Strona 1 z 1

Gdzie podłączyć wężyk z kolektora do ??? (problem rozwiązany

PostNapisane: 30 gru 2009, 18:28
przez Tubi
Witam serdecznie,

Na wstępie X6 92 rocznik , z instalacja gazowa 2 gen ale wymontowany zbiornik pozostał komputer i osprzet, auto jezdzi tylko na PB. Od wczoraj auto zaczeło powtórni falować? ale w bardzo dziwny sposób, już myślałem że problem rozwiązany ale do rzeczy... Obroty trzyma ale co jakiś czas auto zadrży. Zlokalizowałem syczenie pod maską i możliwe ,że to jest mój problem. Okazało się ,że jedna rzecz zaznaczona na zdjęciu na fioletowo nie jest do końca podłączona. Przewód żółty jest podłączony do kolektora natomiast zielonego nie mam wcale podłączonego i tamtędy zasysa powietrze po zatkaniu tego otworu silnik obniża obroty do pierwszej kreski na obrotomierzu i chodzi stabilnie ale po dodaniu gazu jak obroty opadną przygasa. I moje pytanie gdzie powinien iść ten drugi wąż(zielony kolor)?. Przypuszczam ,że przez ten szmelc (LPG) takie problemy są, wcześniej tego syczenia nie słyszałem... Proszę o szybkie porady ponieważ jutro rano mam wyjazd a chciałbym zamknąć temat.

Pozdrawiam Tubi

Obrazek

PostNapisane: 30 gru 2009, 19:03
przez KyRy
Tubi napisał(a):gdzie powinien iść ten drugi wąż(zielony kolor)?.

powinien być podłączony do tego samego elementu co ten zaznaczony u Ciebie na zielono. Tam z boku wychodzi taka mała plastikowa rurka i na nią on powinien być założony.

PostNapisane: 30 gru 2009, 20:04
przez Tubi
No właśnie chodzi mi o to ,że mam ta rurke a nie mam podłączonego tego węża na zielono do tej rurki i chciałbym go zlokalizować i założyć. I pytanie skąd idzie tę zielony wąż. Tak wogóle do czego jest ta pierdoła? :) Jeszcze sobie palec załatwiłem :|

Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 30 gru 2009, 21:10
przez Soluks
jak dobrze pamiętam ten solenoid podłączony jest kolektor – regulator ciśnienia paliwa ( szukaj w zasięgu i kształcie wężyka)

PostNapisane: 30 gru 2009, 21:16
przez Tubi
Jutro rano poszukam jeszcze raz. Bardzo by mi pomogło dokładne określenie skąd wychodzi wąż i zmieża do tego ustrojstwa.

PostNapisane: 30 gru 2009, 22:28
przez Piotrek22
witam ten element powinien być podłączony do tego samego elementu co ten zaznaczony u Ciebie na zielono jak napisal KyRy a dokladniej widac ten element na trzecim zdjecu w twojej drugiej wypowiedzi,jest pod szara kostka(podobny do kapelusza)

PostNapisane: 31 gru 2009, 02:16
przez sq2jul
Wlasnie siedze sobie w garazu i przed chwila sprawdzilem interesujaca Cie rzecz. To co zaznaczyles na zielono powinno byc podlaczone zaraz do tego 'grzyba' po lewej stronie (regulator cisnienia paliwa?). Sorry jestem laikiem w tych sprawach i wszystkiego poprawnie nie umiem nazwac ;) wychodziloby na to, ze powinno byc tak jak pisze soluks (jezeli ten grzybek to regulator cisnienia paliwa ;))

PostNapisane: 31 gru 2009, 08:52
przez KyRy
tak, tak. Od tego grzybka idzie do tej rurki przy kostce ;) <lol>

PostNapisane: 31 gru 2009, 09:07
przez Tubi
Dzięki wielkie za pomoc :) Zasuwam podłączać :) Szcześliwego nowego roku :)

PostNapisane: 31 gru 2009, 10:18
przez niedzwiadek833
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... i%B6nie%F1

Tu masz dokładny schemacik co i jak!!

PostNapisane: 31 gru 2009, 10:47
przez Tubi
Podłączyłem auto chodzi jak mażenie. Najwidoczniej przy wymianie płynu w chłodnicy musieli jakoś odłączyć... Jak nie patrzysz na ręce to leżysz. Jeszcze raz dzięki wszystkim :)