Klimatyzacja – różne problemy.
Witam!
Mam problem z dobraniem chłodnicy do Xedosa nie wiadomo czemu w sprzedaży są inne i niby według katalogu Miał ktoś z was taki problem z chłodnicą żeby dobrać? Czy trzeba coś przerabiać wymiary pasują tylko podłączenie jest inne Kurde robią inne niż jest w aucie może ktoś już przechodzi z was taki problem .Podpowiedzi potrzebuje
Pozdrawiam
Mam problem z dobraniem chłodnicy do Xedosa nie wiadomo czemu w sprzedaży są inne i niby według katalogu Miał ktoś z was taki problem z chłodnicą żeby dobrać? Czy trzeba coś przerabiać wymiary pasują tylko podłączenie jest inne Kurde robią inne niż jest w aucie może ktoś już przechodzi z was taki problem .Podpowiedzi potrzebuje
Pozdrawiam
- Od: 3 gru 2004, 21:58
- Posty: 237
- Auto: Xedos CA KF '96
TRIBUTE napisał(a):Witam!
Mam problem z dobraniem chłodnicy do Xedosa nie wiadomo czemu w sprzedaży są inne i niby według katalogu Miał ktoś z was taki problem z chłodnicą żeby dobrać? Czy trzeba coś przerabiać wymiary pasują tylko podłączenie jest inne Kurde robią inne niż jest w aucie może ktoś już przechodzi z was taki problem .Podpowiedzi potrzebuje
Pozdrawiam
ja miałem
Panowie może ktoś rozwiąże mój problem z klimą. Mianowicie chodzi o to, że klima bez problemu mi działa ładnie chłodzi jest w 100% szczelna. Ale jak umyje samochód to od razu po umyciu nie chodzi. Wcale się kontrolka nie zapala po wciśnięciu przycisku AC. Dopiero jak pojeżdżę dość długo albo następnego dnia zaczyna działać. Może ktoś miał podobny problem??
Zapraszam na moje aukcje z częściami do Xedosa.
http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=9433598
http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=9433598
- Od: 13 kwi 2011, 12:32
- Posty: 82
- Skąd: Wieruszów ŁDZ
- Auto: Xedos 6 V6 96"
Honda Hornet 900 02"
mihał85 Po deszczu podobnie?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4291 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Jesli klima skrapla mi sie na dywanik pasażera to co mogłem popsuć wymieniając nagrzwnicę?Obudowa tunelu "powietrznego" jest nieszczelna?powinna byc?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
siusek...poszukam:)
Podziękował:)
Podziękował:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Hazu napisał(a):siuśka gumowego
Takie rzeczy wozicie w aucie


- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4291 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Witam mam nielada problem z doborem chłodnicy do klimatyzacji.Jest to Mazda xedos 6 1.6 96r benzyna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13a ... dcee3.html
-
hantaro155
Witam, ja mam taki problem z klimą, że w ogóle się nie załącza. To znaczy, że po włączeniu guzika AC nie rusza ani sprężarka, ani wentylator. Od czego zacząć diagnozę? Bezpiecznik jest ok. Klima automatyczna, Xedos 97r.
Sprawdź czy jest odpowiednie ciśnienie czynnika w układzie (z połącz piny we wtyczce od czujnika ciśnienia.
A może jest zbyt zimno? (włącz obieg wewnętrzny jak w środku będzie ciepło)
A może jest zbyt zimno? (włącz obieg wewnętrzny jak w środku będzie ciepło)
Jeśli chodzi o temperaturę, to sprawdzane w cieplejsze dni, to samo. Sprawdzę ciśnienie, prześledziłem ten wątek, ale ku ścisłości, to połączyć po prostu dwa piny w niebieskiej wtyczce, która jest w.....?
EDIT: Znalazłem osuszacz z czujnikiem, wyjąłem wtyczkę, zwarłem piny. Klima się włączyła. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak tylko nabić klimę czynnikiem sprawdzając przy tym jej szczelność?
EDIT: Znalazłem osuszacz z czujnikiem, wyjąłem wtyczkę, zwarłem piny. Klima się włączyła. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak tylko nabić klimę czynnikiem sprawdzając przy tym jej szczelność?
sylwo napisał(a):mihał85 Po deszczu podobnie?
Nie po deszczu nie mam takich akcji. Tylko jak myję auto i po umyciu. Czyli jak jest trochę więcej wody. Nie wiem od czego zacząć szukać. teraz zima i wsio oki bo auta nie myję. W garażu jak odpalę i włączę klimę to spokojnie rusza. Może gdzieś w jakieś bezpieczniki bądź przekaźniki się leje??
Zapraszam na moje aukcje z częściami do Xedosa.
http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=9433598
http://moto.allegro.pl/listing.php/user?us_id=9433598
- Od: 13 kwi 2011, 12:32
- Posty: 82
- Skąd: Wieruszów ŁDZ
- Auto: Xedos 6 V6 96"
Honda Hornet 900 02"
jak wam działa nawiew – co stopień jest regulacja czy praktycznie jest zimno , letnio, gorąco
bo u mnie już od dawna nie idzie ustawić czy na klimie czy bez ale są dni że jest ok ale to 5 w roku może ich jest – mam tak odkąd mam xeda ale wku... mnie już to – przerabiał może ktoś ten temat
praktycznie niema środka od 17 – 27 jest tak samo czyli letnio z przewaga na zimne i nie mam pojęcia co jest tego przyczyną .... zaś od 28 i 29 czyli max ciepło bucha że ugotować się idzie
silnik słychać że się przestawia ( niekiedy nawet działa co stopień – słychać to ale normalnie jest tak jak wyżej napisałem – słychać do 17 potem cisza i od 27) potencjometr się nie zacina rozebrany i czyszczony nasmarowany nawet specyfikiem do czyszczenia i konserwacji takich cudów) więc ma ktoś jakiś pomysł ....
praktycznie niema środka od 17 – 27 jest tak samo czyli letnio z przewaga na zimne i nie mam pojęcia co jest tego przyczyną .... zaś od 28 i 29 czyli max ciepło bucha że ugotować się idzie
silnik słychać że się przestawia ( niekiedy nawet działa co stopień – słychać to ale normalnie jest tak jak wyżej napisałem – słychać do 17 potem cisza i od 27) potencjometr się nie zacina rozebrany i czyszczony nasmarowany nawet specyfikiem do czyszczenia i konserwacji takich cudów) więc ma ktoś jakiś pomysł ....
Jak rozumiem chodzi Ci o to, że kręcąc potencjometrem mimo nagrzanego silnika prawie do czerwoności nie leci ciepłe powietrze a dokładniej nie podnosi się temperatura lecącego powietrza zgodnie z przestawianiem potencjometru? Może zwyczajnie ogrzewanie nie działa a może należy przestawić nawiew na nogi i twarz...bo wtedy te różnice są najbardziej wyczuwalne.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Hazu napisał(a):Spróbuj to po polsku napisać bo ciężko załapać o co Tobie chodzi.
wydaje mi się że jest dość po polsku ale raz jeszcze
Jest jeden problem a mianowicie auto ma climatronic
co do panelu nawiewu mam tak że regulacja nie jest płynna tzn. ze nie idzie ustawić sobie właściwej temperatury tylko są 3 opcje zimna od 15 do 17 stopni na tej skali od 17-27 średnia i od 27-29 w górę gorąca.
Są dni że działa to prawidłowo ale takich dni jest kilka w roku więc wychodzi na to że coś się zacina i nie wiem od czego to zależy ? drażni mnie to bo na średnim jest za zimno jak jest mróz a na gorącym za ciepło
ktoś może z Was panowie przerabiał coś podobnego
problem występuje zarówno przy załączonej klimie jak i nie (zwykłym ogrzewaniu)
zrobiłem wnikliwą analizę, przeczyściłem potencjometr (mam na pokrętle skale) i jest tak
jeśli rano przy temp. ok -5 stopni wsiadam do auta ustawiam sterownik na 16 stopni – chodzi jak powinno słuchać ze silniczek od regulacji pracuje i tak jest co stopień do magicznych 23 stopni
powyżej 23 jest już cisza nic nie słychać
odpalam auto – jadę
po przebiegu ok 5 km gdy już silnik osiągnie właściwą temp. to działa co stopień w pełnym zakresie – tak jak powinno być (każda regulacja potencjometrem o stopień skutkuje pracą silniczka od regulacji i podwyższeniem bądź obniżeniem temp)
Jedziemy dalej – 5- 10 km czyli gdy silnik jest już dobrze gorący w aucie też klika stopni cieplej dzieje się tak: działa od 23 stopni w górę (czyli do max 29 tak jak być powinno) ale poniżej 22 już cisza – do 17 a od 17 mróz
I na koniec gdy zrobię ponad 10 – 15 km gdy już wsio w aucie jest rozgrzane działa od 27 do 29 stopni a poniżej 27 już cisza do 17 jednakowa temp. i nie słychać silniczka aż do 17 stopni – potem od 17 do 15 – zimne
Trochę naświetliłem teraz potrzebuje od Was porady
co dalej
potencjometr ok wygląda na to że sprawny czysty itd
tylko czemu tak dziwnie to wszystko działa
są rzadko dni że jest ok ale to naprawdę na palcach jednej ręki można w skali roku policzyć
nie wiem czy to wina czujnika jakiegoś bo tak jak pisze raz jest dobrze a raz źle
jest z tego co zauważyłem jakiś czujnik pod schowkiem ale on czysty jest i wizualnie wygląda ok
Czy komuś działa działa to poprawnie cały czas – co stopień
Może od tego zacząć trzeba czy ktoś może odpalić auto lub przekręcić zapłon na zimnym i gorącym silniku i poprzestawiać trochę ciepło zimno co stopień na skali czy co kliknięcie na skali pokrętła słychać silniczek
lub ktoś wie gdzie i ile jest czujników temperatury
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6