A ja powiem szczerze mówiąc tak:
zmyślni przebiegli inżynierowie z Mazda Corporation wymyślili taki zacny niecny plan, że skoro Pan kierowca/Pani Kierownica sobie szybki zamykają, to pewnie zaraz będą podkręcać dmuchawę bo im będzie za ciepło/zimno. no więc po co ma się człowiek męczyć, rękę wyciągać do tego pokrętła jeszcze tym kręcić, suwakiem majtać w górę i w dół, plastik zużywać, rozpraszać się podczas prowadzenia auta – niech się stanie samo ! i ot oświecony inżynier powiedział i tak zrobił. albowiem widział że było to dobre, bo nie musiał majtać ręką i odrywac od skrzyni biegów/kolana pasażerki. i spodobało mu się.
i nastał dzień drugi w którym pomyślał sobie "nawet jak mam zamkniętą szybę i przyjdzie mi do głowy genialny pomysł ZAMKNIJMY JĄ BARDZIEJ ! to wentylator dostanie kopa jeszcze mocniejszego. i będzie dmuchał z siłą jaką żaden samochód jeszcze nie był wstanie wygenerować".
i tak się stało. i inżynier widział że było to dobre a Prezes mazdy przejechał się nowym (wtedy eunosem500) i stwierdził że to genialne rozwiązanie ! "za 15 lat te głupki będą się zastanawiały "dlaczegoooo" i nawet po 15 latach nasz twór będzie w stanie zaskoczyć !"
i widział że to również było dobre.
tak skończył się proces produkcyjny pokrętnej japońskiej technologii nadmuchiwania i cyrkulacji powietrza w Eunos 500 !
