Kontrolka hamulca recznego + kontrolka przepalonej zarowki –

Witam,
Po pierwsze, umiem korzystac z opcji "szukaj", lecz zadnz z podanych objawow nie jest dokladnie takim samym jak u mnie
Objawy:
Przy wciśnięciu pedału hamulca, zapala się kontrolka hamulca recznego + kontrolka przepalonej żarówki (ta bezpośrednio nad kontrolka hamulca ręcznego – nie mam pewności bo nie posiadam instrukcji obsługi, więc jak by ktoś miał w jakimś zrozumiałym języku np. Ang)
Dodatkowe żeczy:
Jakiś matoł nie mógł sobie poradzić z instalacją i podpiął na krótko przewodem czujnik wciśniecia pedału hamulca z instalacją przy tylnej lampie
. Było także zainstalowane kiedyś 3 światło stopu, zostały same kabelki, więc je radośnie wyciąłem. Płyn hamulcowy jest mniej więcej w 2/3 stanu, obydwie żarówki stopu świecą jak wściekłe
Możliwe rozwiązania:
Za duży/ za mały opór lub inny parametr w instalacji stopu, walnięty któryś z czujników ABS, teoretycznie tester wyżucił, że wywalony jest PT czujnik, ale po sprawdzeniu oporu na kostce na nadkolu wygląda na to, że jest git(jeden i drugi mają około 1 ohma).
Jest to mocno irytujące.
I na koniec sakramentalne pytanie:
Co o tym sądzicie ?
UPDATE
Klocki mają jakies 3 tyg, wcześniej było to samo, płyn hamulcowy uzupełniony do MAX,
To nie kontrolka hamulca ręcznego tylko jakas inna ostrzegawcza, dla ułatwienia identyfikacji FOTO poniżej:

Po pierwsze, umiem korzystac z opcji "szukaj", lecz zadnz z podanych objawow nie jest dokladnie takim samym jak u mnie
Objawy:
Przy wciśnięciu pedału hamulca, zapala się kontrolka hamulca recznego + kontrolka przepalonej żarówki (ta bezpośrednio nad kontrolka hamulca ręcznego – nie mam pewności bo nie posiadam instrukcji obsługi, więc jak by ktoś miał w jakimś zrozumiałym języku np. Ang)
Dodatkowe żeczy:
Jakiś matoł nie mógł sobie poradzić z instalacją i podpiął na krótko przewodem czujnik wciśniecia pedału hamulca z instalacją przy tylnej lampie

Możliwe rozwiązania:
Za duży/ za mały opór lub inny parametr w instalacji stopu, walnięty któryś z czujników ABS, teoretycznie tester wyżucił, że wywalony jest PT czujnik, ale po sprawdzeniu oporu na kostce na nadkolu wygląda na to, że jest git(jeden i drugi mają około 1 ohma).
Jest to mocno irytujące.
I na koniec sakramentalne pytanie:
Co o tym sądzicie ?
UPDATE

Klocki mają jakies 3 tyg, wcześniej było to samo, płyn hamulcowy uzupełniony do MAX,
To nie kontrolka hamulca ręcznego tylko jakas inna ostrzegawcza, dla ułatwienia identyfikacji FOTO poniżej:
