[Xedos6 CA] Wymiana nagrzewnicy.
Z silnikiem R4 jest podobnie,ale najważniejsze jest zlanie całego płynu z układu,choć wiem,że zawsze zostanie ok litra.W 323bg,323f ba zawsze robiłem tak samo i nigdy mi się nie zapowietrzał,a swoją drogą,to jakie masz objawy i skąd wiesz,czy ukł. jest zapowietrzony?
Nie, ja nie mam problemów. Może mimo wymiany nagrzewnicy nie grzeje tak jakbym chciał ale jest oki. Jak wrócę do kraju to czeka mnie przygoda z pierścieniami i wtedy zajmę się też ogrzewaniem. chciałem poznać nową metodę tym bardziej że umieszczoną w wątku związanym stricte z ogrzewaniem. Ja odpowietrzałem zawsze "zgodnie z opisem podanym na forum".
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec Witam czy możesz mi napisać który wąż do nagrzewnicy wchodzi ? ten dolny czy ten co jest trochę wyżej . Jakie kierunek płynu jest w nagrzewnicy ?
- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
U mnie jeden gorący a drugi zimny , chyba zapchana jest ale tak na amen to dziwne ?
- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
Doradź co bo umarznę
- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
No to czeka nie robota pocieszam się tym że później będę miał ciepło Dzięki
- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
Sprawdź wszytko co radzi Hazu, on wie co mówi tymbardziej, że mamy inne silniki
Myślę, że kolejnośc podłączenia ma znaczenie przy zasilaniu LPG – czy podłączymy nagrzewnicę przed czy po parowniku. Moja instalka przełącza przy ok20 stopniach i przy -20 przełączała podejrzanie szybko a w kabinie było mimo półgodzinnej jazdy ledwie ciepło. Fakt, że jeżdząc rano żadko przekraczam 2,5k rpm więc i silnik nie ma się jak rozgrzać. Termostat w teorii sprawny i temperatura na wskaźniku prawidłowa.
Myślę, że kolejnośc podłączenia ma znaczenie przy zasilaniu LPG – czy podłączymy nagrzewnicę przed czy po parowniku. Moja instalka przełącza przy ok20 stopniach i przy -20 przełączała podejrzanie szybko a w kabinie było mimo półgodzinnej jazdy ledwie ciepło. Fakt, że jeżdząc rano żadko przekraczam 2,5k rpm więc i silnik nie ma się jak rozgrzać. Termostat w teorii sprawny i temperatura na wskaźniku prawidłowa.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Zauważyłem że ogrzewanie osłabło. Termostat jest ok. Płyn wygląda jak nowy- wymieniany był 2 lata temu ogólnie zawsze jak coś rozbieram to leje nowy. Możliwe że nagrzewnica była by zamulona mimo tego? Zmiana temperatury pokrętłem ogrzewania działa słychać że silniczek pracuje. Termostat wymieniałem ok 7 lat temu na oe ale wtedy rura dolna szybko się rozgrzewała. Nie wiem czy jest sens czepiać się termostatu?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6