Nie, jeszcze nie wymieniłem. i obawiam się że w najbliższych dwóch tygodniach mogę nie mieć na to czasu. Też widziałem tę fotorelację i pamiętam że demolka była niezła. Będę miał na to czas gdyż chce połączyć to z wymianą uszczelniaczy oraz tylnego uszczelniacza walu.
Pozdrawiam
Sławek
Problem z ogrzewaniem (nagrzewnica)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
– –
Ostatnio edytowano 17 sty 2012, 10:00 przez Barthek, łącznie edytowano 1 raz
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
PS. jak łopatplogicznie tłumacząc przepłukać nagrzewnicę w Xedzie?
Odłączyć ją od obiegu wody, wlać w nią jakiś środek odkamieniający, przepłukać dużym ciśnieniem wody. Do wlania i wylewania z niej środka użyć innego węża gumowego, średnica wew chyba 15 albo 18 mm, lejka potem karcher albo długo woda z kranu.
Pozdrawiam
Sławek
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
jeżeli z jednej kratki leci Ci zimne powietrze to znaczy że spadł kanał. Musisz rozebrać konsolę środkową i i założyć poprawnie to dziadostwo. Nie wiem co mogło byc przyczyna tego u mnie w zeszłym roku, moze te plastiki się tak właśnie wypaczają. Szlag mnie trafiał bo nie mogłem włączyć przez to ogrzewania kabiny. Mróz leciał stamtąd niemiłosierny. Jak spasowałem co trzeba to jak ręką odjął
zamienię octavię na vana
- Od: 27 kwi 2008, 22:14
- Posty: 187
- Skąd: gdynia
- Auto: Maluch/Skoda Rapid 130/323 1.7 D/ Civic VI/Mondeo mk1/Xedos CA KF 1995/Octavia 1.9 TDI
– –
Ostatnio edytowano 17 sty 2012, 09:59 przez Barthek, łącznie edytowano 1 raz
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
no ja robiłem od silnika, teraz przymierzam sie do jej wymiany bo moje płukanie na niewiele sie zdało.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Barthek napisał(a):Dzięki chłopaki za rady
A można ją przepłukać bez demontowania deski i które węże od grodzi silnikowej do niej idą – bo tamtędy mam przepłukać?
oczywiście, że można, z grodzi wychodzą dwa takie węże blisko siebie, na pewno je zobaczysz czy od spodu czy z góry. Tak jak pisali koledzy powyżej odkamieniacz do czajników, z 0,5 litra wrzącego octu i zastawić godzinkę i przepłukać i ewentualnie ponowić kilka razy.
pozdrawiam
W nagrzewnicy nie ma kamienia (chyba nikt nie leje kranówy do układu chłodzenia a jeśli nawet to za mało aby kamień się odłożył.)
Tylko co najwyżej olej/smar z rdzą tam się odkłada jak jest zimno.
Więc polecam użyć środek rozpuszczający tłuszcze.
Tylko co najwyżej olej/smar z rdzą tam się odkłada jak jest zimno.
Więc polecam użyć środek rozpuszczający tłuszcze.
Czasami wystarczy przejechać jeden sezon letni na kranówke i no wystarczy do zabrudzenia całego układu.
Witam chciałem zapytać i prosić o potwierdzenie lub korektę. reasumując Wasze odpowiedzi aby szybko i efektywnie nagrzać auto należy:
1.ustawić grzanie np. na początek czerwonego pola(mam X6 z 92r.), czy w czasie nagrzewania kabiny dopuszczalne jest ustawienie dmuchawy na full, w celu odparowania przedniej szyby?
2. gdy włączy się obieg zamknięty, to czas nagrzewania wydaje mi sie , że ulegnie skróceniu, czy się mylę?
3. czy to normalne, za oknem -10, silnik już rozgrzany stoję w korku grzanie prawie na full,ustawiony obieg otwarty, a z nawiewu leci letnie powietrze, rozpędzę auto do 80km/h zaczyna lecieć gorące
Dzięki
1.ustawić grzanie np. na początek czerwonego pola(mam X6 z 92r.), czy w czasie nagrzewania kabiny dopuszczalne jest ustawienie dmuchawy na full, w celu odparowania przedniej szyby?
2. gdy włączy się obieg zamknięty, to czas nagrzewania wydaje mi sie , że ulegnie skróceniu, czy się mylę?
3. czy to normalne, za oknem -10, silnik już rozgrzany stoję w korku grzanie prawie na full,ustawiony obieg otwarty, a z nawiewu leci letnie powietrze, rozpędzę auto do 80km/h zaczyna lecieć gorące
Dzięki
Be Quick Or Be Dead
- Od: 7 maja 2008, 20:33
- Posty: 96
- Skąd: Wrocław
- Auto: Xedos 2.0V6 92.
Wymieniłem. Jest przy tym roboty od groma. Mnie efekt nie powala ale może po ponownym podłączeniu parownika równolegle zmieni sie coś na plus. Na razie temp za oknem zmieniła się na plus:) Robiłem fotki wiec myślę że bedzie skuteczna pomoc do tego tematu.
Pozdrawiam
Sławek
Pozdrawiam
Sławek
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
witam,podłącze się do tematu...możecie mi napisać jak macie podłączone węże między silnikiem a nagrzewnicą interesuje mnie w szczególnosci podłączenie parownika i webasta bo własnie to wszysko mam...wymienilem silnik i jakoś kiepskie ogrzewanie mam tzn. -10 na dworze i leci lekko letnie a na gazie chodzi oki...musze załączać webasto zeby na wolnych obrotach było letnie...obawiam sie jeszcze ze układ może być mało wydajny bo jeden przewód od wyższego krucca przy silniku idzie do webasta pózniej wychodzi z webasta i idzie do nagrzewnicy po drodze równolegle z nagrzewnicą wpięty jest parownik...dodam ze parownik jest w najwyzszym punkcie mimo to jest gorący a z nagrzewnicy letnie,,,jak myślicie do wymiany wymiennik w nagrzewnicy? dodam ze temp. silnika w normie szybko ją łapie i trzyma...uszczelki pod głowicami też przerabiałem w poprzednim motorze także odpada...zamieniłem korek na 1,1 ale bez rezultatu, zastanawia mnie jeszcze czy wszysko podłaczone dobrze...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
Zrobiłem fotorelacje, jest na forum.
Wydaje mi się, że podłączone masz dobrze. Parownik równolegle z nagrzewnicą, a webasto w szereg.
Pozdrawiam
Sławek
Wydaje mi się, że podłączone masz dobrze. Parownik równolegle z nagrzewnicą, a webasto w szereg.
Pozdrawiam
Sławek
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6