Auto tylko z centalnym zamkiem

Witam!
Miesiąc temu kupiłem Xedosa 6. Auto jest w niemieckiej wersji: ma tylko otwieranie z pilota. W drzwiach są zaślepki w miejscu zamka.
Dostałem do niego komplet 3 kluczyków z blaszką oraz dwa piloty 3przyciskowe.
Jeden czarny, działa. Drugi szary, nie działa, po włożeniu baterii dioda świeci ciągłym delikatnie pulsującym światłem.
W klapie bagażnika jest zamek, ale włożonego weń kluczyka nie daje się w żaden sposób przekręcić. Daje się tylko wciskać by otworzyć bagażnik.
Już raz zostawiłem auto na światłach i potem wybuliłem stówę za otwarcie maski.
Mam w zasadzie dwa pytania:
1. Czy ów drugi pilot da się zaprogramować czy też jest do wyrzucenia?
2. Czy zamek w bagażniku nie powinien się jednak dać otworzyć kluczykiem?
Pewnego dnia miałem spory kłopot z otwarciem auta, które stało godzinkę w ostrym słońcu. Wydaje się być koniecznością by była możliwość dostania się do auta w przypadku awarii centralnego zamka, ale nie wiem już sam, jak to miałoby u mnie wyglądać?.
Miesiąc temu kupiłem Xedosa 6. Auto jest w niemieckiej wersji: ma tylko otwieranie z pilota. W drzwiach są zaślepki w miejscu zamka.
Dostałem do niego komplet 3 kluczyków z blaszką oraz dwa piloty 3przyciskowe.
Jeden czarny, działa. Drugi szary, nie działa, po włożeniu baterii dioda świeci ciągłym delikatnie pulsującym światłem.
W klapie bagażnika jest zamek, ale włożonego weń kluczyka nie daje się w żaden sposób przekręcić. Daje się tylko wciskać by otworzyć bagażnik.
Już raz zostawiłem auto na światłach i potem wybuliłem stówę za otwarcie maski.
Mam w zasadzie dwa pytania:
1. Czy ów drugi pilot da się zaprogramować czy też jest do wyrzucenia?
2. Czy zamek w bagażniku nie powinien się jednak dać otworzyć kluczykiem?
Pewnego dnia miałem spory kłopot z otwarciem auta, które stało godzinkę w ostrym słońcu. Wydaje się być koniecznością by była możliwość dostania się do auta w przypadku awarii centralnego zamka, ale nie wiem już sam, jak to miałoby u mnie wyglądać?.