Tubi napisał(a):ok na jałowym światła włączone, radio, dmuchawa na 4 i otwarte drzwi daje 12,88 więc prawie nic. Alt pójdzie do regeneracji

Teraz wiem czemu mi podświetlenie radia przygasało przy mocniejszym basie

ps: te cyrki z zwiększaniem prędkości wentyla po dodaniu gazu to faktycznie wina alternatora może ,w waszym przypadku jest podobnie.
Tubi na stówę to altek. Przerabiałem to, dlatego napisałem wcześniej.
Początkowo przy dodawaniu obrotów dmuchawa na 4 biegu przyspieszała, obroty schodziły to zwalniała. Później na jałowym biegu przy włączonych światłach, dmuchawa na 4 biegu, wystarczyło włączyć grzanie lusterek i tylnej szyby, od razu żarzyły się kontrolki, a jeszcze jak dodało się klimę to już całkowita padaka.
Agonia alternatora trwała 1.5 roku, aż do momentu jak padł całkowicie.
W moim przypadku wystarczyła zmiana diod w alternatorze. Teraz na obrotach 750 "postojowych" wszystko co ciągnie prąd jest włączone, kontrolek brak(sprawdzane w nocy) wentylator przy dodaniu gazu ma te same obroty.