pawelc napisał(a):nie potrzebny jest przekaźnik w skrzynce Fuse box
właściwie tego to nie wiem musiałbym sprawdzić (w mx-6 napewno jest potrzebny)
(wzoiołem wszystko czego mi brakowało z tamtego xedosa)
pawelc napisał(a):ale teraz tak dwa uruchamiają wentylatory ,jeden sprężarkę a ten czwarty
trzy przekaźniki są od poszczególnych obrotów wentylatora a czwarty do kompresora
Podnoszenie obrotów jest jest realizowane mozliwe że przez sterownik silnika,
bo wystarczy podłaczyć czujnik temperatury od parownika (wewnątrz samochodu) a juz po wciśnięciu przycisku A/C podnoszone są obroty oraz zapala się dioda na przycisku.
pawelc napisał(a):jakoś musi to być realizowane skoro nie ma żadnego sterownika w manualnej klimie
no nie tak do końca
sam czujnik temperatury od parownika ma niby kostkę na końcu,
jednak znajduje się tam w środku układ elektroniczny który na podstawie sygnału od wyłącznika A/C, wartości temperatury oraz sugnału z wyłącznika wentylatora nawiewu. włącza kompresor
Przecież samo podniesienie obrotów nie jest natychmiastowe po włączeniu przycisku A/C a kompresor włącza sie jescze chwilę później Więc musi być jeszcze jeden element elektroniki odpowiadający za te opuźnienia