dzięki będę próbował
pozdro
Dołożenie alarmu.
zwykła dioda=dioda prostownicza:) a ledy będą mrugać
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
a nie prościej / szybciej / łatwiej wpiąć się pod awaryjne? 
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
awaryjne to nie to samo co kierunki 

Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a):awaryjne to nie to samo co kierunki
ooooo Panie...


podpinając się pod przekaźnik od awaryjnych nie musisz mieć centralki z osobnymi kablami na kierunki – wpinasz jeden kabelek pod awaryjne i wsio.
natomiast co do podpięcia pod kierunki:
Jeśli masz jedno wyjście to musisz ten sygnał podzielić na dwa – Lewy i prawy kierunek, tym samym zmostkujesz oba kierunki. Podczas zamykania i otwierania autka owszem, wszystkie kieruki zaświecą. Problem pojawia się przy normalnym załączaniu kierunków. Włączysz lewy – migają Lewy i Prawy. Włączysz prawy – Migają Prawy i Lewy.
Można to obejść wstawiajac diody tak aby prąd idący od przełącznika do kierunkowskazu nie wrócił się do kierunkowskazu przeciwnego i odwrotnie.
oczywiście problem nie wystąpi podczas gdy będziemy montować centralkę z dwoma kabelkami na kierunki – Stig takowe ma.
dlatego napisałem łatwiej szybciej wygodniej.
BTW: wpiął się ktoś może pod pozycyjne? moim zdaniem ciekawszy efekt niż kierunki
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Ja sie wpiałem w chyba brązowe kabelki nie zastanawiajac się czy to kierunki czy awaryjne instalką z jednym kabelkiem poprzez diody. W efekcie mam awaryjne, kierunki i błyskające pomarańczowe swiatełka jak uzbrajam/rozbrajam alarm. W instrukcji montażu chyba nie ma rozgraniczenia kierunki/awaryjne tylko jest kabelek do kierunków.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Miernik w łape i szukać kierunków w kolumnie 5min roboty. Kabelki były chyba z zielonym paskiem.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Sprawa załatwiona. Kupiłem w naprawie RTV diody 1 amper. Wlutowałem je do kabli i wpiąłem się w kostkę od przerywacza pod kolumną kierowniczą. No i teraz wszystko działa. Przy zamykaniu i otwieraniu potwierdza kierunkowskazami. 15 min roboty
- Od: 15 maja 2011, 00:32
- Posty: 20
- Skąd: świętokrzyskie
- Auto: Mazda 6 2.2 diesel 175km 2015r
Witam mam problem wszyscy znalezli sterownik w swoich madziach tylko nie. Przeczytałem juz duzo wpisów na forum . sprawdziłem wszytskie miejsca w ktorch mógł by sie znajdować sterownik i lipa nie ma nic . (centralny zamek posiadam zamykam z kluczyka a przydało by sie z pilota)
nie wiem czy dobrze widzę, ale pod tym szarym sprawdzałeś? bo raczej to nie jest ten wtyk z czarnymi kablami
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Chciałbym się zapytać czy aby na pewno dobrze sprawdziłem przewody w przekaźniku DOOR LOCK. Mianowicie podłączając jeden kabel miernika do jednego z dwóch cienkich kabli a mase przykładając do masy mam napięcie +12V cały czas. Jedynie jak zamek od wewnątrz otwieram bądź zamykam to nieznacznie spada napięcie. Czy nie powinno czasem być tak, że napięcie pojawia się tylko wtedy gdy otwieram bądź zamykam? Generalnie chcę wpiąć tam najprostszy sterownik na pilota (ten:
http://allegro.pl/sterownik-centralnego ... 05458.html ) i wiem, że +12V i mase wpinam w kabelki czarny i biało-zielony a otwieranie i zamykanie w dwa cienkie. Tylko czy to stałe napięcie jest tam na pewno poprawne?

Czy jeżeli centralny nie reaguje na komendy z pilota a z kluczyka otwiera normalnie to znaczy że sa problemy ze sterownikiem ,czy może problem może lezec gdzie indziej?
Sterownik z pilotami zakładał poprzednik więc nie wiem nic na jego temat.
Dodam tylko ,ze wczesniej juz mi szwankował w sensie ,że nie otwierał za pierwszym nacisnięciem pilota,a po wyjechaniu z myjni lub po duzym deszczu potrafił nie działać 2-3h (z pilota).
Szykuje sie do wymiany sterownika na nowy więc wszelkie info mile widziane.
Sterownik z pilotami zakładał poprzednik więc nie wiem nic na jego temat.
Dodam tylko ,ze wczesniej juz mi szwankował w sensie ,że nie otwierał za pierwszym nacisnięciem pilota,a po wyjechaniu z myjni lub po duzym deszczu potrafił nie działać 2-3h (z pilota).
Szykuje sie do wymiany sterownika na nowy więc wszelkie info mile widziane.
zasada działania dokładanych sterowników jest podobna, jedynie mogą się różnić kolory kabli między Xedosem a 323f pod które należy się wpiąć
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Chciałbym dokładnie wyjaśnić jak zamontować to w Mazda Xedos 6 1997r.
Sam szukałem tu informacji i wiele rzeczy sie różni i dlatego chciałbym pomoc tym ktorzy beda zakladac sterownik centralnego zamka
!
INSTRUKCJA MONTAZU CENTRALKI DO ORYGINALNEGO CENTALNEGO ZAMKA " MAZDA XEDOS 6"
Narzedzia:
-lutownica
-koszulki termokurczliwe
-1m przewodu byle jakiego (aby byl wmaire cienki)
-obcinaczka/kombinerki
-srobokret plaski i gwiazdkowy
-tasma izolacyjna
no i oczywiscie centralka moze byc najtanszna ja kupilem carprotect bx50s za 50 zł
!!
http://www.sklep.tcserwis.pl/index.php?p229,bx50s
1. Zjedmujemy obudowe nad nogami pasarzera i slupka także, nastepnie odszukujemy przekaznik pisze na nim Lock door wiec kazdy bedzie wiedzial to to ten
!! ( jest bardziej z boku prze slupku)
2. Odłączamy akumulator (tylka jedna kleme "–"), w glebi tam w nogach pasarzera bedzie w nim podpieta 6 pinowa wtyczka
!! dwa srodkowe przewody (sa ciensze od pozostalych) odpowiadaja na otwieranie i zamykanie (szary-otwieranie, brazowy-zamykanie), nastepnie Biało-Zielony to staly plus, podpinamy odpowiednie kable wychodzace z naszej kupionej centralki ( w moim przypadku to bialy-zamykanie i bialo-czarny-otwieranie, czerowny-plus)
3. Jezeli mamy juz centralke kupiona to w instrukcji ustawiamy tak aby bylo " STEROWANIE MINUSEM " czyli "masa", (w moim przypadku zolty i zolto-czarny do masy )
http://obrazki.elektroda.net/51_1277486439.jpg
4. Szukamy masy jest bardzo bilsko centalki ( bez problemu mozna sie podpiac) ja podpialem do karoserii
! (czarny przewod w mojej centralce)
5. Wszytko porzadkujemy zeby nic nie drgalo czy nie trzeszczalo, skladamy wszystkie oslony
6. Cieszymy sie zdalnym celntalnym zamkiem
Jakies pytania to prosze PW
Sam szukałem tu informacji i wiele rzeczy sie różni i dlatego chciałbym pomoc tym ktorzy beda zakladac sterownik centralnego zamka

INSTRUKCJA MONTAZU CENTRALKI DO ORYGINALNEGO CENTALNEGO ZAMKA " MAZDA XEDOS 6"
Narzedzia:
-lutownica
-koszulki termokurczliwe
-1m przewodu byle jakiego (aby byl wmaire cienki)
-obcinaczka/kombinerki
-srobokret plaski i gwiazdkowy
-tasma izolacyjna
no i oczywiscie centralka moze byc najtanszna ja kupilem carprotect bx50s za 50 zł

http://www.sklep.tcserwis.pl/index.php?p229,bx50s
1. Zjedmujemy obudowe nad nogami pasarzera i slupka także, nastepnie odszukujemy przekaznik pisze na nim Lock door wiec kazdy bedzie wiedzial to to ten

2. Odłączamy akumulator (tylka jedna kleme "–"), w glebi tam w nogach pasarzera bedzie w nim podpieta 6 pinowa wtyczka

3. Jezeli mamy juz centralke kupiona to w instrukcji ustawiamy tak aby bylo " STEROWANIE MINUSEM " czyli "masa", (w moim przypadku zolty i zolto-czarny do masy )
http://obrazki.elektroda.net/51_1277486439.jpg
4. Szukamy masy jest bardzo bilsko centalki ( bez problemu mozna sie podpiac) ja podpialem do karoserii

5. Wszytko porzadkujemy zeby nic nie drgalo czy nie trzeszczalo, skladamy wszystkie oslony
6. Cieszymy sie zdalnym celntalnym zamkiem

Jakies pytania to prosze PW
" Mazda is my dream "
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6