Strona 1 z 1

Słabnie powyżej 4 tys – Problem Rozwiązany

PostNapisane: 26 sie 2009, 20:29
przez Tubi
Witam serdecznie mam następujący problem, auto do 3 tysięcy ladnie się zbiera ale powyżej 4 tysięcy cos je jakby stopuje i powoli dociąga do czerwonego, Ogólnie nie ma takiej mocy jak mieć powinien.Dodatkowo stwierdzam ,że rano samochód odpala odrazu a jak wsiadam do niego z pracy i stał na słońcu to mu przychodzi to znacznie ciężej, dodatkowo skaczące obroty (wiem ze jest dużo o tym na forum ale piszę by dać pełen obraz).

Ostatnimi czasy wymieniłem:

-Kompletny rozrząd
-Świece NGK
-Filtr powietrza
-wymiana oleji i filtru oleju
-Pasek klinowy

Zamiast katalizatora mam wstawioną strumienicę.

Kiedyś w aucie był założony gaz badajże 2 generacji ale został wymontowany zbiornik i założony nowy silnik ale wszystkie inne graty pozostały i sterowanie od gazu jest aktywne bo po przełączeniu na gaz silnik gaśnie – juz go takiego kupiłem. Zastanawiam się czy nie ma to jakiegoś wpływu. W piatek postaram się zczytać błędy. Doprowadzam auto powoli do ładu. Jak sprawdzałem przyśpieszenie to wychodziło ok 12 sekund do 100. Już mi ręce dosłownie opadają. :(

Z góry dziękuję.

PostNapisane: 27 sie 2009, 00:10
przez Soluks
wyrzuć wszystko z dolotu od gazu (głównie mikser) i Mazda będzie rwała do 7tyś obr a od 4 tyś bedzie miała kopa teraz ma zweżkę i brakuje jej powietrza na gazie chodziła by z tym wszystkim jako tako ale na benzynie tylko niskie obroty. i co najważniejsze w tym silnikach bardzo nie zalecana 2 generacja tylko i wyłącznie sekwencja

PostNapisane: 27 sie 2009, 06:45
przez Tubi
Tak zrobie dam do warsztatu by się całego tego ustrojstwa pozbyli... Wiem ,że do tych silników jest nie zalecana ale ktoś był na tyle mądry że założył gaz za 800zl i poprzedni silnik tego nie wytrzymał... :| Ale i tak okazyjny zakup a auto warte poświęcenia wkładu czasu i pieniędzy <diabełek> Mam nadzieję ,że to rozwiąże problem następne w kolejności są:

-Filtr paliwa
-Kable WN
-I uszczelki pokryw zaworów oraz kolektorów

Napiszę jak się auto będzie zachowywać bez instalacji gazowej :)

PostNapisane: 27 sie 2009, 09:13
przez steven
jak wygrzałeś uszczelki pokrywy zaworów i kolektorów, to sprawdź sobie też pod głowicą... przy gazie przez temperaturę spalania, bardzo często ona kwalifikuje się do wymiany :)

PostNapisane: 27 sie 2009, 10:48
przez Tubi
Obecni silnik nie był jeżdzony na gazie :) Pod glowicą uszczelka jest ok tylko lekko przecieka od pokrywy bo mam olej w gniazdach świec nie dużo ale zawsze:)

PostNapisane: 27 sie 2009, 17:53
przez steven
a to zmienia postać rzeczy ;)
Zwracam honor :)

PostNapisane: 28 sie 2009, 13:49
przez Tubi
Panowie i Panie wywalilem mikser i uszczelniłem obudowe filtru powietrza i nic mi jeszcze tyle frajdy z jazdy nie dało <jupi> Dziekuje za pomoc <jupi>

PostNapisane: 28 sie 2009, 21:59
przez steven
jak miło to słyszeć :)