Wysokie zużycie paliwa
No mi ostatnio jak mierzyłem też wyszło około 16 l
. Fakt że krótkie trasy i prawie tylko miasto. Poszukaj sobie troche w warsztacie o 626...tam były te same silniki 2,5. Użyj opcji szukaj wpisując np. "spalnie 2,5 V6" w tabelce "Forum" wybierz ...626 itd.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Dmxxx napisał(a):zepsute sondy, czy swiece maja jakis wplyw, termostat włącza sie pożno.
No i masz odpowiedź.
Wymień :
– sondy lambda (te uszkodzone)
– termostat
– filtr powietrza
– świece
– kable WN
– sprawdź cisnienie opon
Zalecenia
– jeździj dłużyszymi trasami
– nie wciskaj gazu do końca
Ps. Masz A/T czy M/T ?
***
Italiano napisał(a):No mi ostatnio jak mierzyłem też wyszło około 16 l
1) Krótkie trasy
2) LPG ...
3) Ciśniesz strasznie
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Puhcio napisał(a):2) LPG ...
A nie bo na PB.
Puhcio napisał(a):3) Ciśniesz strasznie
Właśnie nie....starałem sie delikatnie śmigać.
Paweł ...a wiesz może jak sprawdzić sonde czy dobra ?
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Italiano napisał(a):Paweł ...a wiesz może jak sprawdzić sonde czy dobra ?
1) Chyba się można jakoś pod nią podpiąć
2) Komputer w ASO ... komputer silnika ma monitor pracy sond, ale potrzebny jest kopmuter, żeby się podłączyc pod odczyt.
Ps. Lampka "CHECK ENGINE" powinna sygnalizować uszkodzenie lambdy chyba ...
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
A czy masz dobrze ustawiony zapłon po naprawie aparatu???
A co do sondy sa 2 po 3 przewody w xedosie w milleni 4. 2 po 3 przewody i 2 po 4 przewody.
Pozdrawiam.
A co do sondy sa 2 po 3 przewody w xedosie w milleni 4. 2 po 3 przewody i 2 po 4 przewody.
Pozdrawiam.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
- Od: 31 lip 2005, 18:04
- Posty: 331
a u mnie jest tak, za 30 zł przejade 80 km, ale za 50 juz drugie tyle czyli 160, czy to możliwe ze w maździe jest program rabatowy? 
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie 
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
w mojej 929HD gdzie mam 3.0 V6 spalanie zamyka się w 13litrach po mieście. Szaleje ci temperatura to pewnie termostat więc trzeba wymienić. Sprawdź jakie kody błędów generuje silnik.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
wiesiek5 napisał(a):A co do sondy sa 2 po 3 przewody w xedosie
A mnie sie wydawało że widziałem tylko dwa przewody....musze sprawdzić.
wiesiek5 napisał(a):w milleni 4. 2 po 3 przewody i 2 po 4 przewody.
A ciekawe na co drugie 2 sztuki

W oczekiwaniu na nowy podpis...
zenith, miałem na myśli lpg z tym spalaniem, na PB pali o trzy litry mniej.a noge mam cięzką, nie moge sobie odmówic na światłach, albo przed dupeczkami zeby nie zostawić dymu, 
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie 
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
chwała ci za szczerość. A jak wcześniej paliła na LPG?? Jaką masz instalację??
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
powiem Wam tak Panowie. Jak go kupiłem 5 mis temu to palił przy cieżkiej nodze 14/100km w mieście i wszystko było ok i byłem zadowolony.po jakimś czasie w zimie spalił się aparat zapłonowy i od tamtej pory mam problemy.Za naprawe dałem 1200xł plus 250 za diagnostyke i rególacje komputerową śilnika w poważnej firmie.okazało się ze jeden przewód WN wogóle nie działa ,wymieniłem przewody i dalej coś jest nie tak,kupiłem świece ale jeszcze nie wymieniałem. Wyszło też ze mam obie sady spalone. Jescze ich nie kupiłem(prosze o doradztwo, jakie kupić i ilu żyłowe). Mam taki objaw , komputer pokazuje mi średnie spalanie 18 l /100 to duzo ok ale jak stoje na światłach to potrafi dojsć do 22 l/100 albo jak stoje w korku przy takim spalaniu na pełnym baku robie po mieści (lekka ,bardzo lekka noga) 290km. Zauważyłem ze temperatura podchodzi bardzo wysoko i dopiero włącza się wentylator . A przy jakiej temp. powinnien się włączac?????????? Z góry dziękuje i pozdrawiam
P.S. Mazda xedos 9 rok 94 listopad 2.5 V6 automat bez instalacji gazu
P.S. Mazda xedos 9 rok 94 listopad 2.5 V6 automat bez instalacji gazu
Dmxxx
- Od: 2 kwi 2006, 11:51
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda Xedos 9, 1995 r 2.5l V6
1) Pisz z zasadami ortografii, pomocny bywa word
2)Strasznie droga naprawa ... za tyle to można kupić używany aparat – ale do rzeczy. Gdzie była robiona regulacja ? Moim skromnym zdaniem ... radziłbym podkoczyć do ASO na prawdziwą diagnostykę (ok. 70 zł) + regulacje ...
3) Jakie przewody WN kupiłeś (firma) ?
4) Uszkodzone sondy lambda mogą powodować DRAMATYCZNY wzrost spalania, więc i je powinieneś wymienić. Co do rodzaju ... wystarczy przeczytać kilka postów wyżej wypowiedź kolegi wieśka :
5) Dużo za dużo. Mi nigdy Millenia 2.5 A/T nie spaliła wiecej jak 13 ( i to w zimie) ... max przy 2.5 to 14 l w lato.
6) Ja robiłem 330 mil czyli ~ 580 km.
7) Mi zawsze wskazówka zatrzymywała się w 1/2 skali – nie było wyjątków. Z wypowiedzi innych użytkowników zdarza się, ze wskazówka jest w 2/3 skali, ale to już absolutny MAX !
Pozdrawiam.
Dmxxx napisał(a):.Za naprawe dałem 1200xł plus 250 za diagnostyke i rególacje komputerową śilnika w poważnej firmie
2)Strasznie droga naprawa ... za tyle to można kupić używany aparat – ale do rzeczy. Gdzie była robiona regulacja ? Moim skromnym zdaniem ... radziłbym podkoczyć do ASO na prawdziwą diagnostykę (ok. 70 zł) + regulacje ...
3) Jakie przewody WN kupiłeś (firma) ?
Dmxxx napisał(a):Wyszło też ze mam obie sady spalone.
4) Uszkodzone sondy lambda mogą powodować DRAMATYCZNY wzrost spalania, więc i je powinieneś wymienić. Co do rodzaju ... wystarczy przeczytać kilka postów wyżej wypowiedź kolegi wieśka :
wiesiek5 napisał(a):A co do sondy sa 2 po 3 przewody w xedosie w milleni 4. 2 po 3 przewody i 2 po 4 przewody.
Dmxxx napisał(a):mi średnie spalanie 18 l /100 to duzo ok ale jak stoje na światłach to potrafi dojsć do 22 l/100
5) Dużo za dużo. Mi nigdy Millenia 2.5 A/T nie spaliła wiecej jak 13 ( i to w zimie) ... max przy 2.5 to 14 l w lato.
Dmxxx napisał(a):na pełnym baku robie po mieści (lekka ,bardzo lekka noga) 290km.
6) Ja robiłem 330 mil czyli ~ 580 km.
Dmxxx napisał(a):Zauważyłem ze temperatura podchodzi bardzo wysoko i dopiero włącza się wentylator . A przy jakiej temp. powinnien się włączac
7) Mi zawsze wskazówka zatrzymywała się w 1/2 skali – nie było wyjątków. Z wypowiedzi innych użytkowników zdarza się, ze wskazówka jest w 2/3 skali, ale to już absolutny MAX !
Pozdrawiam.
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
mam wrażenie że ten Xedos to ruina. Tu to tu tamto. Dziwię się że nie wyszło co masz uszkodzone na diagnostyce. Podjedź do fachowego serwisu na wtyczkę i niech sprawdzą jakie kody błędu generuje komputer. Dopiero wtedy będziesz wiedział co trzeba wymienić.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
Podjedź do fachowego serwisu na wtyczkę i niech sprawdzą jakie kody błędu generuje komputer.
Ot co. Mało kto ma interface OBD II – potrzebny do odczytanie błedów z X9. U "kowala" co najwyżej można znaleźć diode z dwoma kablekami i klucz do odkrecania akku (reset
Pojedź do ASO ... koszt kompletnej diagnostyki tao ~ 70 – 90 zł – jakieś strasnie pieniadze to nie są, szczególnie gdy masz takie spalanie
Ps. Jak zachowuje się lampka "CHECK ENGINE", jeśli kotś już jej wczesniej nie odłączył
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Szkoda że nie jesteś bliżej , właśnie zrobiłem kolejny remont Milenki 2.5 i jezdzi jak rakieta.
Za to co zapłaciłeś mógłbym zrobić ci pół remontu silnika.
Diagnostyka najważniejsze.
Pozdrawiam
Za to co zapłaciłeś mógłbym zrobić ci pół remontu silnika.
Diagnostyka najważniejsze.
Pozdrawiam
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
- Od: 31 lip 2005, 18:04
- Posty: 331
Witam
Jedź na ul. Nasypową 24 – serwis aut japońskich (nieautoryzowany)
Koszt diagnostyki 70zł
Według mnie tam dogadasz się lepiej niż w Długołęce – ASO – tam koszt to 130zł
p.s.
Mi w tej chwili pali po Wrocławiu 13,4 przy ręcznej skrzyni. (i naprawdę nie wiem jak można zejść niżej...chyba tylko zlikwidować korki
pozdrawiam
Jedź na ul. Nasypową 24 – serwis aut japońskich (nieautoryzowany)
Koszt diagnostyki 70zł
Według mnie tam dogadasz się lepiej niż w Długołęce – ASO – tam koszt to 130zł
p.s.
Mi w tej chwili pali po Wrocławiu 13,4 przy ręcznej skrzyni. (i naprawdę nie wiem jak można zejść niżej...chyba tylko zlikwidować korki
pozdrawiam
ZAMIAST MAZDY 6 – AUDI A6
poprzednie auto : XEDOS 9
poprzednie auto : XEDOS 9
- Od: 18 paź 2005, 18:48
- Posty: 192
- Skąd: Wrocław
- Auto: AUDI A6 1,9 TDI 110PS 99r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość