Panowie mam pytanko czy w przepływomierzu musi byc drut przerwany aby przestal dzialac , czy moze cos jeszcze sie w nim uszkodzic po strzale LPG.
Jezeli ktos cos wie na ten temat bede wdzieczny.
Drugie pytanie laczy sie z pierwszym... Po strzale LPG auto przestalo chodzic na LPG i BP tzn. odpala idealnie i na tym i na tyym ale nie wchodzi do konca na obroty, dochodzi do 2500-3500 obr i zachowuje sie tak jak by nie dostawala paliwa. Nadmienie ze drut w przeplywomierzu jest caly.
Czy jest jakas mozliwosc zmierzenia opornosci przeplywomierza aby wykluczyc jego uszkodzenie ?
Reanimacja przepływomierza
Strona 1 z 1
jeśli trafi ci drut (odpukać) to już po przepływomierzu, miałem kilka takich przypadków u kumpli, najlepiej podjedź do salonu i podłącz madzie pod komputer – wszystkiego się dowiesz.
P.S. od dawna ci tak strzela, bo w moim poprzednim samochodzie pięknej Calibrze, też miałem wystrzał (rozwaliło mi wówczas puszkę SFI ale na szczęście przepływomierz oszczędziło) wystrzał był spowodowany nieodpowiednimi świecami, jakimiś tandetnymi, potem włożyłem NGK i już było wszystko elegancko.
aha chyba mamy takie same furki
P.S. od dawna ci tak strzela, bo w moim poprzednim samochodzie pięknej Calibrze, też miałem wystrzał (rozwaliło mi wówczas puszkę SFI ale na szczęście przepływomierz oszczędziło) wystrzał był spowodowany nieodpowiednimi świecami, jakimiś tandetnymi, potem włożyłem NGK i już było wszystko elegancko.
aha chyba mamy takie same furki
- Od: 23 kwi 2004, 19:43
- Posty: 861
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 3
Nie strzela wogole to byl pierwszy raz. Swiece sa nowe, kable tez i wszystkie elementy zwiazane z gazem. Wiem ze najprostrze rozwiazanie to podjechac do ASO. Ale najblizsze ASO mam jakies150-200km.
Tak , na to wyglada ze mamy takie same auta.
Tak , na to wyglada ze mamy takie same auta.
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
- Od: 20 paź 2003, 15:28
- Posty: 214
- Skąd: KOSZALIN
- Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA
Można zmierzyć miernikiem sygnał napięciowy wychodzący z przepływomierza ( powinien zawierać się w granicach 1,5 do 4,7 V lub wogóle zaobserwować czy się zmienia ).
-
paweł
zobacz jeszcze czy puszki (zalezności od rodzau gwizdów) są całe, czy powietrze doprowadzane jest tak jak powinno być. W naszej (ojaca) rozpodało się "kawałem" platiku doprowadzającego powietrze i objaw był podobny...
- Od: 19 mar 2004, 15:51
- Posty: 145
- Skąd: okolice W-wy
- Auto: mazda 626 GD RF7 2D 5d '91
HERCIK napisał(a):Nie strzela wogole to byl pierwszy raz. Swiece sa nowe, kable tez i wszystkie elementy zwiazane z gazem. Wiem ze najprostrze rozwiazanie to podjechac do ASO. Ale najblizsze ASO mam jakies150-200km.
Tak , na to wyglada ze mamy takie same auta.
a jakie założyłeś świece?

Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
- Od: 23 kwi 2004, 19:43
- Posty: 861
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 3
Ja bym dokładnie sprawdził czy po strzale nie masz nieszczelności w dolocie powietrza do silnika. Jeżeli łapie lewe powietrze za przepływomierzem to objawy będą podobne do opisywanych przez Ciebie. Przy wyższych obrotach silnika robi się już całkiem niezłe podciścienie w dolocie i wtedy ujawnia się nawet najmniesze pęknięcie. Życzę jak najszybszego zlokalizowania usterki i jak najmniejszych kosztów usuwania.
- Od: 30 sty 2004, 13:00
- Posty: 56
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była: 626 GE FS 2.0 '93 LPG
Mazda 6 GY MZR-CD 121KM '02
Mazda 6 GY MZR-CD 143KM DPF '07
Mazda CX-5 2.0 SKYACTIVE-G 165KM '14
Jest: Mazda CX-5 2.0 SkyDream 165KM '19
Buuuu
Ale zastanawia mnie fakt, ze na LPG bez przepływomeirza nie kce się kręcić...
Ciekawe, u mnie tysh w KL moge odpiac przepływomierz w ogóle i na LGP moge spokojnie jeździć...hmm, ciekawe...
Pozdro i współczuję
SM
Ale zastanawia mnie fakt, ze na LPG bez przepływomeirza nie kce się kręcić...
Ciekawe, u mnie tysh w KL moge odpiac przepływomierz w ogóle i na LGP moge spokojnie jeździć...hmm, ciekawe...
Pozdro i współczuję
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
SM ma racje.Sprawdz czy przepustnica otwiera sie do konca,albo czy jakikolwiek element,staly lub ruchomy,nie zakluca przeplywu powietrza.Pozdro. cos mam problem z polskim alfabetem?Ale zastanawia mnie fakt, ze na LPG bez przepływomeirza nie kce się kręcić...
- Od: 11 kwi 2004, 23:44
- Posty: 103
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 626 1.8i 16V GW '99+LPG,
Honda Legend Coupe 1991 , 3,2 6V + LPG
HERCIK napisał(a):Wszystko pozostale jest w porzadku. Bylem u DLUGIEGO i mowil ze ten typ tak ma.
A jak tak, to przepraszam. Nigdy nie miałem (jeszcze
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Hercik mam ten sam problem ja teraz. Około 3000 tys. i nic więcej zaczyna prychać.I się zastanawiałem czy coś nie walneło oprócz przepływki,ale jak Długi stwierdził że te typy tak mają to teraz jestem trochę spokojniejszy. Tylko mnie zastanawia jeszcze jedno,bo po strzale mnie się zapaliła kontrolka od TCS no i oczywiście TCS nie działa ,czy może u ciebie był ten sam objaw? 

W oczekiwaniu na nowy podpis...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość