Gasnie Millenia, ale po odczekaniu odpala (problem rozwiązany)
sprawdź sobie pompę paliwa. Miałem identyczny efekt w BMW 320i. Na wskutek uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa rozleciała się pompa i efekt był taki sam. Pojeździło się troche i nagle gasła.Później dopiero po jakimś czasie odpalała.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
zenith839 napisał(a):No to chwilę na benzynie też masz taki efekt??
Dokładnie.
Italiano napisał(a):A to trza było pisać że masz LPG. I taki sam efekt jest na LPG i na PB ?
Jak wyżej.
Dlatego sądzę, ze nie do końca jest to układ paliwowy. A LPG to mam z bezpośrednim wtryskiem na kolektor.
- Od: 8 sie 2005, 14:01
- Posty: 37
- Skąd: okolice Warszawy
- Auto: Mazda Millenia 2.5 94r.TA KL
podejrzewam winę elektryki ale na wszelki wypadek sprwdź sobie czy przepływomierz jest czysty w środku
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
Mam kilka wiadomości. Elektryka w skali 1-10 dostała 10 pkt, gazowa instalacja rówież. Jedyne zastrzeżenia budzi układ "oddechowy" Znaczy coś z powietrzem. Zalecono nam wymienić filtr powietrza na stożkowy. Znaczy się na sportowy. Że niby jak za mało powietrza dostanie to gaśnie. Hmm, nie wiem.
Co Wy na to?
Co Wy na to?
- Od: 8 sie 2005, 14:01
- Posty: 37
- Skąd: okolice Warszawy
- Auto: Mazda Millenia 2.5 94r.TA KL
Urka napisał(a):Zalecono nam wymienić filtr powietrza na stożkowy.
Hmm...ktoś rozumuje może i dobrze, ale nie sądze żeby to miało jakiś wpływ.
Spróbuj wogóle wyciągnąć filtr i zobaczysz czy sie poprawi.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Tak jak pisałem wyciągni filtr i zobaczysz efekt, ale to nie powinno mieć wpływu. A teraz auto jeździ czy dalej nie pali ?
To jest sposób na sprawdzenie iskry i czy dochodzi paliwo....w momencie kiedy są problemy z odpaleniem proponował bym zastosować te "operacje" (to są moje porady z innego wątku)
Może coś z paliwem....spróbuj pokręcić chwile (pare sekund) i wykręć świece. Zobacz czy wogóle jest "mokra"( i powinna śmierdzieć paliwem). Będzie wiadomo czy dochodzi paliwo.
Druga rzecz.....sprawdź czy jest iskra. Wykręć świece załóż przewód WN połóż świece na silniku(tak żeby dobrze dotykała masy....czyli silnika) i tu by się przydał jakiś np. kumpel. Jeden kręci silnikiem ...drugi kontroluje czy jest iskra na świecy.
UWAGA: nie dotykać świecy w tym momencie....bo was "piorun" trafi. usmiech
Spróbuj te rzeczy i będziesz wiedział czy jest iskra i paliwo bo to tylko te żeczy(raczej) mogą być.
To jest sposób na sprawdzenie iskry i czy dochodzi paliwo....w momencie kiedy są problemy z odpaleniem proponował bym zastosować te "operacje" (to są moje porady z innego wątku)
Może coś z paliwem....spróbuj pokręcić chwile (pare sekund) i wykręć świece. Zobacz czy wogóle jest "mokra"( i powinna śmierdzieć paliwem). Będzie wiadomo czy dochodzi paliwo.
Druga rzecz.....sprawdź czy jest iskra. Wykręć świece załóż przewód WN połóż świece na silniku(tak żeby dobrze dotykała masy....czyli silnika) i tu by się przydał jakiś np. kumpel. Jeden kręci silnikiem ...drugi kontroluje czy jest iskra na świecy.
UWAGA: nie dotykać świecy w tym momencie....bo was "piorun" trafi. usmiech
Spróbuj te rzeczy i będziesz wiedział czy jest iskra i paliwo bo to tylko te żeczy(raczej) mogą być.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Italiano napisał(a):Druga rzecz.....sprawdź czy jest iskra. Wykręć świece załóż przewód WN połóż świece na silniku(tak żeby dobrze dotykała masy....czyli silnika) i tu by się przydał jakiś np. kumpel. Jeden kręci silnikiem ...drugi kontroluje czy jest iskra na świecy.
UWAGA: nie dotykać świecy w tym momencie....bo was "piorun" trafi. usmiech
To już dawno sprawdzone. Wynik testu pozytywny.
Italiano napisał(a):A teraz auto jeździ czy dalej nie pali ?
Teraz jeździ i na razie nie gaśnie.
Choć jak zwykle ma wachania na obrotach. Tak było od początku.
- Od: 8 sie 2005, 14:01
- Posty: 37
- Skąd: okolice Warszawy
- Auto: Mazda Millenia 2.5 94r.TA KL
Tak czy inaczej stawiam na to co bylo u mnie czyli map sensor.
Nie ma takiej mozliwosci zeby go tam nie bylo .
Moze jest zalozony w innym miejscu ?
Mialem identyczne objawy, przeoralem cala millenie na wylot i zakladanie jakiegos gownianego stozka nic nie pomoze.
Millenia byla i jest tak nafaszerowana elektronika ze co nie ktorzy mechanicy sobie sprawy z tego nie zdaja
Nie ma takiej mozliwosci zeby go tam nie bylo .
Moze jest zalozony w innym miejscu ?
Mialem identyczne objawy, przeoralem cala millenie na wylot i zakladanie jakiegos gownianego stozka nic nie pomoze.
Millenia byla i jest tak nafaszerowana elektronika ze co nie ktorzy mechanicy sobie sprawy z tego nie zdaja
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
- Od: 20 paź 2003, 15:28
- Posty: 214
- Skąd: KOSZALIN
- Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA
HERCIK napisał(a):Tak czy inaczej stawiam na to co bylo u mnie czyli map sensor.
Nie ma takiej mozliwosci zeby go tam nie bylo .
Moze jest zalozony w innym miejscu ?
Dlaczego nie ma możliwości? U mnie go po prostu nie ma i już. Był, ale został wymontowany.
A poza tym to teraz (od jakiegoś tygodnia) nie ma problemów. Jeszcze tydzień i napisze Wam co to było. Dmucham na zimne. Jak się w 100% przekonam, że to to, wtedy napiszę
- Od: 8 sie 2005, 14:01
- Posty: 37
- Skąd: okolice Warszawy
- Auto: Mazda Millenia 2.5 94r.TA KL
To już mogę na 100% napisać co to było. Jest jedna taka złączka gdzieś przed (lub za) aparatem zapłonowy – nie bijcie, nie wiek dokładnie Mój Teść zaczął sprawdzać z jakiego powodu autko czasem nie odpalało. Sprawdził złączka po złączce i trafił na nią. "Pobawił" się nią trochę i przeczyścił WD40 Oczywiscie już wszystko działa bez zarzutu
Pozdrawiam wszystkich i dzięki za wsparcie
- Od: 8 sie 2005, 14:01
- Posty: 37
- Skąd: okolice Warszawy
- Auto: Mazda Millenia 2.5 94r.TA KL
to napewno bylo WD40 , a moze W11 ?
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości