Urchomienie tempomatu (TA)
Witam wszystkich jestem nowym klubowiczem od niedawna szczesliwym posiadaczem xsedosa9 2.5v6 [wczesniej 626 i 323] niestety ze wzgledow ekonom z instalacja lpg stag300 mam nadzieje ze dobra jeszcze na gwarancji.Mam pytanie jak wlaczyc tempomat kurcze wydaje sie to smieszne ale nie wiem,no i przy ostrym skrecie w lewo lub przy skrecaniu chyba slychac lewy wewnetrzny przegub czy wymiana jest tragiczna.Jeszcze jedno na zimnym silniku slychac jeden zawor w wewnetrznej glowicy gdy sie rozgrzeje to milknie moze wymiana szklanki pomoze bo wiem ze wymieniono w niej uszczelniacze zaworowe popychacze uszczelki glowicy i kompletny rozrzad.Wiem gdyz kupilem ja od jednego z klubowiczow zgr1985 gdzie wszystko na forum opisywal.Wymienil tagrze przegoby zewnetrzne i mam nadzieje ze swoj swojego w klubie by nie oklamal.Wiec pozdro i pomurzcie jak da rade.Pozatym kocham to auto
suszarką do włosów pomagało ale zawsze tylko na jakiś czas. Z tego co pamiętam same przyciski sprawdza się na zapłonie, wciśniętym CRUISE MAIN i po przytrzymaniu przez kilka sekund SET COAST zielona kontrolka na desce powinna mignąć parę razy. Co do przegubu lewego wewnętrznego to specjalistą nie jestem ale lewa półoś wyłazi bezpośrednio ze skrzyni i z tej strony przegub jest tylko zewnętrzny, a jeśli chodzi o wewnętrzny prawy to z tego co pamiętam sporo gimnastyki
. Odnośnie silnika to nic ciekawego nie powiem bo wiem tylko o tym z czym miałem do czynienia, a silnik u mnie to wciąż czysta poezja choć od roku pełnoletni ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
