryka w Lublinie
tanie konta rapidshare
www.rapidshare-premium.pl
dla uzytkownikow forum.mazdaspeed.pl znizki
Początkujący
 
Od: 9 lut 2006, 12:41
Posty: 9
Skąd: Włodawa/Lublin
Auto: Mazda Millenia 2,5 v6 automat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9