Strona 1 z 1

Zbyt szybkie grzanie się silnika, źle ustawiony zapłon i pro

PostNapisane: 23 sty 2005, 20:32
przez Władek
Moja mazda ma ustawiony kąt wyprzedzenia – tak mi powiedział mechanik 4 stopnie, a powinien być ok 10 stopni i próbował ustawić na 10 stopni kopułką, ale ona w ogóle na to nie reaguje. Jak ustawić zapłon w mojej mazdzie??? Ma ona dodatkowo LPG. Na przeglądzie serwisowym LPG powiedziano mi, że siedzi mi jedna lambda. Miałem uszkodzony korek od chłodnicy i go wymieniłem na dobry o ciśnieniu 0,9 atm – nie wiem czy to jest dobre ciśnienie. Uzywam olej Castrol 10 W-60. Mimo przygazowywania w czasie jazdy dusi się i zbiera się pomału. Myśle, ze moze to być wina termostatu (chociaż chłodnica jest gorąca przy dużym obiegu). Wentylator chłodnicy włącza się nawet w czasie jazdy (płyn w chłodnicy i w zbiorniczku wyrównawczym jest ok.
Bardzo proszę o pomoc i rady.

PostNapisane: 24 sty 2005, 09:43
przez tomekrvf
Aby ustawić zapłon(jak też i bieg jałowy) trzeba wprowadzić madzię w tryb serwisowy. Polega to na zwarciu specjalnym narzędziem czyli kawałkiem druta pinów GND i TEN w złączu diagnostycznym.

PostNapisane: 24 sty 2005, 13:25
przez Redoo
Władek słuchaj nie słuchaj tego gazownika bo wode leje sonda lambda nie ma nic do inst Gazowej wielu tak mowi jak niemoze sobie poradzic z regulacja i sami nie wiedza co jest no zganiaja na lambde a ona nie ma nic do tego!

Władek napisał(a):czasie jazdy dusi się i zbiera się pomału.

to moze byc wina zapłonu ale nie tylko moze wiele ci paliła i byłes u gazownika by ci ustawił i skrecił ja!!??
Sprawdz jeszcze czy woda dochodzi do reduktora gazu czy nie szronieje!!??
Władek napisał(a):Jak ustawić zapłon w mojej mazdzie

wiem ze to kosztuje ale moja dobra rada wiem sam po sobie jedz do gosci co soe na tym znaja bo mozesz tego puzniej rzałowac jak bedziesz z madziana jezdził po czeskach!!! hahaha
pozdrawiam i napisz co tam??

PostNapisane: 24 sty 2005, 14:01
przez tomekrvf
Redoo napisał(a):nie słuchaj tego gazownika bo wode leje sonda lambda nie ma nic do inst Gazowej wielu tak mowi jak niemoze sobie poradzic z regulacja i sami nie wiedza co jest no zganiaja na lambde a ona nie ma nic do tego!

Dokładnie tak!!! Sonda nie ma nic do rzeczy i przeważnie nie chodzi na gazie na gorszych instalacjach. Robiłem eksperyment u siebie-
benzyna- sonda chodzi jak powinna
gaz – stoi na ok 80mV
A auto wyjechało z regulacji
Sonda ładnie chodzi na wtrysku gazu np PRINS. Widziałem na własne oczy
Władek, jedź do kogoś kto się zna zanim wydasz kupę kasy w błoto. Takich magików mechaników jest dużo co udają że się znają

PostNapisane: 24 sty 2005, 15:00
przez Redoo
tomekrvf napisał(a):Takich magików mechaników jest dużo co udają że się znają

<killer> <killer> <killer> zgadzam sie