Jak oczyścić nagrzewnicę w Millenii? Brak ogrzewania.
1, 2
Znalazłem na forum te same objawy-jak się weżmie na maksa to leci ledwie ciepłe powietrze. Przeczytałem, że ktoś przeczyścił nagrzewincę i wszystko wróciło do normy, tylko nigdzie nie mogę znależć jak ją przeczyścić. Każdy warsztat mówi co innego, a niektórzy,że się w ogóle nie da.Generalnie było dobrze, wręcz rewelacyjnie, potem pękł przewód gumowy w układzie chłodzenia, wymieniłem, nowy płyn, odpowietrzenie i nie ma ogrzewania. Jak jest powyżej 10 stopni na dworzu to jest ok, jak poniżej to lipa, a poniżej zera to już w ogóle lipa, trzeba jechać 140 km/h to wtedy coś się robi ciepło. Wszystko sprawdzone, jest ok, czyli termostat, oba przewody do nagrzewnicy mają tą samą temperaturę, zmieniłem nawet korek od zbiorniczka wyrównowarzającego, i wszystkie inne możliwości jakie mechanik mógł wymyśleć. Pomocy!!!!
- Od: 9 kwi 2006, 17:41
- Posty: 21
- Auto: Millenia 2,5 V6 1995
szybki napisał(a):.Generalnie było dobrze, wręcz rewelacyjnie, potem pękł przewód gumowy w układzie chłodzenia
Jeżeli wcześniej było wszystko OK to ja bym obstawiał zapowietrzony układ...może sie gdzieś nie odpowietrzył do dokładnie
W oczekiwaniu na nowy podpis...
cze ja powiem tak mialem taki sam przypadek jak opisujesz zgadzam sie po przeplukaniu troche sie polepszylo ale to nie oznacza ze ukllad powrocil do dobrtej formy jedyne najlepsze rozwiazanie to wymiana na nowa nagrzewnica i sprawa zalatwiona ale............mozesz sprobowac nazwy plynu nie znam jakas mikstura tych co mi robili ta plukanke powodzenia bo takie autko jak xedos to delikatna szyderka jak nie grzeje mialem vectre rewelka az palilo hehe
pozdro.
pozdro.
- Od: 11 lis 2005, 22:24
- Posty: 26
- Skąd: konin
- Auto: xedos9 2.5v6
Układ generalnie jest samoodpowietrzający się, ale jak są problemy, to można uruchomić samochód i odkręcić korek od zbiorniczka wyrównażającego, niech pochodzi kilka minut, wtedy wszystko powinno się przepompować, a powietrze wylecieć.
- Od: 9 kwi 2006, 17:41
- Posty: 21
- Auto: Millenia 2,5 V6 1995
szybki,
a czy uklad jest szczelny? czy nie ma gdzies dziurki, przez ktora ucieka plyn?
ja mialem podobny objaw, ale bylo to spowodowane nieszczelnoscia ukladu – uciekal plyn przez dziure w chlodnicy. Po naprawie chlodnicy wszystko wrocilo do normy.
Pozdrawiam,
voytecku.
a czy uklad jest szczelny? czy nie ma gdzies dziurki, przez ktora ucieka plyn?
ja mialem podobny objaw, ale bylo to spowodowane nieszczelnoscia ukladu – uciekal plyn przez dziure w chlodnicy. Po naprawie chlodnicy wszystko wrocilo do normy.
Pozdrawiam,
voytecku.
mam ten sam problem. brak ogrzewania. najprawdopodobniej przyczynil sie do tego uszczelniacz ktor stosowalem do chlodnicy w zwiazku z nieszczelnoscia. mam obawy ze klania sie wydatek na nowa nagrz. w koncu nasze autka maja 10 lat.....
- Od: 6 lis 2006, 12:28
- Posty: 10
- Skąd: lublin
- Auto: millenia 2.5 1996
Można spróbować wyczyścić nagrzewnicę kretem(taki udrażniacz do zlewów itp) Jak czyściłem tym układ chłodzenia to pomimo tego że wcześniej była zalana jakaś superpłukanaka to po krecie szło z układu takie błoto że szok(dziękuje poprzednim właścicielom ). Uwaga!Produkt mocno żrący! Roztwór ma byc taki żeby szła piana po wlaniu.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
ale co pomogło? i nie przeżarło układu na wylot?
- Od: 10 cze 2004, 16:10
- Posty: 235
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 GE FS sedan
troche dziwne to kretowanie ale może faktycznie działa przeceż kreta sie stosuje do zlewów i kanalizacji a pod zlewem dużo plastiku. A guma też nie ucierpiała i ile sypałeś tego kreta na tą operację.
pozdro.
pozdro.
MAZDA to jest jazda
Witam.
Mam do Was pytanie odnośnie ogrzewania w Milleniach bo coś chyba moje mi szwankuje.
W samochodzie jest cały czas zimno,po 10-15min jazdy czuć,że leci ciepłe powietrze ale nie takie jak powinno być.
Miałem już starą 626 z 91 roku i elegancko grzała,amerykańskiego Cronosa to też wypasik zimą tak grzał.
Czekam na Wasze sugestie czy coś może być nie tak czy "one tak mają"
Mam do Was pytanie odnośnie ogrzewania w Milleniach bo coś chyba moje mi szwankuje.
W samochodzie jest cały czas zimno,po 10-15min jazdy czuć,że leci ciepłe powietrze ale nie takie jak powinno być.
Miałem już starą 626 z 91 roku i elegancko grzała,amerykańskiego Cronosa to też wypasik zimą tak grzał.
Czekam na Wasze sugestie czy coś może być nie tak czy "one tak mają"
Daj dmuchawę na maksa.Jak będzie słabo dmuchało to znaczy,że nagrzewnica jest zasyfiona.Zostają 2 opcje,albo wyjąć i wyczyścić,bo z czasem od kurzu i brudu się syfi(lepszy przelot powietrza),albo wymienić na nową.Wyjmij jeszcze filtr przeciwpyłkowy i sprawdź może nie był wymieniany.Do filtra masz dojście od strony pasażera pod konsolą(chyba ,ze w millenii jest inaczej)
Ja miałem już 3 japończyki,Madźka jest 4 i w każdym ogrzewanie jak w saunie.
Pozdrawiam
Ja miałem już 3 japończyki,Madźka jest 4 i w każdym ogrzewanie jak w saunie.
Pozdrawiam
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Martinez81 napisał(a):Wyjmij jeszcze filtr przeciwpyłkowy i sprawdź może nie był wymieniany.Do filtra masz dojście od strony pasażera pod konsolą(chyba ,ze w millenii jest inaczej)
Dokładnie...Millenia nie miał tego filtra. Sprawdzone.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
mckoper...był już post na ten temat...dlatego przenosze twój temat. A następnym razem prosze używać opcji szukaj i korzystać z już założonych tematów. Dziękuje.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości