[Xedos6 CA] Wymiana nagrzewnicy.
Lowiec Ponownie witam i dzięki za odpowiedz , to tak jak u mnie ciut za połową . Pozdr
- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
przed połową patrząc jak narasta od dołu. Nie przekracza wyimaginowanej kreski na połowie skali.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec To u mnie jest za połowa dwie grubości wskazówki i z nagrzewnicy leci ok 42C stopni , dziś kupiłem termometr . Chłodnica gorąca ok 65C . Wczoraj kupiłem nową nagrzewnicę z allegro i jak mrozy przejdą biorę się do roboty . Serwus
- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
U mnie tez za połową a nawet prawie 3/4 było przy kf.
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 268
- Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
- Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero
tiger918 napisał(a):U mnie tez za połową a nawet prawie 3/4 było przy kf.
W Kf Wskaźnik temp. jest powyżej połowy nawet sporo –> do 3/4 jak kolega pisze.
1.6 powinien być poniżej środka.
Kolega jak słabo ci grzeje w środku a do tego masz podwyższoną temp to może pompa wody już siada?
- Od: 30 cze 2010, 22:18
- Posty: 173
- Skąd: Rybnik
- Auto: MONDEO MK3 2.0TDCI 115KM + CHIP
u mnie wszysko nowe,,rozrząd pompa, cały silnik już kl...ale reasumując przydławiłem parownik i na 100% nagrzewnica...ale nie bede jej czyścił szkoda zachodu,,,lepiej wymienić..prawde mówiąc już chyba wiem dlaczego ją zamuliłem...pozdrawiam... apropo w kl jest tak samo temp jak kf.
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 268
- Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
- Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero
Chyba tak, ja kupowałem an allegro z opisem że do xeda.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Podziw i podziękowanie kolego,
masz może jeszcze jakieś fotorelacje bo to piękna sprawa
bardzo pomocne materiały
masz może jeszcze jakieś fotorelacje bo to piękna sprawa
bardzo pomocne materiały
-
chojnas85
Czy możliwe jest, że po podniesieniu głowicy i wymianie uszczelek nagrzewnica przestała pracować? Czy nieprawidłowe podłączenie przewodów podciśnienia ma wpływ na nagrzewnicę?
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
słuchajcie / czytajcie – czy to możliwe żeby dwa przewody doprowadzające gorącą ciecz do nagrzewnicy były gorące –( wejście/ wyście ) a nagrzewnica była zapchana ?
Otóż od kilku dni nie mam ogrzewania – wymieniłem już silniczek popychający otwieracz/zamyczak ciepłego powietrza – wszystko ładnie się wychyla – zamyka i otwiera...
Problem w tym, że nie ma ciepłego nawiewu. Czy nagrzewnica może mieć obydwa przewody goręce ? – wg mnie jeśli jest zapchana – jeden powinien być zimny – w końcu ciesz przez nią przepływa. A może przepływa tylko częścią która nie oddaje ciepła do kabiny... co myślicie ?
Druga sprawa to płukanie nagrzewnicy – czy może okazać się że sam płyn pod ciśnieniem wypłuka ewentualny syf/nagary czy jest to raczej niemożliwe ? – czy komuś pomogło samo płukanie ? czy za każdym razem niezbędna była wymiana nagrzewnicy na nową
Odpiszcie proszę bo zimno
Pozdrowienia
Andrzej
Otóż od kilku dni nie mam ogrzewania – wymieniłem już silniczek popychający otwieracz/zamyczak ciepłego powietrza – wszystko ładnie się wychyla – zamyka i otwiera...
Problem w tym, że nie ma ciepłego nawiewu. Czy nagrzewnica może mieć obydwa przewody goręce ? – wg mnie jeśli jest zapchana – jeden powinien być zimny – w końcu ciesz przez nią przepływa. A może przepływa tylko częścią która nie oddaje ciepła do kabiny... co myślicie ?
Druga sprawa to płukanie nagrzewnicy – czy może okazać się że sam płyn pod ciśnieniem wypłuka ewentualny syf/nagary czy jest to raczej niemożliwe ? – czy komuś pomogło samo płukanie ? czy za każdym razem niezbędna była wymiana nagrzewnicy na nową
Odpiszcie proszę bo zimno
Pozdrowienia
Andrzej
- Od: 24 wrz 2008, 23:29
- Posty: 150
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Xedos V6, wcześniej 626 GE 97
Zanim będziesz wszystko rozbierał może wystarczy ją przepłukać z kamienia,który się w niej zebrał?
Kup odkamieniacz albo kwas cytrynowy i kilka razy przepłucz.
Kup odkamieniacz albo kwas cytrynowy i kilka razy przepłucz.
Jak najlepiej odpowietrzyć układ??
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
a jak prawidłowo zalać by się sam odpowietrzył???
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Odkręcasz oba korki i albo ściągasz przewód dolny chłodnicy albo korek na jej dole i wypuszczasz płyn.
Ja dodatkowo zdjąłem przewód przy bloku(więcej wypłynie).Przy napełnianiu zalewasz płyn przez górny korek do momentu pokazania się go pod korkiem przy chłodnicy.Zalewany płyn wypchnie sam powietrze,które może znajdować się w układzie.Zakręcasz ten dolny(na chłodnicy),dolewasz na max przy bloku i gotowe Na koniec odpalasz silnik ustawiasz temperaturę na ful aż silnik się zagrzeje(otworzy się termostat i włączy wiatrak).
Ewentualną dolewkę zawsze robisz na zimnym silniku.Ja zawsze tak robię i nigdy nie mam zapowietrzonego
Ja dodatkowo zdjąłem przewód przy bloku(więcej wypłynie).Przy napełnianiu zalewasz płyn przez górny korek do momentu pokazania się go pod korkiem przy chłodnicy.Zalewany płyn wypchnie sam powietrze,które może znajdować się w układzie.Zakręcasz ten dolny(na chłodnicy),dolewasz na max przy bloku i gotowe Na koniec odpalasz silnik ustawiasz temperaturę na ful aż silnik się zagrzeje(otworzy się termostat i włączy wiatrak).
Ewentualną dolewkę zawsze robisz na zimnym silniku.Ja zawsze tak robię i nigdy nie mam zapowietrzonego
no no...ale ja mam R4 wiec na bloku nic nie mam. I robię prawie dokładnie tak samo – z tym, że jak silnik chodzi to dolewam jeszcze płynu po wyłączeniu się wiatraka. Myślałem, że dowiem się czegoś nowego:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6