Palą sie dwie kontrolki na pulpicie przy zwalnianiu

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez gofer2109 » 23 maja 2008, 16:09

Przy zwalnianiu świecą mi się dwie kontrolki: (!) i ta od świateł: następnie gasną jak dodam gazu. Co to może oznaczać. Oddałem autko do warsztatu i wszystko było ok a teraz jak wróciło nie dość że wywala bezpieczniki to np. podgrzewanie szyby tylnej nie działa i wycieraczki sie zacinają(włączam je a one przestają działać po jakimś czasie).Tak wogóle to malowali mi błotnik i lusterko od strony kierowcy.
Ma ktoś może pomysł co to może być?
Avatar użytkownika
 
Od: 3 sie 2007, 16:00
Posty: 43
Skąd: Giżycko
Auto: Xedos 6 2.0 V6 92r. SGI

Postprzez nemi » 23 maja 2008, 16:17

Jak hamujesz auto troszkę nurkuje i lustro płynu hamulcowego przesuwa się, a czujnik wynurza. Dolej płynu (DOT-3).
Druga kontrolka sygnalizuje przepaloną żarówkę z tyłu.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez gofer2109 » 23 maja 2008, 16:24

Płynu mam na maxa. Faktycznie sprawdziło sie i mam przypaloną żarówkę. Może jakiś inny pomysł co do tego wykrzyknika przy hamowaniu??
Avatar użytkownika
 
Od: 3 sie 2007, 16:00
Posty: 43
Skąd: Giżycko
Auto: Xedos 6 2.0 V6 92r. SGI

Postprzez neo1k4 » 23 maja 2008, 17:04

Klocki hamulcowe do wymiany. Miałem to samo. Kiedyś wymieniłem przednie, zgasło, a ostatnio znów się świeci – tym razem tył :-D
neo1k4
 

Postprzez qbass » 23 maja 2008, 17:12

Szukajka prawdę Ci powie. Było milion razy o tym- poszukaj.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Czege » 25 maja 2008, 22:52

A może tak jak u mnie było:

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=

a dokładniej chodzi u mnie o to, że gdzieś przewód nie styka i czasem jest brak stopu. Teraz coraz częściej. W końcu się za to zabiorę:)

A płynu nie warto dolewać (jeśli się nie ma wycieków) bo po ilości płynu widać stan klocków. Przynajmniej o takiej funkcji się ostatnio dowiedziałem. Ot co! A tak BTW. to raczej DOT-4 a nie DOT-3 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2007, 23:29
Posty: 378 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: był CA KF '94 5N
była BK Z6 '04 29Y
jest Kocur XE '18 Prestige

Postprzez Deltom » 27 maja 2008, 16:38

Czege napisał(a):A tak BTW. to raczej DOT-4 a nie DOT-3

wystarczy kolorystyke sprawdzić, jak biały to DOT-4
Pozdrawiam Tomasz
-------------------------------------------------------------------
Moja Madzia

-------------------------------------------------------------------
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2007, 07:15
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0l '00r

Postprzez X-men » 26 lis 2008, 22:39

Witam.Mam ten sam problem dokładnie co Czege http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= tak samo zapalają mi się kontrolki przy hamowaniu..te dwie po lewej stronie,byłem u elektryka wszystko posprawdzał masy itd... żarówki różne kombinację i nadal nic teraz się zastanawiam czy może to być faktycznie od klocków???? <głaszcze> nie mam pojęcia.... ...jeszcze spróbuje pospryskiwać jakimś środkiem styki mas może się uda...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2008, 20:45
Posty: 12
Skąd: Ozorków
Auto: Mazda Xedos 6 1,6 16V 117 KM

Postprzez qbass » 26 lis 2008, 23:12

X-men, dolej płynu hamulcowego i zmień żarówkę w tylnym świetle STOP'u.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez X-men » 26 lis 2008, 23:54

Płyn dolewałem,jeszcze sprawdze czy czujnik od płynu hamulcowego pokazuje dobrze może sie coś zawiesiło,a co do żarówek to jutro kupie dwie nowe takiej samej wartości i zobaczymy (stare działają) jak nie to dalej będę szukał... :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2008, 20:45
Posty: 12
Skąd: Ozorków
Auto: Mazda Xedos 6 1,6 16V 117 KM

Postprzez qbass » 27 lis 2008, 00:05

Więc możliwe, że masz uszkodzony moduł sprawdzający sprawność tylnych żarówek.
Spróbuj zmostkować kabelki przy czujniku płynu (jeśli dolanie nie pomogło). Choćbyś miał klocki cienkie jak żyletki, jak jest poziom full w zbiorniku, to nigdy Ci się nie zaświeci kontrolka, więc klocki śmiało możesz wykluczyć.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Hugo » 27 lis 2008, 00:10

qbass napisał(a):Choćbyś miał klocki cienkie jak żyletki, jak jest poziom full w zbiorniku
Przecież jak ma klocki jak żyletki to nie będzie miał poziomu full.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez qbass » 27 lis 2008, 00:19

Jasna sprawa, ale mówię Ci z własnego doświadczenia, kilka razy widziałem klocki, które nie miały już w ogóle okladzin, blacha darła o tarczę (oczywiście nie w moim aucie), a kontrolka się nie świeciła (fizycznie była sprawna, gdyż przy wymianie płynu świeciła).
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Hugo » 27 lis 2008, 11:25

qbass kurde ja żadnego wycieku nie zlokalizowałem w układzie hamulcowym, a poziom płynu spadł do 3/4 w zbiorniczku. Kupiłem nowe klocki Ate i chciałem dzisiaj zamontować, ale... oczywiście problem. Jakim imbusem odkręca się śrubę prowadnicy dolnej? 6 za mały, 8 za duży. 7-jest taki imbus??
Aha na starych klockach jest ok. 3 mm okładziny.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez DROPKICK » 27 lis 2008, 11:52

Hugo napisał(a):Jakim imbusem odkręca się śrubę prowadnicy dolnej? 6 za mały, 8 za duży. 7-jest taki imbus??

Spróbuj imbusów calowych.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 15:37
Posty: 1009
Skąd: Rzeszów
Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)

Postprzez X-men » 27 lis 2008, 15:40

qbass napisał(a):Więc możliwe, że masz uszkodzony moduł sprawdzający sprawność tylnych żarówek.
Spróbuj zmostkować kabelki przy czujniku płynu (jeśli dolanie nie pomogło). Choćbyś miał klocki cienkie jak żyletki, jak jest poziom full w zbiorniku, to nigdy Ci się nie zaświeci kontrolka, więc klocki śmiało możesz wykluczyć.


http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= palą się te kontrolki...problem
( wszystkie światła działają wszystko jest ok włącznie z podświetleniem tablicy)

Ten moduł to gdzie on się może znajdować? zrobie jak piszesz zmostkuje przewody ,nazbieram do soboty pare jeszcze pomysłów podsuniętych przez was i biorę sie za mazde ....
Jeżeli ktoś by miał jeszcze coś do pdsunięcia to poproszę...a zarazem dziękuję :) Jeżeli uda mi się cokolwiek zrobić to będę pisał...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2008, 20:45
Posty: 12
Skąd: Ozorków
Auto: Mazda Xedos 6 1,6 16V 117 KM

Postprzez alartus » 28 lis 2008, 09:44

miałem podobna sytuacje , powód był prozaiczny, a mianowicie zaśniedziałe końcówki przy czujniku płynu hamulcowego w zbiorniczku- wyjmij kostkę i przeczyść ( ja psiknąłem WD-40) pomogło,
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 cze 2007, 07:45
Posty: 10
Skąd: Katowice
Auto: CA KF A/T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6