Strona 1 z 1

Uszkodzony wskaznik poziomu paliwa

PostNapisane: 8 lis 2007, 20:02
przez BartekB
Witam

Co może byc przyczyną "świrowania" wskaznika poziomu paliwa????

Nie mogę powiedziec że nie działa zupełnie – on działa w zakresie od poniżej ostatniej kreski do 5mm nad ostatnią kreską – czyli nie ma zbyt "dużego" zakresu wskazania.

Włałem ostatno 25L PB on 5mm nad ostatnią kreskę – i tu moje wielkie zdziwienie :)

Wcześniej działa w całej swej "zamaszystości"

Pozdrawiam

PostNapisane: 8 lis 2007, 20:22
przez Grzyby
może "pływak" się zacina?
Musiałbyś wyjąć pompę paliwa do sprawdzenia.

Raczej nie wierzę w uszkodzenie wskaźnika. Jak nikt do niego nie pchał paluchów to powinien działać.

PostNapisane: 9 lis 2007, 10:55
przez BartekB
Grzyby napisał(a):Musiałbyś wyjąć pompę paliwa do sprawdzenia.


Do tego trzeba demontować zbiornik paliwa !!! a może się mylę i jest jakiś mniej pracochłonny sposób???

Pozdrawiam

PostNapisane: 9 lis 2007, 11:00
przez Grzyby
BartekB napisał(a):Do tego trzeba demontować zbiornik paliwa

Chyba nie – zajrzyj pod tylną kanapę – pewnie jest tak samo jak w GE J-Spec.
Niestety w mojej bez wyjęcia zbiornika się nie da (ale to wersja na Amerykę)

PostNapisane: 9 lis 2007, 15:49
przez nor
Pływak znajduje się pod tylna kanapą, robota na 10 min.

PostNapisane: 16 lis 2007, 16:29
przez BartekB
Grzyby napisał(a):Chyba nie – zajrzyj pod tylną kanapę


Dokładnie tak było – czyli podziekowania za wskazanie jak się do niego dostac:)

Wymontowałem cały zespół pływaka , zabrałem do domku , wyczyściłem styki na płytce drukowanej ( 1 wej – wiele wyjśc o różnej rezystancji po których śmiga "wąs" od ramienia pływaka) , złożyłem do kupy , i.... lipa dalej tak samo – tzn raz działa (uniesie się o gruboś wskazówki nad E) a raz zupełnie zdechły – w baku na 100% jest ze 15-20l PB więc wskazania powinny by nieco wyższe.

Czytałem kilka postów dotyczących podobnych problemów – głównie w 626 – problem w tamtych pływakach sprowadzał sie w 90% do przerwanego drucika oporowego (brak przejścia) jednak w moim wypadku rozumiem , że taką ewentualnoś mogę wykluczy (płytka drukowana) – czy dobrze kombinuje???

Czy rezerwa jest jakoś powiązana ze wskaznikiem ilości paliwa w baku?? W cały zespole pływaka jaki wymontowałem był jeszcze jeden "pojemnik" jednak z paliwem w środku – i znów domniewam , że to ustrojstwo odpowiedzialne jest za kontrolkę komornika – czy jesli jedno jest "uszkodzone" (brak wskazań ilości PB w baku) to czy rezerwa będzie działa prawidłowo???

Pozdrawiam