ostatnio zaobserwowałem dziwne zjawisko bulgotania wody pod deską rozdzielczą podczas dodawania gazu. Co jest tego objawem – zapowietrzony układ chłodzenia i pojawiające się pęcherzyki powietrza w nagrzewnicy? Dziś zaobserwowałem sączenie się płynu chłodniczego na króćcach reduktora gazu – docisnąłem opaski. Czy to mogło być przyczyną zasysania powietrza do układu podczas stygnięcia auta? Dziwna sprawa, bo temp. w normie, ogrzewanie bez problemów, płyn nie ubywa. Muszę obserwować co się będzie działo teraz, po dociśnięciu opasek. Trzy miesiące temu zmieniałem też termostat, bo się zablokował i teraz pytanie, czy układ chłodzenia trzeba specjalnie odpowietrzać? Rożne rzeczy o tym piszą na forum... Proszę o sugestie.
"Bulgotanie" pod deską rozdzielczą (TA KL)
Strona 1 z 1
Witam,
ostatnio zaobserwowałem dziwne zjawisko bulgotania wody pod deską rozdzielczą podczas dodawania gazu. Co jest tego objawem – zapowietrzony układ chłodzenia i pojawiające się pęcherzyki powietrza w nagrzewnicy? Dziś zaobserwowałem sączenie się płynu chłodniczego na króćcach reduktora gazu – docisnąłem opaski. Czy to mogło być przyczyną zasysania powietrza do układu podczas stygnięcia auta? Dziwna sprawa, bo temp. w normie, ogrzewanie bez problemów, płyn nie ubywa. Muszę obserwować co się będzie działo teraz, po dociśnięciu opasek. Trzy miesiące temu zmieniałem też termostat, bo się zablokował i teraz pytanie, czy układ chłodzenia trzeba specjalnie odpowietrzać? Rożne rzeczy o tym piszą na forum... Proszę o sugestie.
ostatnio zaobserwowałem dziwne zjawisko bulgotania wody pod deską rozdzielczą podczas dodawania gazu. Co jest tego objawem – zapowietrzony układ chłodzenia i pojawiające się pęcherzyki powietrza w nagrzewnicy? Dziś zaobserwowałem sączenie się płynu chłodniczego na króćcach reduktora gazu – docisnąłem opaski. Czy to mogło być przyczyną zasysania powietrza do układu podczas stygnięcia auta? Dziwna sprawa, bo temp. w normie, ogrzewanie bez problemów, płyn nie ubywa. Muszę obserwować co się będzie działo teraz, po dociśnięciu opasek. Trzy miesiące temu zmieniałem też termostat, bo się zablokował i teraz pytanie, czy układ chłodzenia trzeba specjalnie odpowietrzać? Rożne rzeczy o tym piszą na forum... Proszę o sugestie.
Ostatnio edytowano 31 sty 2019, 17:10 przez maly1989, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 sie 2009, 22:08
- Posty: 181
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA)
2002 2,5l KL 164KM
Popraw temat
Zapowietrzony układ masz i to chyba dość mocno...Układ się sam odpowietrza, zajrzyj do kruciaka przy bloku, jak mało to dolej i zerknij do zbiorniczka...Nawet jak przesadzisz z płynem, układ nadmiar wypluje na ziemie.
Zapowietrzony układ masz i to chyba dość mocno...Układ się sam odpowietrza, zajrzyj do kruciaka przy bloku, jak mało to dolej i zerknij do zbiorniczka...Nawet jak przesadzisz z płynem, układ nadmiar wypluje na ziemie.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
maly1989 napisał(a):Faktycznie było mało płynu, po uzupełnieniu stanu problem zniknął. Sączyło się na trójnikach od połączenia reduktora i na samym reduktorze gazu.
Standardowe miejsce ucieczki płynu w samochodach z LPG
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości