Strona 1 z 2

Jak troche przejade to obroty mam na okolo 2 tys,

PostNapisane: 8 lut 2005, 14:26
przez VIP
Witam obroty na wskazniku sa dobre ale jak przejade sie z jakies 5 km i sie zatrzymam to mam obroty w granicach ok 2 tys jak zgasze silnik i poczekam jakies 10 min to potem jest okey

ale po przejechaniu kolejnych obroty znowu wzrastaja.

PostNapisane: 8 lut 2005, 15:06
przez cobrajas
za mału płynu w układzie chlodzenia!!

PostNapisane: 8 lut 2005, 17:27
przez VIP
kurde znowu te problemy z tym plynem.

ciagle mi go brakuje juz mam dosyc tego :) ale dlaczego plyn ma wplyw na obroty ?

mysle ze moze jakis czujnik jest i jak widzi malo plynu to zwieksza obiekt zeby jakos wydolic chlodzeniem z tak mala iloscia plynu ?

dzieki

PostNapisane: 8 lut 2005, 20:19
przez nemi
Kurde masz tak awaryjną tą mazdę, że Ci szczerze współczuje. Mam nadzieję, że mojej to nie dotknie, a Tobie życzę żeby się xedos nie psuł. Sory za to, że nie na temat ;)

pozdr.
nemi

PostNapisane: 8 lut 2005, 21:06
przez VIP
heheh no spoko :) wiesz przez rok czasu bylo okey :) a teraz to juz rece opadaja :) teraz przymiezam sie do remontu chce wymienic rozazad kompletny i odrazu uszczelki pod glowica, pod deklami i neich jak rozbiora popatrza co z nia jest nie tak.

wiecie ile moga kosztowac uszczelki originalne

PostNapisane: 8 lut 2005, 21:53
przez Długi
VIP napisał(a):dlaczego plyn ma wplyw na obroty ?


Bo zawór IACV jest wygrzewany przez wodę (zawiera bimetal), iedy ni ma płynu zawór wyziębia się i pracuje jak na zimnym silniku.

PostNapisane: 8 lut 2005, 22:08
przez VIP
Dziekuje za profesionalna :) odpowiedz :)

Mam jeszcze pytanie ile kosztuja originalne

rozrzad kompletny

uszczelka pod glowica x 2

uszczelka pod dekiel x 2

i robocizna najlepiej w ASO :)

PostNapisane: 8 lut 2005, 22:19
przez Długi
chyba będę musiał odpowiedzieć jutro przypominij się na PW
Dlaczego chcesz wymieniać uszczelki pod głowicami?

PostNapisane: 9 lut 2005, 12:48
przez VIP
bo chyba mi gdzies tam ucieka woda bynajmniej tak na to wskazuje , napewno brakuje i nei widac zeby cieklo, do tego ciagle sie zapowietrza.

PostNapisane: 9 lut 2005, 13:25
przez marek
bo chyba mi gdzies tam ucieka woda bynajmniej tak na to wskazuje , napewno brakuje i nei widac zeby cieklo, do tego ciagle sie zapowietrza.


A sprawdzałeś czy nie ucieka przez pompę wody??

PostNapisane: 10 lut 2005, 01:23
przez VIP
zagadalem wszedzie i nei widze zeby gdzies cieklo druga sprawa to bardzo malo ucieka tego :) wiec mozliwe ze nie zauwazalnie.

kurde dolalem mu plynu weszlo 0,5 l i dalej mam tak jak by na ssaniu :) tzn ten bimetal dalej jest niedogrzany bo mam 1,5 tys obrotow !! ale juz po dolaniu plynu spadlo o polowe to juz cos :)

PostNapisane: 15 lut 2005, 09:09
przez nor
Nie wiem czy w naszych sprzetach jest cos takiego jak silniczek krokowy, ale u kumpla w polonezie byly podobne objawy i przyczyna byl wlasnie ten silniczek.

PostNapisane: 15 lut 2005, 17:18
przez VIP
tez myslalem o tym i napewno jest tylko gdzie :) myslalem zeby go przeczyscic :) bo moze on nawala :)

PostNapisane: 15 lut 2005, 19:40
przez Puhcio
nemi napisał(a):Kurde masz tak awaryjną tą mazdę


Tak, jak moja :|

VIP napisał(a):odrazu uszczelki pod glowica


Nie wiem, jak jest u Ciebie, ale mi 3 razy uszcelniali, zanim przestało cieknąć ...

VIP napisał(a):kurde znowu te problemy z tym plynem.

ciagle mi go brakuje juz mam dosyc tego


Ja jush wymianiałem chłodnicę :| + węzyki układu chłodzenia ....

Objawiało się to tym, że wężyk był pęknięty ... lał się płyn na gorący silnik i wileka para była ... jaby się palił silnik .... o tego uszkodziło mi czujnik i sie chcek engine świeci <killer>

Ps. Nie wiem, jak inne xedosy/millenie, ale moja jest cholernie awaryjna

Wymianiany był rozrząd niedawno....

Koło pasowe poszło ... itp ... :|

PostNapisane: 15 lut 2005, 21:56
przez VIP
HEHE :)

sluchaj ja tez wymienialem chlodnice :)

a przed wymiana chlodnicy wymienialem co chwile jakies wezyki od chlodnicy te z tylu kolo nagrzewnicy bo coraz to z ktorego parowalo :)

i tak nie wiem czy nie paruje malutka z niektorych , szykuje sie do wymiany wszystkich przewodow dla pewnosci

a rozrzad teraz chce wymieniac i mysle o uszczelce pod glowica ale nie wiem :)

ty mowisz ze 3 razy suzczelniales glowice ??

PostNapisane: 15 lut 2005, 22:09
przez Puhcio
VIP napisał(a):ty mowisz ze 3 razy suzczelniales glowice


No niestety w autoboxie 2 razy ... raz kosztowała(komplet) 600 zł, walnęła, wymiana gwarancyjna + 200 zł ... ta tesz poszła (gumowe) ... a poetm zrobili papierową ... i teraz jeh nie cieknie :D

PostNapisane: 15 lut 2005, 23:15
przez VIP
uszczelki gumowe poszly i papierowe trzymia ? a aluminiowe ?

PostNapisane: 16 lut 2005, 15:48
przez Puhcio
VIP napisał(a):uszczelki gumowe poszly i papierowe trzymia


nom :)

Ale papierowej nie robilem w autoboxie :P


VIP napisał(a):a aluminiowe


nie zastanawialemsie

PostNapisane: 16 lut 2005, 17:27
przez VIP
hmm ale powiedz zalozyli ci originalne i nie zdaly egzaminu ? a te papierowe to co to sa original ?

poradz bo mnei czeka wymaina chyba :)

PostNapisane: 16 lut 2005, 17:51
przez Puhcio
VIP napisał(a):originalne


dobre pytanie – chyba nie (auto jest taty ...)

VIP napisał(a):nie zdaly egzaminu


Dokładnie, gdzie się podjechało, odrazu była plama oleju :|

VIP napisał(a):a te papierowe to co to sa original


Nie, zresztą nie wiem, ale chyba nie, robione na wymiar i teraz nie cieknie :)

VIP napisał(a):poradz bo mnei czeka wymaina chyba


Życzę, mocnych nerwów !! Widać, że trafił Ci się taki awaryjny egzemplarz jak mój,

Ps. Przy napawie układu chłodzenia, uszkodzili rurkę od klimy (w lato zeszły rok) grrr a poetm na szcęście naprawili :)