Xedos/Millenia zamek centralny
masą 100%
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 19:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam wszystkich, jak już wcześniej pisałem jestem nowym członkiem grupy, jak również nowym właścicielem Mazdy Xedos 9 99'. Znalazłem już sterownik CZ teraz bardzo proszę kogoś aby mi opisał lub dał jakiś namiar na stronę gdzie znajdę schemat elektryczny tego sterownika... Będę bardzo wdzięczny... (DOŚĆ PILNE)...
- Od: 9 cze 2018, 19:37
- Posty: 8
- Auto: Mazda Xedos 9
2,5 V6 1999r
Musisz znaleźć ten element za kanapa
Ale. Zaraz pewnie temat poleci do kosza bo już o tym było
Chyba że masz już nowsza centrale
Ale. Zaraz pewnie temat poleci do kosza bo już o tym było
Chyba że masz już nowsza centrale
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Tak to już znalazłem, chodzi mi bardziej który kabelek jest od czego...
- Od: 9 cze 2018, 19:37
- Posty: 8
- Auto: Mazda Xedos 9
2,5 V6 1999r
Tę dwa najcięższe z termokurczem na zdjęciu
Sterujemy masą więc jak je odizolujesz i dotkniesz nimi masy to bedziesz widział który zamyka a który otwiera
Ja już miałem tam coś grzebane więc musiałem wypisać stary moduł i założyć nowy
Sterujemy masą więc jak je odizolujesz i dotkniesz nimi masy to bedziesz widział który zamyka a który otwiera
Ja już miałem tam coś grzebane więc musiałem wypisać stary moduł i założyć nowy
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Temat połączyłem z odpowiednim, proszę następnym razem szukać już istniejących tematów i się do nich dopisywać.
Co do CZ to w zasadzie wszystko, tylko pamiętaj że centralkę musisz mieć sterowaną masą bo inaczej spalisz moduł w aucie....resztę podłączasz tak jak schemat od centralki.
Co do CZ to w zasadzie wszystko, tylko pamiętaj że centralkę musisz mieć sterowaną masą bo inaczej spalisz moduł w aucie....resztę podłączasz tak jak schemat od centralki.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 19:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Panowie bardzo dziękuję za podpowiedzi, następnym razem poświęce trochę więcej czasu na znalezienie odpowiedniego postu, przepraszam za utrudnienia...
- Od: 9 cze 2018, 19:37
- Posty: 8
- Auto: Mazda Xedos 9
2,5 V6 1999r
Żeby aktywne były wszystkie funkcje centralnego zamka(czasem jest fabryczny alarm, czasem sygnalizuje kierunkami otwarcie/zamknięcie) to sygnał z nowej centralki keyless podłączyć trzeba do sterownika TWS w przdenim lewym słupku, albo zamiast fabrycznego modułu keyless. Tak jak jest to zrobione fabrycznie. Sterowanie jest wtedy jednym przewodem (niebiesko-białym jak dobrze pamiętam) zamykanie przez opornik 1kOm, otwieranie do masy.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Panowie, od zakupu mam problemy ze sterowaniem zamków z pilota, początkowo myślałem, że to wina baterii w pilocie więc nie zwracałem na to uwagi.
Niestety po wymianie baterii nie ma poprawy, mianowicie auto nie zamyka się z pilota a jedynie otwiera. Wszystkie zamki, czy guzik w drzwiach przy sterowaniu "manualnym" działają prawidłowo. Gdzie szukać przyczyny? Czy ktoś miał może taki problem?
Xedos 9'99 2.5
Niestety po wymianie baterii nie ma poprawy, mianowicie auto nie zamyka się z pilota a jedynie otwiera. Wszystkie zamki, czy guzik w drzwiach przy sterowaniu "manualnym" działają prawidłowo. Gdzie szukać przyczyny? Czy ktoś miał może taki problem?
Xedos 9'99 2.5
Może być tez uszkodzony przycisk w pilocie
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Raczej to będzie to. Te piloty mają to do siebie. Najpierw trzeba coraz mocniej naciskać żeby zadziałało, później raz działa, raz nie, aż w końcu pada całkiem. Ja mam 4-przyciskowy pilot i też problem jest z pilotami na guziku zamykania. 2 już mi padły, teraz katuje trzeci i już pomału też go lubi coś strzelić
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 21:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Czasem warto pilot rozebrać a na niezbyt dobrze działający przycisk dać kroplę chociażby np. WD40 i następnie ponaciskać przycisk aż styki się same oczyszczą.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Biorąc po uwage koszt elementu wykonawczego, znaczy przycisku przylutowanego do płytki pilota, poważna kwota 0,2zł...tak 20 groszy, mając podstawową umiejętność użytkowania lutownicy, można naprawić pilota samodzielnie. Takiego przycisku nie da się źle założyć, pomijając możliwość uszkodzenia samej płytki pilota przez nieumiejętne użytkowanie lutownicy.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Ojjjjj – uwierz mi, że „lutownica” to dla niektórych już jest poważne wyzwanie
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W sklepie z częściami elektronicznymi można kupić takie gumeczki, które używało się do naprawy pilotów sprzętu RTV.
Kółeczka te są z gumy przewodzącej i wklejano je w miejsce zużytych elementow klawiatur.
Przemyśl temat bo ja w tym kierunku poszedłbym.
Kółeczka te są z gumy przewodzącej i wklejano je w miejsce zużytych elementow klawiatur.
Przemyśl temat bo ja w tym kierunku poszedłbym.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zmierz rezystancje czoła tych gumek przycisków.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości