przez corpha76lon » 6 cze 2014, 15:27
Ale ogólnie to praktycznie to samo ? mam z nim wiele problemów, a w naszym dziale mało ludzi jest aktywnych:( Co do TPS, dziwna sprawa, przejechałem się na dłuższa trasę (50km) i zaczął świrować, spadały obroty, potrafił gasnąc, falowały itp. postanowiłem przestawić TPS na 0,5mm wiatrak włączony, no i wyczytałem gdzieś żeby powyłączać wszelkie radia, światła etc, i na benzynie, tak wiec ustawiłem wszystko na nowo i póki co chodzi tak jak przed ustawianiem czyli niby dobrze, szarpanie najwidoczniej czym innym będzie spowodowane, ale przy okazji sprawdziłem błędy silnika ( wcześniej skasowałem i przez dłuższy czas nic nie wywalało) ale teraz wyskoczyły mi 25 i 12, objaśnił by mi ktoś o co chodzi? skasowałem na nowo i od razu wyskakuje 25 a 12 póki co nie ma
Panowie nie ogarniam, przed chwila zszedłem do auta sprawdzić na nowo kody, i co?! i znowu zero błędów:| sam by się skasował ten 25?! Odpiąłem na zapalonym silniku przepływke, od razu mi wywaliło 8 i 10, ale tym razem nie kasuje, zobaczę czy się samo skasuje?!:|
A tak nawiasem za pierwszym razem jak sczytywałem kody to wyskoczyły mi 17, 23, 24, 41, 46. Wymieniłem lewy elektrozawór od VIRS'ów bo faktycznie był spalony, resztę skasowałem. Do to teraz po nich słuch zaginął, z tym że VIRS'y dalej się nie otwierają a kolega tu na forum pisał że jemu na luzie, normalnie na postoju przy dodaniu gazu się otwierają...