Podswietlenie w wewnatrz

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez orso » 5 gru 2008, 18:32

Chcialbym sie zapytac czy przelaczniki od podnoszenia szyb sa podswietlane.Jezeli tak to jak sie do nich dostac,jak zdjac tapicerke z drzwi?dzieki za pomoc. :(
Początkujący
 
Od: 1 gru 2008, 09:45
Posty: 7
Skąd: kolobrzeg
Auto: mazda 626 1.8 16v

Postprzez DROPKICK » 5 gru 2008, 19:25

orso napisał(a):Chcialbym sie zapytac czy przelaczniki od podnoszenia szyb sa podswietlane

U mnie świecą wszystkie 7 sztuk :) ale nie wiem czy tak jest w każdej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 15:37
Posty: 1009
Skąd: Rzeszów
Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)

Postprzez Mev » 5 gru 2008, 19:34

Było o tym już kilka tematów w tym dziale :)
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez orso » 6 gru 2008, 14:31

Dzieki za pomoc dropkick ,dzisiaj rozebralem,u mnie niema zarowek,ale niewiem jak dostac sie do przelacznikow od strony kierowcy?Moze ktos moze mi pomoc.
Początkujący
 
Od: 1 gru 2008, 09:45
Posty: 7
Skąd: kolobrzeg
Auto: mazda 626 1.8 16v

Postprzez Woyt4s » 6 gru 2008, 16:08

MóJ_XEDOSIK! a ten po prawej będzie nastĘpny
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2006, 17:57
Posty: 117
Skąd: LUBLIN
Auto: Mazda XEDOS CA B69 1994r
Honda Accord 2.0 CL VII

Postprzez tiger918 » 6 gru 2008, 23:32

ja w swoim xedzie tez nie miałem żarówek. po rozebraniu okazało sie ze sa tylko miejsca na płytce do wlutowania.polecem zamias żarówek wlutowac diody 3mm 12v białe.wtedy zapomnisz o temacie zarówek i ewentualnej wymiany po ich przepaleniu. jak zamontowałem podswietlanie przełączników szyb to sprawdzilem tez klawisze od lusterek(składania i regulacji) i okazuje sie ze tam też są miejsca na płttce drukowanej na żarówki i w ten sposób mam podświetlane wszysko...dodam ze panel od regulacji nawiewami i wszyskie klawisze tez zrobiłem na tych diodach i mam świety spokój bo co wymieniłem zarówki to albo sie przepalały szybko albomiały inny odcien...w razie jakichś problemów mozesz śmiało pisac jestem elektrykiem takze jak czegos nie wiesz to pomoge jak znajde chwile...pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Mev » 6 gru 2008, 23:39

A przyciski (interesują mnie te na desce) świecą dobrze po wymianie na ledy? Tzn. czy obrazki na przyciskach są równomiernie oświetlone?

Bo ja kupowałem ostatnio żaróweczki z myślą właśnie, że na diodach może to wyglądać kiepsko... Ale mi się już dwie przepaliły, więc... ;)
Ostatnio edytowano 6 gru 2008, 23:55 przez Mev, łącznie edytowano 1 raz
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez tiger918 » 6 gru 2008, 23:54

własnie z żarówkami tez miałem taki problem. jezeli chodzi o diody to swieca równo tyle ze jak je wlutowywalem to zostawilem sobie mały luz pomiedzy diodą a płytką tak zeby mozna było ewentualnie skorygowac ustawienie diody przekszywiając ja na nóżkach.poza tym u mnie klawisze od podgrzewania szyby i lusterek mają od srodka kolor znaczka niebieski a wiec to ze dałem biała diode i tak tego nie zmieniło i maja podświetlanie niebieskie...zreszta jest tak nie tylko z tymi klawiszami...te od szyb bedą zółte mimo tego ze dasz w nie białe swiatlo...regulacja swiateł o ile pamietam tez jest niebieska...reszta swieci jak dioda na biało tyle ze ja sobie wstawilem w pokrętło od regulacji temperatury jedna niebieska diote tak aby niskie temperatury na skali były na niebiesko. jezeli chodzi o panel z przyciskami nawiewów troche sie pomeczylem bo tam jak wstawiałem diodki miedzy pytką a diodą dawalem jakies 1.5 cm odległosci i musiałem regulowac przez wyginanie diody na nózkach zeby swieciła bełnym swiatłem na klawisz bo zarówka bardziej rozprzsza swiatło ale sie udało i nie załuje...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez Mev » 6 gru 2008, 23:56

Na przyciskach od szyb musisz mieć zielone kapturki o ile dobrze pamiętam i będą świeciły ładnie na zielono – tak jak oryginalnie jest (u mnie chociażby) :)

Na przycisku od regulacji świateł kapturek niebieski :)
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez orso » 7 gru 2008, 00:32

dzieki za porady ;) ;) .Powiedzcie jeszcze czy od strony kierowcy mozna sie dostac do zarowek nie sciagajac tapicerki i jak sie sciaglema klamke?Tiger mam maly problem podczas poboru pradu tak jak swiatla,ogrzewanie szyby spadaja mi wolne obroty.Co moze byc <jelen> :) :) przyczyna?dziekuje z gory za pomoc.
Początkujący
 
Od: 1 gru 2008, 09:45
Posty: 7
Skąd: kolobrzeg
Auto: mazda 626 1.8 16v

Postprzez tiger918 » 7 gru 2008, 20:47

jeśli chodzi o przełączniki od strony kierowcy to ja zdejmowałem tapicerke i wydaje mi sie ze nie ma innej możliwości niz dobrac sie do nich tylko po jej zdjeciu...ale to chyba nie problem...jezeli chodzi o obroty to zauwazylem ze u mnie tez tak sie zaczęlo dziac tyle ze ja mam v6...ale z tego co pamietam (w 626ge tez) to zawsze jak włączyłem jakis odbiornik pozerający troche prądu to obroty lekko drgały bo silnik dostal dodatkowe obciązenie które daje alternator, jednak ostatnio u mnie tez jakos dziwnie po właczeniu czegos obroty wolne spadaja i planuje wyczyscic wszyskie masy przede wszyskim jak znajde mase silnika czyli połączenie silnika do karuserii...pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 269
Skąd: EPI
Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7

Postprzez orso » 8 gru 2008, 00:43

sliczne dzieki tiger za porady,Ja sprubuje w przyszlym tygodniu,jezeli wyczyszczenie masy ci pomoze to daj znac
Początkujący
 
Od: 1 gru 2008, 09:45
Posty: 7
Skąd: kolobrzeg
Auto: mazda 626 1.8 16v

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6