Problem z A/C (TA KJ)

Postprzez radar88 » 25 sie 2012, 10:41

ProboszczV6 napisał(a):Jeśli jest to pojedynczy przewód zakończony dziwaczną wtyczką, to ma iść do czujnika w pompie wspomagania, powodzenia z wpinaniem tego na miejsce, bo jest poniżej króćca w którym są czujniki temperatury i sam nie wiem jak tam dojść z łapami bo przeszkadza wszystko, też zapomniałem sobie go wpiąć jak składałem silnik i teraz sobie dynda, może to i ma związek jakiś...


Raczej nie maa problemu go wpiąć. Albo od spodu albo od góry lecz trzeba mieć zgrabne łapki.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez ProboszczV6 » 25 sie 2012, 23:31

w KL nie ma problemu, a w KJ, o którym mowa, już nie jest tak cudownie :]
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/pow. żywiecki
Auto: Nissan Leaf ZE1
Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez radar88 » 26 sie 2012, 17:09

ProboszczV6 napisał(a):w KL nie ma problemu, a w KJ, o którym mowa, już nie jest tak cudownie :]

Wszystko do ogarnięcia, nie ma rzeczy nie możliwych, są tylko rzeczy ciężkie.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez arek4116 » 29 sie 2012, 20:42

Mam takie pyatnko , ten kabel łatwiej jest wpiąć od góry czy od dołu ?
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2012, 21:43
Posty: 7
Auto: Mazda Xedos 9 2.3 LPG

Postprzez arek4116 » 30 sie 2012, 20:42

Kabel został wpięty na swoje miejsce a teraz mam kolejne pytanie : co odpowiada za dostosowywanie mieszanki ?
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2012, 21:43
Posty: 7
Auto: Mazda Xedos 9 2.3 LPG

Postprzez ProboszczV6 » 30 sie 2012, 22:26

Jak go wpiąłeś? poza tym że szybko :]

Skład, na zimnym, temp silnika, TPS, przepływka, temp powietrza w dolocie,
na ciepłym to samo + lambdy, no i odsysanie par paliwa
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/pow. żywiecki
Auto: Nissan Leaf ZE1
Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez Karpiu31 » 6 wrz 2012, 22:34

Od dołu jest dobry dostep, idealnie na reke :) Wracajac do tematu, podpinalem przepustnice z nie ruszonym TPS-em, przeplywomierz i nic nie pomaga. Auto bylo u elektryka ktory nic nie znalazł jedynie stwierdzil ze jest za uboga dawka paliwowa. Zaulwazylem tez ze gdy skrecam kierownica obroty tez spadaja i skacza. Koledzy co robic?
Początkujący
 
Od: 28 sie 2011, 14:35
Posty: 7

Postprzez ProboszczV6 » 6 wrz 2012, 22:37

Zostaje nauczyć się z tym żyć... ja chyba odepnę lambdy na troche...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/pow. żywiecki
Auto: Nissan Leaf ZE1
Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez Karpiu31 » 17 wrz 2012, 20:57

Nadal nie składam broni. Sprawdziłem ładowanie. Na odpalonym silniku ładowanie jest 13,8V, czyli okej. Po wlaczeniu biegu i klimatyzacji ladowanie spada na ok. 12,5V. Wydaje mi sie tak nie pownno byc. Czy moze to byc powód gasniecia auta? Czy to jest wina alternatora a moze to cos innego?
Początkujący
 
Od: 28 sie 2011, 14:35
Posty: 7

Postprzez radar88 » 17 wrz 2012, 21:05

Karpiu31 napisał(a):Nadal nie składam broni. Sprawdziłem ładowanie. Na odpalonym silniku ładowanie jest 13,8V, czyli okej. Po wlaczeniu biegu i klimatyzacji ladowanie spada na ok. 12,5V. Wydaje mi sie tak nie pownno byc. Czy moze to byc powód gasniecia auta? Czy to jest wina alternatora a moze to cos innego?

A zapala się kontrolka ładowania ?? Jeżeli nie to raczej nie alternator. U mnie altek jest już chyba skończony, po ładuje chwilę i zapala się kontrolka, Xenony gasną i tyle.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Karpiu31 » 17 wrz 2012, 22:58

Nie zapala sie kontrolka ladowania. Pytanie jest dlaczego napiecie spada do 12,5V?
Początkujący
 
Od: 28 sie 2011, 14:35
Posty: 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9