Jest naprawdę masa rzeczy, które mogły paść
Trudno coś sensownego odpisać bo nie opisujesz dokładnie problemu :
Po kolei:
1. Wsiadasz odpalasz auto -co się dzieje wszystko normalnie czy obroty za niskie , za wysokie, musisz trzymać na gazie żeby nie zgasł ? a jak się nagrzeje to już nie gaśnie ? czy obroty cały czas falują ?
W jakich sytuacjach dławi ? Czemu wykluczyłeś przepływomierz ? ktoś go sprawdzał jak tak to w jaki sposób bo tego jest potrzebne porządny tester.
Co obejmował remont? z jakiego powodu był robiony ? może po zerwaniu paska ?
Do sprawdzenia narazie wg mnie:
1. najważniejsze -ustawienie rozrządu

bo jak jest źle, a Ty tak jeździsz to bardzo szybko będziesz robił drugi remont
2. przepływomierz -odpowiada objawom( najlepiej choć na chwilę zamienić z innego egzemplarza.
3. Sonda lambda – objawy także mogą pasować
4. dolot – może być gdzieś dziura np. na rurze między filtrem a przepustnicą lub jakaś nieszczelność
5. silniczek krokowy -ale coś mi to dławienie nie pasuje
6.Może być też cos tak błahego jak filtr paliwa lub jakiś korek którego część została w przewodzie gdy np. mechanik zaślepił przewód przy odłączaniu paliwa przy remoncie.
7. Czy masz zawór EGR ? on też może być przyczyną jak został w pozycji otwartej.
Dokładny opis z twojej strony na pewno będzie pomocny przy analizie problemu
A co sądzi mechanik? w końcu oglądał silnik
Czy w silniku coś stuka lub chodzi głośniej niż przed remontem ?