Xedos/Millenia zamek centralny
Nie wiem czy przy oryginalnym się da. U mnie w Millenii fabrycznie jest miganie kierunkami więc się to nie problem. Z resztą i tak podłączyłem uniwersalny zestaw więc sprawa załatwiona. Ale przy oryginalnym chyba ciężki temat, chociaż nie ma rzeczy niemożliwych, pewnie jakoś można to zrobić. Może Marek coś podpowie bo jest magikiem w tych sprawach
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
A to już tego nie wiem. Może ktoś inny będzie miał na to jakiś patent. W sumie z przedliftami nie miałem za dużo do czynienia
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Taaaa, miganie w standardzie jasne, u mnie też było jak kupiłem auto. Jak zacząłem wywalać niepotrzebne przeróbki instalacji elektrycznej, to się okazało dlaczego migały... dołożone dwa przekaźniki, podłączone na drutach, żałosne, wszystko wyleciało na śmietnik... Jędrek, ty masz u siebie zapewne fabryczny alarm, dlatego migają, poza tym sterownik keyless z polifta jest dużo bardziej skomplikowany niż ten ze starszego auta. Kiedyś rozszyfrowałem kable od sterownika keyless u siebie jak podłączałem pilota, ale już tego nie pamiętam.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
No u mnie jest alarm, i jeśli się nie mylę to nawet w X9 poliftowym już go nie było tylko w Milleniach, choć z kierunkami nie pamiętam jak było. Skośnookie nakombinowali dużo, choć z pozoru wiele rzeczy jest podobnych to niektóre podzespoły odrobinę są inne
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Różnice były w zamówionej opcji wyposażenia. Dziwi natomiast to, że mimo obecności w większości aut sterownika keyless, nie mamy do nich oryginalnych pilotów, może się rozleciały w swej tandetności. Z drugiej strony te odpustowe piloty są paskudne...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Równolegle do siłowników podłącz przekaźnik, którego styki podłącz pod włącznik awaryjnych
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Podepne sie do tematu.
Wczoraj rozkodowal mi sie centralny w Milleni 1998. Próbowałem go zaprogramować według rad na forum. Niestety lipa. Sterownik zamka 41049, kluczyk 41048.
Znalazłem natomiast na forum w USA sposób kodowania bardzo podobny di tych podanych na forum.
Ponieważ u mnie zadziałało pozwolę sobie podać.
1) wsiąść do samochodu. Wszystkie drzwi oprócz kierowcy zatrzasniete.
2) Znalezc przycisk krańcowy drzwi
3) włożyć kluczyk do stacyjki, obrócić do pozycji ON, obrócić do pozycji OFF, WYJAC KLUCZYK ZE STACYJKI. Następnie dwukrotnie powtórzyć. (obracanie i wyciąganie kluczyka ma być zrobione 3 razy).
4) Nacisną przycisk krańcowy drzwi trzy razy.
5) Nacisnąć na pilocie dwa razy przycisk LOCK, powinien być dźwięk.
6) Poczekać 20 sekund na czterokrotny dzwiek.
Wczoraj rozkodowal mi sie centralny w Milleni 1998. Próbowałem go zaprogramować według rad na forum. Niestety lipa. Sterownik zamka 41049, kluczyk 41048.
Znalazłem natomiast na forum w USA sposób kodowania bardzo podobny di tych podanych na forum.
Ponieważ u mnie zadziałało pozwolę sobie podać.
1) wsiąść do samochodu. Wszystkie drzwi oprócz kierowcy zatrzasniete.
2) Znalezc przycisk krańcowy drzwi
3) włożyć kluczyk do stacyjki, obrócić do pozycji ON, obrócić do pozycji OFF, WYJAC KLUCZYK ZE STACYJKI. Następnie dwukrotnie powtórzyć. (obracanie i wyciąganie kluczyka ma być zrobione 3 razy).
4) Nacisną przycisk krańcowy drzwi trzy razy.
5) Nacisnąć na pilocie dwa razy przycisk LOCK, powinien być dźwięk.
6) Poczekać 20 sekund na czterokrotny dzwiek.
Witam. Chcial bym kupic jakis sterownik centralnego zamka aby auto mozna bylo otwierac zamykac pilotem nic wiecej mi nie trzeba chyba ze by dolozyc automatyke otwierania zamyka.ia klapy ale to za daleko idace plany. Ktos podpowie jak taki najprostszy uklad wpiac do xedosa 9 poliftowego? Mam ukrecona wkladke od kierowcy i juz wkurza mnie otwieranie auta z bagaznika lub pasarzera
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
Każdy uniwersalny sterownik z allegro, który będzie miał sterowanie minusem będzie pasował do Xedosa.
Najlepiej jak podepniesz się do przewodów, które idą za kanapą do sterownika. Znajdź przewód z impulsem otwierania, drugi z impulsem zamykania, połącz je z wyjściami z tego uniwersalnego sterownika, podłącz masę i plus, opcjonalnie kierunki i gotowe
Najlepiej jak podepniesz się do przewodów, które idą za kanapą do sterownika. Znajdź przewód z impulsem otwierania, drugi z impulsem zamykania, połącz je z wyjściami z tego uniwersalnego sterownika, podłącz masę i plus, opcjonalnie kierunki i gotowe
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Tak, sterowanie masą, od strony bagażnika masz dostęp. Chyba że masz tam butle z gazem jak u mnie to trzeba oparcie kanapy zdjąć.
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
W końcu kupilem uniwersalny sterownik i powoli przymiezam się do jego podłączenia.
Pomoże ktoś z tym schematem, który był dołączony?
Jeszcze się bardzo nie zastanawialem i nie wiem jak ugryźć ten temat z wejściami do CZ
Pomoże ktoś z tym schematem, który był dołączony?
Jeszcze się bardzo nie zastanawialem i nie wiem jak ugryźć ten temat z wejściami do CZ
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
Wrzuć jeszcze schemat przekaźników bo z tego co dałeś nic nie wynika. Sterowanie jest jednym.przewodem, dwa poziomy napięcia, trzeba wsadzić opornik na otwieranie chyba...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Tylko taki schemat dostalem to było w pudełku ze sterownikiem.
Impulsów szuka się w przekazniku door lock?
Wystąpił kłopot szukalem sygnału zamknięcia otwarcia na przekazniku door lock i tym keyless unit i raz wlaczalem lock a raz unlock przy drzwiach patrzalem na którym przewodzie zaswieci się żarówka i przestał działać centralny. Dziala tylko zamykanie. Nie działa z kluczyka ani przy drzwiach od kierowcy. Co mogło paść?
Impulsów szuka się w przekazniku door lock?
Wystąpił kłopot szukalem sygnału zamknięcia otwarcia na przekazniku door lock i tym keyless unit i raz wlaczalem lock a raz unlock przy drzwiach patrzalem na którym przewodzie zaswieci się żarówka i przestał działać centralny. Dziala tylko zamykanie. Nie działa z kluczyka ani przy drzwiach od kierowcy. Co mogło paść?
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
Nie ma zwyczajnych impulsów, pisałem ci wcześniej że sterowanie jest jednym przewodem, najprościej zdjąć przyciski otwierania z drzwi, rozebrać i sprawdzić jaki tam jest opornik bo nie pamiętam. Odszukać te przewody w wiązce wychodzącej z drzwi. Układ z przycisków odtworzyć na przekaznikach które masz w sterowniku który kupiles i podłączyć pod przewody od przycisków. Albo pod przewód sterowania keyless w bagażniku jeśli potrafisz to odszukać. Napięć w układach elektronicznych nie sprawdza się żarówką, bo można je przeciążyć i spalić. Tylko woltomierz.
Sterowanie jest poziomem napięcia.
Sterowanie jest poziomem napięcia.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Czyli wychodzi na to że spalilem przekaźnik door lock czy keyless? Woltomierz akurat mam zepsuty dla tego posluzylen się zaroweczka
Dzisiaj mam dostać od sprzedającego dokładniejszy schemat podłączenia który powinien być w pudełku to będzie lepiej chyba widać które podłączenia od czego.
Dzisiaj mam dostać od sprzedającego dokładniejszy schemat podłączenia który powinien być w pudełku to będzie lepiej chyba widać które podłączenia od czego.
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
Witam,
w moim Xedosie mam centralny, ale tylko z kluczyka. Jak kupiłem auto nie było do niego żadnego pilota alarmu. Nie wiem czy fabrycznie nie było, czy pilot gdzieś przepadł. Polift ma dużo niespodzianek...
Nie ukrywam, że wygodniej byłoby otwierać auto z pilota. Z tego co wyczytałem na forum, chcąc otwierać i zamykać auto pilotem muszę dołożyć uniwersalną centralkę alarmu, tak? Centralka musi być sterowana minusem i najlepiej jest wpiąć się w sterownik za tylną kanapą? Nie muszę dokładać dodatkowego siłownika sterującego jednym z cięgien przy zamku? I jeszcze jedno którędy najprościej przejść przewodem z kabiny do komory silnika, aby ewentualnie podłączyć syrenę alarmu?
w moim Xedosie mam centralny, ale tylko z kluczyka. Jak kupiłem auto nie było do niego żadnego pilota alarmu. Nie wiem czy fabrycznie nie było, czy pilot gdzieś przepadł. Polift ma dużo niespodzianek...
Nie ukrywam, że wygodniej byłoby otwierać auto z pilota. Z tego co wyczytałem na forum, chcąc otwierać i zamykać auto pilotem muszę dołożyć uniwersalną centralkę alarmu, tak? Centralka musi być sterowana minusem i najlepiej jest wpiąć się w sterownik za tylną kanapą? Nie muszę dokładać dodatkowego siłownika sterującego jednym z cięgien przy zamku? I jeszcze jedno którędy najprościej przejść przewodem z kabiny do komory silnika, aby ewentualnie podłączyć syrenę alarmu?
- Od: 24 sie 2009, 22:08
- Posty: 181
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA)
2002 2,5l KL 164KM
Wszystko jest napisane i dobrze przeczytałeś A siłownika żadnego nie musisz dokładać, ale ale....Na 99% masz fabryczny tylko pilot zaginął w akcji, więc może spróbuj dokupić oryginalny i spróbować go uruchomić
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości