Xedos/Millenia zamek centralny
Do Białego jadę na sylwka, Oryginalny pilot mam więc można stestować Wiem że były jakieś problemy z uruchomieniem ale....spróbować można
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Szkoda ingerować w elektrykę, jeśli tylko pilota Ci brakuje. Myślę, że jestem w stanie pomóc
Szczegóły na PW
Szczegóły na PW
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
witam.
jak szukalem impulsów przy przekaźniki door lock tym czarnym za kanapa coś poszlo nie tak i auto się nie otwiera centralnie. podmienilem go ale dalej to samo.
bezpiecznik ok ten przy nodze chyba więcej nie ma?
główny sterownik gdzie szukać co może być na nim napisane? patrzylem za bezp tymi przy nodze nic nie widzę tam co mogło by przypominać jakiś sterownik tylko kostki z kablami i chyba przerywacz...
jak szukalem impulsów przy przekaźniki door lock tym czarnym za kanapa coś poszlo nie tak i auto się nie otwiera centralnie. podmienilem go ale dalej to samo.
bezpiecznik ok ten przy nodze chyba więcej nie ma?
główny sterownik gdzie szukać co może być na nim napisane? patrzylem za bezp tymi przy nodze nic nie widzę tam co mogło by przypominać jakiś sterownik tylko kostki z kablami i chyba przerywacz...
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
Właśnie tam za bezpiecznikami w nogach jest białe ustrojstwo przymocowane do układu z bezpiecznikami, i ten sterownik to właśnie CZ. Jeżeli się coś w nim zjarało to szybciej będzie kupić nowy
Ja jak go zjarałem to przez cały ale to przez cały czas zamykał auto, nawet jak było ono już zamknięte.
Ja jak go zjarałem to przez cały ale to przez cały czas zamykał auto, nawet jak było ono już zamknięte.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Dokładnie, ten sterownik wpięty jest w skrzynkę bezpiecznikową od tyłu. Trzeba odkręcić skrzynkę, najlepiej wypiąć niektóre kostki i dopiero dostaniesz się do tego sterownika. Dokładnie takie coś jak w poniższym linku.
http://olx.pl/oferta/centralka-zamka-ma ... de6993738b
http://olx.pl/oferta/centralka-zamka-ma ... de6993738b
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
jedrzej07 napisał(a):Dokładnie, ten sterownik wpięty jest w skrzynkę bezpiecznikową od tyłu. Trzeba odkręcić skrzynkę, najlepiej wypiąć niektóre kostki i dopiero dostaniesz się do tego sterownika. Dokładnie takie coś jak w poniższym linku.
http://olx.pl/oferta/centralka-zamka-ma ... de6993738b
A podziękował za podlinkowanie do mojego sprzętu:D no i pochodzi od Jędrzeja jak mnie pamięć nie myli
Oryginalny pilot + procedura adaptacji pilota do centralki (opisana na forum) i mam centralny z pilota . Dobrze, że obyło się bez ingerencji w elektrykę auta. Pewnie pierwszy oryginalny pilot Niemiec zostawił sobie na pamiątkę...albo po prostu gdzieś zaginął w akcji.
- Od: 24 sie 2009, 22:08
- Posty: 181
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA)
2002 2,5l KL 164KM
Przeczytaj proszę ten temat
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam wszystkich na forum.
Jestem tu nowy i jestem od nie dawna szczęśliwym posiadaczem Mazdy Xedos 9.Mazda jest z roku 1999.
Chciałbym podłączyć centralkę z pilotem do fabrycznego centralnego zamka,lecz nie mogę odnaleźć sterownika C.Z. Czy któryś z Was panowie może mi wskazać gdzie się znajduje ów sterownik?Poproszę także o fotkę tego sterownika.
Jestem tu nowy i jestem od nie dawna szczęśliwym posiadaczem Mazdy Xedos 9.Mazda jest z roku 1999.
Chciałbym podłączyć centralkę z pilotem do fabrycznego centralnego zamka,lecz nie mogę odnaleźć sterownika C.Z. Czy któryś z Was panowie może mi wskazać gdzie się znajduje ów sterownik?Poproszę także o fotkę tego sterownika.
- Od: 9 cze 2018, 20:37
- Posty: 8
- Auto: Mazda Xedos 9
2,5 V6 1999r
Temat już wałkowany
Za kanapa po stronie pasażera, najwygodniej wykręcić oparcie i będzie dojście do czarnej puszki
Tak było u mnie w 98, czy 99 już nie miało takiej centrali jak polift tego nie wiem, jeśli tak to będzie ona za oparciem kanapy tylnej po stronie kierowcy taka kolorowa
Zresztą to wszystko już było
Za kanapa po stronie pasażera, najwygodniej wykręcić oparcie i będzie dojście do czarnej puszki
Tak było u mnie w 98, czy 99 już nie miało takiej centrali jak polift tego nie wiem, jeśli tak to będzie ona za oparciem kanapy tylnej po stronie kierowcy taka kolorowa
Zresztą to wszystko już było
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Dziękuję, jak już pisałem jestem tu nowy... Sprawdzę...
- Od: 9 cze 2018, 20:37
- Posty: 8
- Auto: Mazda Xedos 9
2,5 V6 1999r
To ze temat był wałkowany to nie znaczy że nie warto go rozpoznać na nowo może będzie lepiej...
Centralkę sterowania pilotem warto podłączyć zamiast fabrycznego modułu keyless
(zlokalizowany za oparciem tylnej kanapy po stronie kierowcy) W większości aut moduł keyless jest zamontowany, więc można przypuszczać że oryginalne piloty były sprzedane z autem ale zaginęły w akcji na przestrzeni lat.
W Mazdach sterowanie centralnym zamkiem realizowane jest jednym przewodem za pomocą odpowiedniego poziomu napięcia(otwieranie przez opornik 1kOm, zamykanie pełnym napięciem) Sygnał ze sterownika keyless z tyłu podawany jest do sterownika TWS w skrzynce bezpieczników w lewym przednim słupku na dole, dopiero z niego wychodzą sygnały sterujące na przekaźnik centralnego zamka znajdujący się za oparciem tylnej kanapy po stronie pasażera.(czarny największy z zamontowanych tam). Często zdarza się że po takim podłączeniu sterowania nie trzeba podłączać kierunkowskazów bo mrugały fabrycznie zależnie od opcji wyposażenia(realizował to TWS i oryginalny przekaźnik kierunkowskazów/świateł awaryjnych. W przedliftach to wygląda różnie(w sterowniku TWS brakuje czasem tranzystora na płytce), w poliftach po zamknięciu z pilota mrugają kierunkowskazy chyba że któreś drzwi/klapa są niedomknięte. W Millenii zdarzał się fabryczny alarm, realizowany tez przez sterownik TWS i aktywowany sygnałem z pilota, po zamknięciu uzbrajał się po kilku sekundach i mrugała kontrolka "security".
Centralkę sterowania pilotem warto podłączyć zamiast fabrycznego modułu keyless
(zlokalizowany za oparciem tylnej kanapy po stronie kierowcy) W większości aut moduł keyless jest zamontowany, więc można przypuszczać że oryginalne piloty były sprzedane z autem ale zaginęły w akcji na przestrzeni lat.
W Mazdach sterowanie centralnym zamkiem realizowane jest jednym przewodem za pomocą odpowiedniego poziomu napięcia(otwieranie przez opornik 1kOm, zamykanie pełnym napięciem) Sygnał ze sterownika keyless z tyłu podawany jest do sterownika TWS w skrzynce bezpieczników w lewym przednim słupku na dole, dopiero z niego wychodzą sygnały sterujące na przekaźnik centralnego zamka znajdujący się za oparciem tylnej kanapy po stronie pasażera.(czarny największy z zamontowanych tam). Często zdarza się że po takim podłączeniu sterowania nie trzeba podłączać kierunkowskazów bo mrugały fabrycznie zależnie od opcji wyposażenia(realizował to TWS i oryginalny przekaźnik kierunkowskazów/świateł awaryjnych. W przedliftach to wygląda różnie(w sterowniku TWS brakuje czasem tranzystora na płytce), w poliftach po zamknięciu z pilota mrugają kierunkowskazy chyba że któreś drzwi/klapa są niedomknięte. W Millenii zdarzał się fabryczny alarm, realizowany tez przez sterownik TWS i aktywowany sygnałem z pilota, po zamknięciu uzbrajał się po kilku sekundach i mrugała kontrolka "security".
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
No wlasnie w mojej 98r. sterownika keyles brak a jak chciałem przełożyć z polifta to nie pasowała kostka, złącze było ale a inna wtyczka
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
"Proboszcz" dziękuję, byłem w rozjazdach sprawdzę wszystkie Twoje podpowiedzi w przyszły weekend...
- Od: 9 cze 2018, 20:37
- Posty: 8
- Auto: Mazda Xedos 9
2,5 V6 1999r
W polifcie był rzeczywiście inny sterownik Keyless, więcej przewodów we wtyczce, trudno powiedzieć o co chodziło...
W każdym razie sterowanie centralnym zamkiem wpina się na niebiesko-biały przewód we wtyczce sterownika keyless lub bezpośrednio przy sterowniku TWS do tego samego przewodu. Sprawdź sobie tylko czy sterowanie jest z +12V czy sterowanie masą bo nie jestem pewien, zapomniałem...
W każdym razie sterowanie centralnym zamkiem wpina się na niebiesko-biały przewód we wtyczce sterownika keyless lub bezpośrednio przy sterowniku TWS do tego samego przewodu. Sprawdź sobie tylko czy sterowanie jest z +12V czy sterowanie masą bo nie jestem pewien, zapomniałem...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości