air bag-swieci sie kontrolka
Po tym jak po pęknięciu szpachlu na rancie maski odkryłem że była z przodu uderzona
maska od spodu ma delikatne ślady używania narzędzi typu młotek.... nie widać jakichś wielkich zmian
w szczelinach i niedopasowań zamyka się dobrze...
z kabiny dokładnie obejrzałem okolice poduszek
nie widać żeby coś było tknięte no chyba że wymieniono całą deskę rozdzielczą i kierownicę
z dziwnych rzeczy odkryłem że stacyjka jest tak jakoś głęboko osadzona w otworze deski
ciężko uchwycić kluczyk do przekręcenia kierownica ma luz na boki jakiś dziwny jakby nie była dokręcona do karoseri
no i mam pokaleczone zaślepki pod licznikiem
ale co się dziwić jak na blacie widnieje przebieg 57.700km
to auto robiło dziennie 1,3km
udarłem 3kzł z ceny jaką żądał kupujący
na stacji diagnostycznej (choć to mógł być sprzedającego znajomy wcześniej uzgodniony) nie znaleziono jakichś wielkich anomali w zbieżności, chamulcach, zawieszeniach, sprawdzałem nawet amory i mają wszystkie około 83% sprawności sam siedziałem w kanale i się przyglądałem razem z obsługą stacji
z wad znalazłem wyciek oleju z pod deklów zaworów i pęknięty mieszek przegubu na jednym z kół
szkoda że pokiereszowanej chłodnicy klimy nie zauważyłem i brakującego zbiorniczka spryskiwaczy
W każdym razie z tego miejsca serdecznie pozdrawiam pana z komisu na ulicy Zaroślak w Gdańsku
maska od spodu ma delikatne ślady używania narzędzi typu młotek.... nie widać jakichś wielkich zmian
w szczelinach i niedopasowań zamyka się dobrze...
z kabiny dokładnie obejrzałem okolice poduszek
nie widać żeby coś było tknięte no chyba że wymieniono całą deskę rozdzielczą i kierownicę
z dziwnych rzeczy odkryłem że stacyjka jest tak jakoś głęboko osadzona w otworze deski
ciężko uchwycić kluczyk do przekręcenia kierownica ma luz na boki jakiś dziwny jakby nie była dokręcona do karoseri
no i mam pokaleczone zaślepki pod licznikiem
ale co się dziwić jak na blacie widnieje przebieg 57.700km
to auto robiło dziennie 1,3km
udarłem 3kzł z ceny jaką żądał kupujący
na stacji diagnostycznej (choć to mógł być sprzedającego znajomy wcześniej uzgodniony) nie znaleziono jakichś wielkich anomali w zbieżności, chamulcach, zawieszeniach, sprawdzałem nawet amory i mają wszystkie około 83% sprawności sam siedziałem w kanale i się przyglądałem razem z obsługą stacji
z wad znalazłem wyciek oleju z pod deklów zaworów i pęknięty mieszek przegubu na jednym z kół
szkoda że pokiereszowanej chłodnicy klimy nie zauważyłem i brakującego zbiorniczka spryskiwaczy
W każdym razie z tego miejsca serdecznie pozdrawiam pana z komisu na ulicy Zaroślak w Gdańsku
- Od: 17 kwi 2007, 20:50
- Posty: 145
- Skąd: GND
- Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin
sds12 napisał(a):stacyjka jest tak jakoś głęboko osadzona w otworze deski
Bo ona jest tak orginalnie głęboko osadzona.
A co do klimy też miałem kilka dziurek ale, koleś co się tym zajmuje polepił ją dokładnie i sprawdził ciśnieniowo i jest ok. Jeżdżę już na niej rok i w kółko używam klimy i nic złego się nie dzieje.
Nie martw się, doprowadzisz swoje autko do dobrego stanu tylko niestety trzeba poświęcić trochę czasu
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
Zgadza się nie masz czego żałować.Ja nad moim autem pracuję prawie miesiąc i jak na razie zostało duuuużo do życzenia.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
chyba nie
w bagażniku po której stronie go szukać ewentualnie
ewidentnie był w lewym nadkolu wiszą mi tam wolne wtyczki pogubione spinki od plastikowych fartuchów
w prawym nadkolu też czegoś brakuje jest taka kulista osłona od komory silnika i wtyczka tam jedna jest luźna
w bagażniku po której stronie go szukać ewentualnie
ewidentnie był w lewym nadkolu wiszą mi tam wolne wtyczki pogubione spinki od plastikowych fartuchów
w prawym nadkolu też czegoś brakuje jest taka kulista osłona od komory silnika i wtyczka tam jedna jest luźna
- Od: 17 kwi 2007, 20:50
- Posty: 145
- Skąd: GND
- Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin
Witam, mam problem z kontrolką AIRBAG. Na początku podczas jazdy zaświecała się co jakiś czas i był to kod (nie świeciła się na stałe) lecz teraz zaświeca się i mruga po każdorazowym odpaleniu silnika. Na moje oko jest to kod 26 ( dwa długie i sześć krótkich ). Pomożecie w odczytaniu tego błędu ?
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
Wygląda to na problem związany z elektrozaworem PT w module ABS.
Na początek może dobierz się do niego i popatrz złącza. Może coś nie łączy dobrze.
Na początek może dobierz się do niego i popatrz złącza. Może coś nie łączy dobrze.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
hmm.. mało mi to mówi trochę co i jak i nie za bardzo wiem jak za to się zabrać a mógłbym poprosić kolegę o wytłumczenie co z czym się je ?
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
Ten post został usunięty
przez Marek 161BD081 29 paź 2012, 19:37.
Uuuopsss – coś mi sie popierdzieliło!
To przecież problem z SRS a nie ABS!
Błąd dotyczy poduszki w fotelu kierowcy.
Pod siedzeniem masz żółtą wtyczkę – rozepnij ja i podłącz ponownie a następnie zobacz czy problem znikł. U mnie czasem wtyczka od fotela pasażera nie łączy tak wiec temat jest znany
Powodzenia!
To przecież problem z SRS a nie ABS!
Błąd dotyczy poduszki w fotelu kierowcy.
Pod siedzeniem masz żółtą wtyczkę – rozepnij ja i podłącz ponownie a następnie zobacz czy problem znikł. U mnie czasem wtyczka od fotela pasażera nie łączy tak wiec temat jest znany
Powodzenia!
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ahas rozumiem a gdzie i jak najszybciej się dostać do tej wtyczki z żółtym kablem, od której strony najlepiej się dobrać do tego ?
PS. Tak sobie przeglądałem posty z tym problemem dotyczącej migającej kontrolki z poduszką powietrzną to zazwyczaj natrafiałem na kod 37 (trzy długie, siedem krótkich) a u mnie jest całkiem inny kod, moge podrzucić film nawet, wiec mam mały znak zapytania nad głową czy ECU będzie wywalał ten sam bład pod innym kodem, inaczej to po prostu zinterpretował ?
PS. Tak sobie przeglądałem posty z tym problemem dotyczącej migającej kontrolki z poduszką powietrzną to zazwyczaj natrafiałem na kod 37 (trzy długie, siedem krótkich) a u mnie jest całkiem inny kod, moge podrzucić film nawet, wiec mam mały znak zapytania nad głową czy ECU będzie wywalał ten sam bład pod innym kodem, inaczej to po prostu zinterpretował ?
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
Błąd 37 dotyczy poduszki w fotelu pasażera a nie kierowcy.
Do wtyczki dostaniesz sie od miejsca, gdzie tylny pasażer trzyma nogi
Warto fotel podnieść maksymalnie i ew. przesunąć trochę do przodu.
Rozpina sie wtyczkę po uprzednim odchyleniu białego (?) plastiku.
Do wtyczki dostaniesz sie od miejsca, gdzie tylny pasażer trzyma nogi
Warto fotel podnieść maksymalnie i ew. przesunąć trochę do przodu.
Rozpina sie wtyczkę po uprzednim odchyleniu białego (?) plastiku.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dziękuje za pożyteczne informacje Przy najbliższym wolnym czasie zabiorę się za oględziny tego
- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
Witam , po ostatnim myciu myjką ciśnieniową , zapaliła się kontrolka airbag ,(może to przypadek może ujemna temperatura ) z tego co widzę to mruga (trzy długie i siedem krótkich ) może ktoś miał taki przypadek , bo nie chce dłubać po wszystkich złączach , biorę pod uwagę złącza pod siedzeniami , czujnik chyba ten przy chłodnicy zderzeniowy i sam nie wiem co jeszcze jeśli ktoś miał podobny przypadek proszę o informacje .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 22 paź 2006, 08:58
- Posty: 37
- Skąd: Opole
- Auto: Alfaromeo155 2.0 97r -->Xedos6 2.0 V6 99r --> Xedos9 2,5 V6 01r
to w naszych Xedach jest czujnik zderzeniowy przy chłodnicy? pierwsze słyszę... rozbierałem 2 xedy bezwypadkowe i takiego cuda nie było
Wygląda na to że pasażer zepsuł poduszkę, pewnie wiozłeś kogoś ciężkiego
Wygląda na to że pasażer zepsuł poduszkę, pewnie wiozłeś kogoś ciężkiego
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
ja tez mam problem z kontrolka poduszki w millenii 2001 rok. Z tego co wywnioskowalem juz to jest blad 26.
Czyli jesli dobrze kombinuje to bedzie cos z fotelem pasazera? kostka??
Czy moze cos innego?
Bo z tego co jest na 1 stronie tego watku to wynika ze airbag jest powiazany z ABS i to moze byc blad 26 czyli jakis prawy tylny elektrozawor. (o co chodzi konkretnie??)
Czyli jesli dobrze kombinuje to bedzie cos z fotelem pasazera? kostka??
Czy moze cos innego?
Bo z tego co jest na 1 stronie tego watku to wynika ze airbag jest powiazany z ABS i to moze byc blad 26 czyli jakis prawy tylny elektrozawor. (o co chodzi konkretnie??)
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
jedrzej07 napisał(a):Z tego co wywnioskowalem juz to jest blad 26.
Czyli jesli dobrze kombinuje to bedzie cos z fotelem pasazera? kostka??
Czy moze cos innego?
Raczej obstawiałbym niezbyt dobrze łączącą żółtą kostkę pod fotelem kierowcy.
mam to samo czasem z fotelem pasażera (kod 37).
jedrzej07 napisał(a):Bo z tego co jest na 1 stronie tego watku to wynika ze airbag jest powiazany z ABS i to moze byc blad 26 czyli jakis prawy tylny elektrozawor. (o co chodzi konkretnie??)
ABS a SRS to zupełnie osobne systemy.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
no wlasnie ta kostka mnie nurtuje, a z tym polaczeniem systemow to cos bylo na 1 stronie, nie wiem czy dobrze do zrozumialem ale taki wlasnie z tego wniosek wyciagnalem.
Dzieki sprawdze kostke i dam znac jak sprawa wyglada.
EDIT:
Problem jak narazie rozwiazany. Odlaczylem kostke, przeczyscilem styki, wlozylem i spokoj Dzieki
Dzieki sprawdze kostke i dam znac jak sprawa wyglada.
EDIT:
Problem jak narazie rozwiazany. Odlaczylem kostke, przeczyscilem styki, wlozylem i spokoj Dzieki
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości