zostawiłem w Warszawie instrukcję, a niestety nie odskakuje mi klapka wlewu paliwa po wizycie u lakiernika
Awaryjne otwieranie klapki wlewu paliwa
1, 2
Ciao,
zostawiłem w Warszawie instrukcję, a niestety nie odskakuje mi klapka wlewu paliwa po wizycie u lakiernika
Jutro ma kombinować, bo zasilanie działa i druga osoba pewnie musi odciągnąć, ale w razie potrzeby może mi ktoś podpowiedzieć, czy za wykładziną z lewej strony jest jakieś cięgno do otwierania klapki? Pamiętam coś takiego z instrukcji albo manuala, jeszcze zaraz zerknę. Muszę zatankować, dzięki 
zostawiłem w Warszawie instrukcję, a niestety nie odskakuje mi klapka wlewu paliwa po wizycie u lakiernika
Globy napisał(a):czy za wykładziną z lewej strony jest jakieś cięgno do otwierania klapki?
Oczywiscie jest cos takiego. Nie pamietam juz dokladnie, jak to wyglada, ale otwiera klapke idealnie
Mialem kiedys taki sam problem w drodze powrotnej od Wieska
Jesli chodzi o problem, to musisz wyregulowac blaszke, ktora otacza ten plastykowy zawiasik. U mnie to bylo problemem. Sprawdz jeszcze czy otwieranie dziala, gdy klapka zostanie docisnieta (Ty wciskasz przycisk, a ktos dociska klapke)?
Pozdrawiam,
voytecku.
Jutro się za to zabierzemy
Czyli wystarczy zdjąć lewą część wykładziny bagażnika? Dzięki wielkie za rady, Wojtku. Muszę wreszcie podjechać po ten pilot 
Panowie, sorry, że się wtrącę ale o co chodzi z tym pilotem? Czyżbyś Wojtku miał dostęp do nowych pilotów , które dodatkowo można dostroić do danego autka?
Jeśli tak to daj znać bo czuję, że mój pilot jedzie na oparach...
Co do klapki wlewu paliwa: mam to samo – do tankowania zawsze we dwoje
Jeśli tak to daj znać bo czuję, że mój pilot jedzie na oparach...
Co do klapki wlewu paliwa: mam to samo – do tankowania zawsze we dwoje
Dawniej:
126p 0.65E '88
, 126p 0.65E '94
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
126p 0.65E '88
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
- Od: 29 gru 2008, 23:38
- Posty: 47
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda Millenia 2.5i V6 24V '96
Też na razie się nie uwinąłem
Kupiłem od Wojtka ori pilot, bo ja mam od niefabrycznego alarmu i może pójdzie ten Mazdowski. Jeszcze go nie odebrałem, na razie smutna pogoda na przejażdżki Milly 
Jak by był ktoś zainteresowany to mam na stanie nowy ori pilot 
oddawaj!



- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
azalisz555 napisał(a):oddawaj
Nie bedzie pasowal
Wodzu napisał(a):A jak go ewentualnie po zakupie zaprogramowac?
Instrukcje programowania podalem kiedys w dziale elektronika.
Pozdrawiam,
voytecku.
jak to? przeciez mamy to samo
o czyms nie wiem...

o czyms nie wiem...
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
azalisz555 napisał(a):jak to? przeciez mamy to samo
Wyjasnialem Ci to juz
W zaleznosci od roku modelowego inny pilot pasuje do centralki alarmu. Do roku 95 jest to FCCID: <takie jak u Ciebie>, w latach 95-2000 (czesto oznaczane 96-2000) FCCID to 41048. W modelach od roku 2001 to 41701.
Aby pilot pasowal i dzialal z centralka w samochodzie, musi posiadac dokladnie takie samo oznaczenie FCCID. Nawet jesli wyglada tak samo i ma takie same funkcje, nie ma gwarancji, ze bedzie dzialac.
Pozdrawiam,
voytecku.
Ostatnio edytowano 9 lis 2009, 00:16 przez voytecku, łącznie edytowano 1 raz
Mój pilot ma oznaczenie FCCID: KPU41048
a mój 41012

- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
mckoper napisał(a):Mój pilot ma oznaczenie FCCID: KPU41048
Oczywiscie chodzilo mi o 41048. Juz poprawiam.
azalisz555 napisał(a):a mój 41012
Na ebayu jest taki za 100$, ale uzywany. Lepiej kupic go w ASO.
Pozdrawiam,
voytecku.
Mc koper,
wyślij na PW wysokość daniny
,
moja mazia jest z 96 to chyba powinien pasować , ale powiedzcie gdzie mogę sprawdzić czy to jest ten numer? I czy rzeczywiście da się go zaprogramować do centralki auta?
wyślij na PW wysokość daniny
moja mazia jest z 96 to chyba powinien pasować , ale powiedzcie gdzie mogę sprawdzić czy to jest ten numer? I czy rzeczywiście da się go zaprogramować do centralki auta?
Dawniej:
126p 0.65E '88
, 126p 0.65E '94
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
126p 0.65E '88
Escort 1.4i kat '93, 323f 1.6i 16V kat ,91
Obecnie:
Millenia 2.5 V6 '96, 323 C 1.8 '95
"Prawo jest jak płot: wąż się prześliźnie, tygrys przeskoczy a bydło się nie rozłazi gdzie nie powinno."
- Od: 29 gru 2008, 23:38
- Posty: 47
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda Millenia 2.5i V6 24V '96
Ja kupiłem, ale nie wiem, czy mam centralkę
Pewnie wybiorę się do Wojtka dopiero na wiosnę, bo w taką smutną pogodę szkoda mi wyciągać Millenii z garażu. Choroba postępuje, hihi.

voytecku napisał(a):azalisz555 napisał(a):a mój 41012
Na ebayu jest taki za 100$, ale uzywany. Lepiej kupic go w ASO.
sprawdziłem wczoraj. ni ma, ktoś mnie ubiegł

- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Mam właśnie problem z otwieraniem klapki wlewu paliwa bo nie zawsze łapie, czasem za pierwszym razem, a innym razem trzeba ze 30 razy po przyciskać ten guziczek, a facet co nalewa paliwo patrzy się na mnie co ja kombinuje. Irytująca sprawa bo coś jest nie tak. Na początku tematu było już coś podobnego, ale czy takie same objawy mogą być z tą blaszką w xedosach, i jak to konkretnie naprawić bo długo z tym nie wytrzymam 

- Od: 8 lip 2009, 23:37
- Posty: 85
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6 2.0 TD (136KM) 2003r.
Mazda Xedos 9 2.5v6 2001r. A/T
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość