Problem z ogrzewaniem.
1, 2
siwyxedos napisał(a):a termostat jest dobry
A skąd ta pewność ? No chyba że jest po wymianie ,albo go sprawdzałeś.
Zobacz jeszcze najpierw przewody które są odpowiedzialne za ogrzewanie, zobacz czy obydwa są gorące (to te co są za silnikiem i wchodzą w ścianke/przegrode ).Jeżeli obydwa są gorące to masz problemy ze sterowaniem nazwijmy to w "systemie nadmuchowym/wentylacyjnym"
W oczekiwaniu na nowy podpis...
ok termostat mi sprawdzili podobno puszcza a co do sterowania mysle ze masz na mysli to pokretlo temp. mysle ze jest dobre bo po przekreceniu na zimno jest ok i gdy przekreco max goraco leci srednio wyczuwalne cieplo choc po sprawdzeniu tego termostatu niewiele sie poprawilo obawiam sie ze to nagrzewnica ale jak sobie pomysle ze maja mi rozkrecac caly pulpit to az ciarki ida.bo jedno jest pewne oni juz nigdy nie skreca tak jak oryginal.a ta plukanka moze cos pomoc.co ty na to dzieki pozdro
- Od: 11 lis 2005, 22:24
- Posty: 26
- Skąd: konin
- Auto: xedos9 2.5v6
siwyxedos napisał(a): a co do sterowania mysle ze masz na mysli to pokretlo temp.
No nie tylko, ale też klapki/przepustnice w układzie wentylacyjnym. Bo pokrętłem od reg. temperatury dajesz sygnał do sterowania tymi klapkami , i może ci całkiem nie otwierać i przez to leci letnie. A sprawdzałeś te przewody co pisałem wcześniej? Bo jak będzie przypchana chłodniczka to jeden będzie cieplejszy od drugiego. Sprawdź.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Postanowiłem odświeżyć temat bo u mnie występuje problem natury grzewczej lecz w druga stronę. Non-stop daje pawer z ogrzewaniem (lato-zima) i nie można tego wyłączyć/zmniejszyć/zrobić na zimne. Latem można jeszcze szyby otworzyć i jest przeciąg – ale co zrobić zimą Jakikolwiek dalszy wyjazd w trasę to jest istna sauna i w żaden sposób nie można zmniejszyć ogrzewania. Pokrętło reaguje, funkcje wyświetlane się zmieniają ale niestety jak buchało gorącym tak bucha nadal...
Czy ktoś coś wie jak temu zaradzić ?
Czy ktoś coś wie jak temu zaradzić ?
wiesz, zimą powietrze o temperaturze koło 18 stopni odczuwasz jako bardzo ciepłe (przy wyłączonej klimie) a masz klime tak w ogóle?:D
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Nie no – bez j.. Wiem kiedy grzeje a kiedy nie a tutaj to bucha normalnie gorącym...
Jedyny ratunek to otworzenie okna.
Klima jest – a w zasadzie była bo nie działa. To jest wół do roboty to nie dbam o to. Druga – identyczna – na niedziele jest "cacy"
Jedyny ratunek to otworzenie okna.
Klima jest – a w zasadzie była bo nie działa. To jest wół do roboty to nie dbam o to. Druga – identyczna – na niedziele jest "cacy"
Piasek napisał(a):Pokrętło reaguje, funkcje wyświetlane się zmieniają ale niestety jak buchało gorącym tak bucha nadal...
Czy ktoś coś wie jak temu zaradzić ?
w glebi za radiem w obudowie nawiewu jest takie male czarne ustrojstwo co sie wiesza, czyli elektroniczny suwak zimno/cieplo lubi sie zacinac i tyle. podczas regulacji zimno/cieplo powinienes slyszec takie cykanie jak by sie klapka przestawiala otwierajac ilosc wpuszczanego powietrza z nagrzewnicy, gdzies byl temat o tym.
Piasek napisał(a):To jest wół do roboty to nie dbam o to
Piasek napisał(a):Druga – identyczna – na niedziele jest "cacy"
rozgrzeszony
Piasek napisał(a):To jest wół do roboty to nie dbam o to. Druga – identyczna – na niedziele jest "cacy" usmiech
pochwal się lepiej jakąś fotką
Janusz626 napisał(a):u mnie okolo 3km i juz mam polowke oczko
potwierdzam... u mnie mniej więcej też po 3km
U mnie też.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości