Xedos/Millenia zamek centralny
jeśli styki masz ok
to idąć dalej najbardziej podejżana jest centralka pewnie podmieniałeś na inna więć
zostają kable a te najszybcie uszkadzają się w miejscu gdzieś są obciążone mechanicznie
ja bym sprawdził np kabelki w zawiasie klapy
tak się czepiłem tej klapy bo mi wariował centralny przez mechanizm zamykania bagażnika
auto sie otwierało zamykało samo
to idąć dalej najbardziej podejżana jest centralka pewnie podmieniałeś na inna więć
zostają kable a te najszybcie uszkadzają się w miejscu gdzieś są obciążone mechanicznie
ja bym sprawdził np kabelki w zawiasie klapy
tak się czepiłem tej klapy bo mi wariował centralny przez mechanizm zamykania bagażnika
auto sie otwierało zamykało samo
- Od: 17 kwi 2007, 20:50
- Posty: 145
- Skąd: GND
- Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin
U mnie jest problem z jednym kablem,mianowicie z zielono/białym w progu od str kierowcy,niestety musiałem go rozciąć aby auto przestało świrować.
W X9 z 98 miałem podłączone radyjko do kabli brązowy oraz zielono/biały tylko ja jako geniusz nie pomyślałem że auto z roku '93 może mieć troszkę inną instalację niż ten z '98 i tak to się zaczęło.
Jak tylko będę wymieniał wykładzinę to wszystko wypruję z auta i jeżeli będzie potrzeba wymiana kabla/li to to zrobię aby tylko był zamek centralny,oczywiście z pilota to wygoda lecz nawet mnie pocieszy zamek z kluczyka w takiej chwili.
Pozdrawiam
W X9 z 98 miałem podłączone radyjko do kabli brązowy oraz zielono/biały tylko ja jako geniusz nie pomyślałem że auto z roku '93 może mieć troszkę inną instalację niż ten z '98 i tak to się zaczęło.
Jak tylko będę wymieniał wykładzinę to wszystko wypruję z auta i jeżeli będzie potrzeba wymiana kabla/li to to zrobię aby tylko był zamek centralny,oczywiście z pilota to wygoda lecz nawet mnie pocieszy zamek z kluczyka w takiej chwili.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam
Mam taki problem, że chciałbym mieć zamykanie z pilota, a nie dostałem pilota przy zakupie. Centralkę kupiłem i tu pojawił się problem. Chwilowo podpiąłem ją do przycisków zamykania i otwierania umieszczonych w drzwiach kierowcy, ale to rozwiązanie średnio mi się podoba bo ani mrugania ani dźwięku nie mam. Chciałbym skorzystać z centralki zamontowanej w bagażniku i tu powstaje pytanie o schemat zarówno centralki (lewa strona) od keyless lock jak i przekaźnika (prawa strona zielony) gdyż to on odpowiada za centralny.
Mam taki problem, że chciałbym mieć zamykanie z pilota, a nie dostałem pilota przy zakupie. Centralkę kupiłem i tu pojawił się problem. Chwilowo podpiąłem ją do przycisków zamykania i otwierania umieszczonych w drzwiach kierowcy, ale to rozwiązanie średnio mi się podoba bo ani mrugania ani dźwięku nie mam. Chciałbym skorzystać z centralki zamontowanej w bagażniku i tu powstaje pytanie o schemat zarówno centralki (lewa strona) od keyless lock jak i przekaźnika (prawa strona zielony) gdyż to on odpowiada za centralny.
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
break3r napisał(a):.... ani mrugania ani dźwięku nie mam. Chciałbym skorzystać z centralki zamontowanej w bagażniku i tu powstaje pytanie o schemat zarówno centralki (lewa strona) od keyless lock jak i przekaźnika (prawa strona zielony) gdyż to on odpowiada za centralny.
Trochę niezbyt zrozumiałem co piszesz ale ... oryginalna centralka daje sygnał kierunkowskazami ale BEZ sygnału dźwiękowego.
Aby mieć potwierdzenie świetlne i dźwiękowe zamknięcia/otwarcia auta MUSISZ wysterować światła kierunkowskazów i/lub jakąś syrenkę z tej dołożonej centralki od zamka.
A jak to podłączyć to musisz popatrzeć w schematach dołączonych do zakupionej centralki, o ile w ogóle obsługuje taką funkcję
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
ok dzięki z tym, że ja nie koniecznie potrzebuję dźwięk. Chodzi przede wszystkim o mruganie światełkami. Jeśli chodzi o moje powyższe pytania to chciałbym skorzystać z kabelków dochodzących do tej centralki w bagażniku bo tam na bank jest podciągnięte sterowanie mruganiem migaczy. Sprawdziłem jak się to zachowuje i jest tak: Jak zamykam z kluczyka to nie mruga tylko zamyka centralny (nawet jak odepnę centralkę tą z lewej w bagażniku). Jak odepnę zielony przekaźnik z prawej to centralny nie działa. Jak mam wszystko podpięte i zamykam autko z kluczyka to z lewej strony koło kierownicy zaczyna mrugać kontrolka "SECURITY" i wtedy jak otworzę bagażnik z klucza to zaczyna autko mrugać i trąbić z klaksonu. Jak odepnę tą centralkę z lewej to nie zaświeci kontrolka i nie będzie efektu alarmu po otwarciu bagażnika, a jak odepnę przekaźnik z prawej to nie zamknę auta w ogóle centralnym tylko każde z osobne drzwi muszę. Wniosek lewa centralka odpowiada za zamykanie z pilota i alarm, a prawy zielony przekaźnik odpowiada za sam centralny. Stąd moje pytanie o schematy no i najlepiej też o rozpiskę pinów zarówno w przekaźniku jak i w centralce alarmu
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Nie jestem pewien czy przypadkiem części funkcji (np. lampka "security") nie jest sterowanych poprzez główny CPU.
W/g tego co widzę w schematach np. mrugnięcie kierunkowskazami jest sterowane przez CPU a nie "keyless unit".
Więc proponuję jednak nie kombinować a przyjrzeć się jak podłączyć posiadaną centralkę BEZ ingerowania w resztę schematu auta.
W/g tego co widzę w schematach np. mrugnięcie kierunkowskazami jest sterowane przez CPU a nie "keyless unit".
Więc proponuję jednak nie kombinować a przyjrzeć się jak podłączyć posiadaną centralkę BEZ ingerowania w resztę schematu auta.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
no ok to w takim wypadku muszę dokupić przekaźnik do migaczy i będzie ok, a oryginalną centralkę zostawię w świętym spokoju.
Dzięki
Pozdrawiam
Dzięki
Pozdrawiam
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
break3r napisał(a):no ok to w takim wypadku muszę dokupić przekaźnik do migaczy i będzie ok, a oryginalną centralkę zostawię w świętym spokoju. ...
A z tego modułu co masz chęć zamontować nie masz wyjścia na sterowanie kierunkowskazami?
Jak jest nawet jedno wyjście to nie zawsze jest konieczność używania przekaźników.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
zrobię skan instrukcji to podrzucę tu może mi pomożesz z tematem
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Witam Marku powiedz mnie czy pod machą znajduje się jakiś przekaźnik od centralnego?? Bo cholender przez cały czas nie mogę dojść co dolega mojej X9. Elektro mechanik mówi że to siłownik lecz w przypadku odpięcia wszystkich drzwi i pozostawienia klapy nie ustało,po odpięci klapy a zostawieniu jednych drzwi nadal to samo
Więc padły by wszystkie siłowniki
Nie za bardzo mnie to pasuje aby tak sobie wszystkie padły.
W bagażniku sprawdziłem wszystko jest ok jedyny problem to zielono/biały kabel który musiałem przeciąć.UNLOCK działa lecz po spięciu kabla Z/B auto zamyka się non stopem i słychać jak wszystkie siłowniki są popychane.Proszę o odpowiedź w sprawie tego przekaźnika pod maską bądź gdzieś pod deską rozdzielczą.
Pozdrawiam
W bagażniku sprawdziłem wszystko jest ok jedyny problem to zielono/biały kabel który musiałem przeciąć.UNLOCK działa lecz po spięciu kabla Z/B auto zamyka się non stopem i słychać jak wszystkie siłowniki są popychane.Proszę o odpowiedź w sprawie tego przekaźnika pod maską bądź gdzieś pod deską rozdzielczą.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):... czy pod machą znajduje się jakiś przekaźnik od centralnego??
....
Proszę o odpowiedź w sprawie tego przekaźnika pod maską bądź gdzieś pod deską rozdzielczą.
Wydaje mi się, że nie ma tam niczego co miałoby coś wspólnego z centralnym.
Później odezwę się na tel. to pogadamy o tym.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dobrze więc czekam na telefon.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Wodzu było to już sprawdzane i na 100% jest dobre jeszcze sprawdzę przy prawym progu od strony pasażera.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam wszystkich, jestem tu nowy i proszę o pomoc, od 3 miesięcy posiadam Millenie z 1995 a jej oryginalny alarm prawie mnie już wykończył
, co chwilę się włącza, praktycznie co jakiś dłuższy postój muszę odłączać akumulator, nie mogę go nigdzie zlokalizować, szukałem go już chyba wszędzieie, bardzo proszę o wskazówki gdzie go znaleźć, jak to ustrojstwo wygląda?
-
Robson69
Kolego nie jestem pewien czy mamy taki sam alarm i czy są to fabryczne alarmy. W mojej Milence miałem Clifforda Concept 60. Mnie również doprowadzał do szału i wywaliłem go
Centralka sterująca znajduje się za licznikiem. Mini akumulatorek podtrzymujący pamięć (wydaje mi się, że u Ciebie jego żywot się już skończył i nie trzyma Ci pamięci – stąd musisz ciągle odłączać akumulator), umiejscowiony jest w desce. Jak otworzysz drzwi, zdemontuj zaślepkę na desce w kształcie trójkąta – tam powinien być akumulatorek. Resztę instalacji znajdziesz po kabelkach 
- Od: 30 maja 2010, 23:11
- Posty: 129
Hmmm na pewno sterownik i przekaźnik zamka centralnego i pilota (na bank powiązane z alarmem ) znajduje się w bagażniku. Z lewej takie małe ustrojstwo, przymocowane do oparcia kanapy, odpowiada za pilota, a z prawej zielony przekaźnik, też przymocowany do oparcia kanapy, odpowiada w ogóle za centralny. Problem jest tylko taki, że po odpięciu tego ustrojstwa z lewej nie przestaje działać alarm, a po odpięciu przekaźnika przestaje działać centralny. Możliwe, że jest też jakieś urządzonko pod licznikami jak kolega wyżej napisał więc poszukać musisz.
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Dzięki za podpowiedź, dzisiaj zaglądne za licznik, odłączanie centralnego i bezpieczników już przerabiałem, nic to nie dało
Muszę jeździć bez sygnłu bo ten alarm jes podłączony właśnie do niego...
Edit:20 paź 2010 15:16
Rozkręciłem licznik a za nim nic... Szukałem już chyba wszędzie (dobry sposób na złodzieji) Pod półką jakieś trzy metalowe sterowniki (komputery) ale podczas mrugania rozłączałem je po kolei i nic to nie dało, nie mam pojęcia gdzie szukać tego alarmu. Pomocy!
Edit:20 paź 2010 15:16
Rozkręciłem licznik a za nim nic... Szukałem już chyba wszędzie (dobry sposób na złodzieji) Pod półką jakieś trzy metalowe sterowniki (komputery) ale podczas mrugania rozłączałem je po kolei i nic to nie dało, nie mam pojęcia gdzie szukać tego alarmu. Pomocy!
-
Robson69
Witam,mam problem z centralką w Mazda Xedos 9 2Lv6,mianowicie,gdy spadła temperatura zaczoł wariować centralny,otwieranie-naciskam na pilot otwiera wszystkie drzwi i siłownik w tylnej klapie czasem lewe tylne drzwi i prawe keirowcy wydaje taki odgłos puk puk puk jak by chciał dalej otwierać podobnie jest przy zamykaniu ,niemam pojęcia co moze być ,może ktos pomoze ,pozdrawiam
BulosWRC
- Od: 23 lip 2010, 08:04
- Posty: 15
- Skąd: żywiec
- Auto: mazda xedos 9 2 I v6 LPG 1995r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość