Strona 1 z 1

Kontrolka rezerwy

PostNapisane: 22 lut 2007, 14:30
przez Button
Szukałem, niestety nie udało mi się znaleźć informacji na temat czy w Xedosie jest jakaś kontrolka pokazująca, że jadę na rezerwie?

PostNapisane: 22 lut 2007, 15:06
przez XsiX
jest

PostNapisane: 22 lut 2007, 15:41
przez Button
Pytam, bo już nie raz "doszedłem" do momentu kiedy wskazówka wskazywała E (lub była bardzo blisko) a żadna kontrolka się nie zapalała.

PostNapisane: 22 lut 2007, 16:35
przez XsiX
mała pomarańczowa diódka przy oklapniętej wskazówce poziomu paliwa :P

PostNapisane: 22 lut 2007, 22:01
przez chudy
a u mnie wiem ze jest, ale nigdy sie nie zapala – nawet gdy wskazówka spada poniżej zera :P juz nie raz tak było <lol>

PostNapisane: 23 lut 2007, 00:52
przez andreass
u mnie jest, może macie spaloną diodę (żaróweczkę?). Dziwna wogóle sprawa z tymi Xedosami jeśli chodzi o oświetlenie wnętrza. Jedni mają podświetlenie rysunków na przyciskach od wentylacji, inni nie. To samo z przyciskami elektrycznych szyb, podświetleniem zamka w drzwiach i jak widzę, kontrolki rezerwy. Aha – no i niektórzy nie mają kontrolki informującej o niskiej temperaturze na zewnątrz.

PostNapisane: 23 lut 2007, 08:28
przez XsiX
rafał kontrolka jest dokładnie tutaj:

Obrazek

PostNapisane: 23 lut 2007, 11:29
przez Button
Dzięki XsiX.

U mnie jest podświetlanie przycisków wentylacji (ale nie wszystkich, może się jakieś diody popaliły), nie ma podświetlania przycisków od sterowania szybami i lusterkami, działa też kontrolka informująca o niskiej temperaturze na zewnątrz.
Był może gdzieś na forum schemat lub fotoreportaż ze zdjęciami jak rozebrać deskę Xedosa tak żeby dobrać się do tych światełek?

PostNapisane: 23 lut 2007, 12:03
przez XsiX
rafal_gz napisał(a):Był może gdzieś na forum schemat lub fotoreportaż ze zdjęciami jak rozebrać deskę Xedosa tak żeby dobrać się do tych światełek?

Żeby wyjąć deskę musisz odkręcić 4 śruby zaznaczone strzałkami.

Obrazek

Następnie opuszczasz kierownicę jak najniżej i delikatnie manewrując wyciągasz nieznacznie cały plastik od deski rozdzielczej. Pozostaje ci odczepienie kilku wtyków od poszczególnych elementów deski. Po odłączeniu wszystkich wtyczek można już wyciągnąć całą deskę i od środka odkręcając małe śrubki dostać się do poszczególnych elementów.

PostNapisane: 24 lut 2007, 19:49
przez brzozex
wyciagniecie deski to dopiero poczatek zabawy :P kazdy klawisz trzeba osobno odkręcac i bebeszyc. A swoja droga jak kupilem auto to mialem polowe zarowek spalonych. Dziwne. Moze w tych autach jest jakis problem z elektryką. Mam pytanie odnoscie wskazania rezerwy, kiedy sie u was zapala. Czy dopiero po przejsciu ponizej kreski E czy juz na równi z nia. I pytanie drugie w jakim stopniu dziala regulacja podswietlenia czy mozna je sciemnic mocno, bo zauwazylem u mnie ze sciemnia sie tylko odrobine i tak jakby z opoznieniem jak kreci sie pokretlem (macie to pokrętło oraz pokrętło od regulacji wysokosci swiateł podświetlone?)

PostNapisane: 24 lut 2007, 21:16
przez dakopi
Rezarwa zaczyna migać, gdy w baku pozostaje około 8 litrów, wtedy wskazówka oscylije wokół kreski "E", gdy jest już około 5 litrów to świeci niezależnie od tego czy auto stoi prosto czy na wzniesieniu, jak na postoju zaczynasz słyszeć pompkę paliwa jak pracuje, to w baku pozostało bardzo niewiele, góra 2 litry paliwa. Pokrętła o któych mówisz nie są podświtlone, u mnie ściemnia się do zera, czyli tak że nic nie widać wogule podswietleń. Problem z podwietleniami zacznie się dopiero na dobre jak będzie obowiązek jazdy z włączonymi śwoatłami przez cały rok :/, chyba że ktoś będzie sobie za każdym razem w ciągu dnia ściemiał na max, aby oszczędzić sobie zabawy z wymianą podświetleń.