Barthek1983 to nie jest takie proste.Jak wyjmiesz mechanizm pasow z jednej strony masz naboj i naped pirotechnicznego napinacza pasow a z drugiej sprezyne.Jest ona zamknieta (dekielek i podstawka(ta od strony szpulki pasow))Nie wolno dekielka sciagac,bo wtedy masz 2 godziny z glowy i sprezynke na zebach

Musisz to cale ustrojstwo(dekielek z podstawka)odczepic od mechanizmu.Ale przed tym zerwij te zolta naklejke a pod nia znajdziesz dwa male otworki.Wez dwa druciki i obracajac mechanizmem wloz w otworki druciki i w ten sposob zblokujesz sprezyne(po to,zeby sie nie cofnela po odczepieniu od bebenka z pasem).Jak zblokujesz to odsun na ok.3mm podstawke od mechanizmu i zobacz czy wychodzi Ci taki bialy plastik,ktory laczy sprezyne z bebnem.On musi wyjsc razem ze sprezyna.Jak nie bedzie chcial wyjsc razem to go troche popros srubokrecikiem.No i masz na wierzchu sprzeta ale tez zobacz w jakiej pozycji jest ten bialy łącznik,bo pasuje w dwoch pozycjach co 180st.ale tylko w jednej pawidlowo pracuje,bo umieszczony jest mimosrodowo.Teraz tylko naciagnac i zlozyc.Sklej to do kupy,pamietaj o wtyczce od srs i jazda.
Lecz prostszym sposobem jest wyprac pasy i przeszlifowac uszko przez ktore one przechodza(to na slupku u gory)Zazwyczaj to jest przyczyna.Utnij kawalek papieru sciernego dl.ok10cm i na szerokosc pasow.Wsun go pod pas i przeszlifuj to uszko.Z pewnascia pomoze.Jakby co to wal na PW(ale sie rozpisalem)