Słabnący silnik
rezystencja mówi tylko o tym czy wogóle on będzie działał, ale sam wykres jego pracy możesz sprawdzić jedynie oscyloskopem... czujnik uderzeniowy działa podobnie jak dwa kamienie, tzn. w momencie uderzenia, które jest przenoszone przez silnik, czujnik wytwarza prąd. Jest to bardzo krótki sygnał. I gdy takie zaczątki spalania stukowego następują, informacja trafia do komputera, a ten steruje kątem wyprzedzenia zapłonu...
Tak więc Ohmometrem jesteś jedynie w stanie sprawdzić czy wogóle czujnik żyje, ale nie czy prawidłowo pracuje, podobnie z sondą lambda, nie sprawdzisz jej prawidłowej pracy za pomocą miernika cyfrowego
Tak więc Ohmometrem jesteś jedynie w stanie sprawdzić czy wogóle czujnik żyje, ale nie czy prawidłowo pracuje, podobnie z sondą lambda, nie sprawdzisz jej prawidłowej pracy za pomocą miernika cyfrowego
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Doskonale to rozumiem.Zresztą musiałem to połączenie zlikwidować ponieważ na małym gazie zaczęła miksować skrzynia biegów na 2-3 biegu.No i okazało się że główną przyczyną złego wkręcania itp.był elektroniczny dozownik gazu w instalacji gazowej.Po wymianie na zwykły ten kręcony silnik pracuje tak jak powinien.Wzrosła moc,zdecydowanie spadło zużycie gazu.No dałem mu w palnik trochu.Oczywiście stukowy będzie i tak wymieniony bo czeka na zmianę uszczelka pod pokrywą zaworów więc cały kolektor ssący do góry.Tam też jakieś podciśnienie syczy więc zobaczy się wszystko.Schemat podciśnień mam.Zresztą to będzie robione u kolegi w dobrym warsztacie co zaraz sprawdzi to na kompie itp.
Mazda xedos 9 2.5 KL
- Od: 21 sie 2009, 21:37
- Posty: 17
- Auto: Mazda xedos 9 2.5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości