V6 o ile pamiętam ma powinna mieć wyprzedzenie 10stopni

potrzebna lampa stroboskopowa

świecisz nią na koło pasowe i patrzysz na grzebień

dorbze też pomalować kredą (taką z podstawówki – białą) punkt 10 stopni na grzebieniu i znak na kole... lampe podpinasz oczywiście po akumulator i kabel wysokiego napięcia na 1 cylindrze

luzujesz swie śruby przy aparacie zapłonowym i obserwujesz w którym momencie widzisz błysk...
znak na kole pasowym w momecie bysku ma się pokryć z 10 stopniem na grzebieniu

jak się nie pokrywa trzeba przekręcić kołem pasowym

oczywiście robisz to w trybie serwisowym czyli tak jak pisałeś zmasować TEN

(bez lampy stroboskopowej zrobić się tego raczej nie da
PS
na allegro pokaały się lampy z diodą za 30 zł

raczej bym ich nie polecał do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
jeszcze raz sprawdziłem, 10 stopni dla V6 przy obrotach 650 /+-50

silnik musi być rozgrzany

obroty regulujesz śrubą w przepustnicy

potem jeszcze wypadałoby sprawdzić czy tps dobrze działa i na koniec kąt wyprzedzenia zapłonu
a na sam koniec jeszcze jak już ustawisz i wyjdziesz z trybu serwisowego i odpalisz ponownie, to możesz zobaczyć, jak ładnie kąt wyprzedza przy dodawaniu gazu

znaczy jak ładnie ECU nim steruje
