Świecące się stale kontrolki – jaka może być przyczyna ?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez m6m » 4 gru 2004, 23:56

Witam!
Proszę o pomoc.
Świecą się kontrolki (lampki) gdy silnik pracuje.
Od hamulca, akumulatora, świateł.
Co to może znaczyć?
Czy ktoś mi może odpowiedzieć.
Za co z góry dziękuję.
Pozdrawiam!! :)
m6m
 

Postprzez Globy » 5 gru 2004, 00:19

W 323D mialem klopoty z alternatorem przy takiej sytuacji.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez b2 » 5 gru 2004, 13:13

przepalone żarówki, mało płynu hamulcowego, brak ładowania?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez polnik@studio » 5 gru 2004, 13:48

Problem z alternatorem. Miałem kiedyś podobny problem, wymieniłem szczotki i było oki :)

pozdrawiam
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez nor » 6 gru 2004, 08:52

Potwierdzam to jest problem z alternatorem. Chociaz mechanik wciskal mi kit ze to sa jakies diody czy cos takiego, tylko ze po wymontowaniu szczotek problem zniknal.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez kappa » 26 lut 2005, 15:26

MX6 napisał(a):Witam!
Proszę o pomoc.
Świecą się kontrolki (lampki) gdy silnik pracuje.
Od hamulca, akumulatora.
Co to może znaczyć?
Czy ktoś mi może odpowiedzieć.
Za co z góry dziękuję.

I co bylo przyczyna ?. U mnie jest podobnie ,i nie wiem co jest grane.
Czesć wszystkim!
Początkujący
 
Od: 17 lis 2004, 18:44
Posty: 22
Skąd: Jaslo
Auto: mazda xedos6: v6 2,0i lpg

Postprzez m6m » 27 lut 2005, 18:54

Witam!

Kontrolki swieca sie dalej i, nic sie nie dzieje.
Mechanicy (elektrycy) nie wiedza jak, dostac sie do alternatora.
Jak go wymontowac?
Zeby ewentualnie wymienic szczotki.

Pozdrawiam!!
m6m
 

Postprzez nor » 28 lut 2005, 08:15

MX6 napisał(a):Witam!

Kontrolki swieca sie dalej i, nic sie nie dzieje.
Mechanicy (elektrycy) nie wiedza jak, dostac sie do alternatora.
Jak go wymontowac?
Zeby ewentualnie wymienic szczotki.

Pozdrawiam!!


Poprostu im sie nie chce <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez marek » 28 lut 2005, 10:10

MX6 napisał(a):Mechanicy (elektrycy) nie wiedza jak, dostac sie do alternatora.


Zmień mechaników/elektryków...
Alternator jest z przodu silnika..., jego wymontowanie to chwila...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez b2 » 28 lut 2005, 10:58

MX6 napisał(a):Witam!

Kontrolki swieca sie dalej i, nic sie nie dzieje.
Mechanicy (elektrycy) nie wiedza jak, dostac sie do alternatora.
Jak go wymontowac?
Zeby ewentualnie wymienic szczotki.


buehehehehe, z jakich amatorów Ty korzystasz? jesteś z bydgoszczy? mogę Ci polecić dobrych elektryków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez kappa » 1 mar 2005, 21:45

Jutro jade do mechanika,ponoc dioda w alternatorze.Jak naprawi to napisze co i jak.Najlepszy elektryk w miescie.
Czesć wszystkim!
Początkujący
 
Od: 17 lis 2004, 18:44
Posty: 22
Skąd: Jaslo
Auto: mazda xedos6: v6 2,0i lpg

Postprzez kappa » 8 mar 2005, 14:54

Witam!
Jestem juz po pierwszych pracach.

nor napisał(a):Poprostu im sie nie chce
_________________


marek napisał(a):Zmień mechaników/elektryków...
Alternator jest z przodu silnika..., jego wymontowanie to chwila...
_________________


b2 napisał(a):buehehehehe, z jakich amatorów Ty korzystasz? jesteś z bydgoszczy? mogę Ci polecić dobrych elektryków.
_________________
"CZEba byc rekinem rzeby cie inne rekinny nie zjadły"

Jestescie w bledzie,albo nie macie pojecia.Dojscie do alternatora w V6 jest wredne,zajelo nam 4 godz.
Trzeba wyciagnac chlodnice ,opuscic silnik(co roboty) i alternator wciagnac(rece poprzecinane) i kontrola alternatora.Po pierwszych pomiarach diagnoza-uszkodzony regulator napiecia.Zamowilem.
Narazie tyle(5 godz.oczekiwania).
Czesć wszystkim!
Początkujący
 
Od: 17 lis 2004, 18:44
Posty: 22
Skąd: Jaslo
Auto: mazda xedos6: v6 2,0i lpg

Postprzez stonoga » 8 mar 2005, 15:11

U mnie podobnie – jak zapale silnik swieca sie kontrolki od swiatel i ladowania i musze mocno dodac gazu zeby zniknely a potem juz podczas jazdy sie nie zapalaja nawet na niskich obrotach – tez pewnie szczotki w alternatorze...
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2003, 14:12
Posty: 172 (0/1)
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 626 GD 8V 2000i
Mazda 5 2.0 MZR-CD

Postprzez marek » 8 mar 2005, 15:44

kappa napisał(a):Dojscie do alternatora w V6 jest wredne,zajelo nam 4 godz.
Trzeba wyciagnac chlodnice ,opuscic silnik(co roboty) i alternator wciagnac(rece poprzecinane) i kontrola alternatora


hahaha

Też mam 2.0 V6 pod jeszcze mniejszą maską...
Trzeba wiedzieć co odkręcić, żeby się nie narobić...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez b2 » 8 mar 2005, 18:43

marek napisał(a):
kappa napisał(a):Dojscie do alternatora w V6 jest wredne,zajelo nam 4 godz.
Trzeba wyciagnac chlodnice ,opuscic silnik(co roboty) i alternator wciagnac(rece poprzecinane) i kontrola alternatora


hahaha

Też mam 2.0 V6 pod jeszcze mniejszą maską...
Trzeba wiedzieć co odkręcić, żeby się nie narobić...


czyli robili partacze. opuszczanie silnika, żeby wyjąć alternator? tego jeszcze nie słyszałem. co na to klubowe mechaniory??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez kappa » 9 mar 2005, 15:32

Jak wyciagniesz srube mocujaca alternator do silnika(dl.~13cm)? Troche wyobrazni czlowieku.
A tak na marginesie-juz zrobionei jest ok.
Czesć wszystkim!
Początkujący
 
Od: 17 lis 2004, 18:44
Posty: 22
Skąd: Jaslo
Auto: mazda xedos6: v6 2,0i lpg

Postprzez mayer » 9 mar 2005, 15:35

moze się mylę ale po co wyjmować cały alternator żeby wyjąć regler?
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez ABSCHALTMODUS » 9 mar 2005, 16:49

sprawdz masę lub ładowanie akumulatora
Początkujący
 
Od: 8 mar 2005, 20:35
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Auto: mazda 3

Postprzez brzozex » 10 paź 2007, 20:59

Dopisuję się do prośby o opis demontażu alternatora w V6.
Początkujący
 
Od: 18 sie 2006, 21:13
Posty: 20
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6 '95 CA KF

Postprzez xedosik » 12 paź 2007, 22:22

kappa napisał(a):Jak wyciagniesz srube mocujaca alternator do silnika(dl.~13cm)? Troche wyobrazni czlowieku.
A tak na marginesie-juz zrobionei jest ok.




ja demontowalem alternator 15 minut.
a sruby sie nie wyciaga tylko luzuje, odkreca lekko i wychodzi razem z alternatorem :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 18:58
Posty: 59
Skąd: kutno
Auto: Xedos 6 2.0 V6 96r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6