Strona 1 z 1

Jaka jest średnica rury wlotowej do katalizatora w Xedosie 6

PostNapisane: 27 sty 2010, 00:12
przez domi1978
bo szukam nowego KATA uniwersalnego i mam cos nawet na oku bosala do 3,0 litrów tyle że ma średnicę rury na 54mm.
Reszta wydechu środkowy i koncowy przelot..
Dzięki

PostNapisane: 27 sty 2010, 01:07
przez Soluks
cały wydech jest 50mm

PostNapisane: 27 sty 2010, 10:51
przez _________________________
Inna jest średnica wlotu, a inna wylotu, jak pisze Soluks coś koło 50mm. Ja kupiłem strumienice na allegro, po co Ci kat?

PostNapisane: 27 sty 2010, 11:22
przez Barthek
Standardowa średnica rur około 50-55mm, ale nie wiem jaką masz przy tym przelocie.
Wymiary katalizatora, bo na pewno będziesz potrzebować:
41cm (długość) x 18cm (szerokość) x 9,5cm (wysokość)
Sam kiedyś chciałem wymienić, ale okazało się, że jest w idealnym stanie.
PS. a co z tymi tłumikami, który zmieniałeś? Straty mocy szukasz w katalizatorze?

PostNapisane: 27 sty 2010, 12:19
przez domi1978
Witam ponownie
jesli chodzi o stratę mocy to jej nie ma lub jest tak nie wielka że tego nie zauważyłem,nie wiem co się stało ale po kilku dniach jazdy moc powróciła i wszystko jest w porzadku,może komp zmądrzał hehe.
Rury mam seryjne czyli pewnie 50mm przelotowy tłumik srodkowy i koncowy i ta strumienica która jednak chce zastapić KATEM nowym.Zmiana KATA na nowy powinna dodatkowo ciut wyciszyć wydech i co dla mnie ważne ograniczyc rezonans który po wstawieniu strumienicy jednak jakiś się pojawił,pozatym niech coś to środowisko ma ode mnie no i nie bedzie problemów na przegladach.

PostNapisane: 27 sty 2010, 20:41
przez gregorg
Na katalizatorze jest strzałka, w którą stronę ma być skierowana, na wydech czy silnik?Co się stanie jak założę odwrotnie?

PostNapisane: 27 sty 2010, 22:19
przez domi1978
Na mój gust to strzałka ma byc zgodna z kierunkiem wylotu spalin..

PostNapisane: 28 sty 2010, 18:00
przez gregorg
No na mój też, a ja mam założony odwrotnie :(

PostNapisane: 29 sty 2010, 19:48
przez pro-fusion
strzałka zawsze pokazuje kierunek wylotu spalin montaż w odwrotną stronę może spowodować zaniki mocy