Strona 1 z 1

Temperatura wody w xedosie

PostNapisane: 16 cze 2009, 15:22
przez brox
witam mam pytanie jak szybko grzeje wam sie madzia?wydaje mi sie ze u mnie jest to za szybko....

PostNapisane: 16 cze 2009, 20:27
przez brox
hmmm nie wiem sam mechanik mi mowil ze troche goraca jest pokrywa zaworow..wentylator sie wlacza tylko nie zauwazam spadku na wzkasniku temperatury...jest w polowie caly czas

PostNapisane: 16 cze 2009, 21:13
przez Soluks
jak w połowie to oki u mnie nawet jest troszkę ponad połowę powinno trzymać 70-90"C pozdro

PostNapisane: 22 cze 2009, 23:13
przez Fedu
Umnie się szybko rozgrzewał a puzniej przegrzewał i dwa pierscionki poszły a wszystko przez pompe wodną ktura migdy nie była wymieniana az do 200.000 km............ ale nie było widać ze ciekła zerknij na pompe moze gdzieś tam cieknie

PostNapisane: 23 cze 2009, 22:25
przez majkes
mi sie grzeje szybko.jeżdże codziennie do pracy odcinek około 3km i na finiszu trasy już jest rozgrzana.

brox napisał(a):jest w polowie caly czas


jak jest w połowie to chyba dobrze! jak mi wchodziła temp powyżej połowy to po miesiącu zdechł termostat.teraz na nowym mam w połowie.

PostNapisane: 24 cze 2009, 12:53
przez Bruce
U mnie też jest w połowie. Gdy tylko drgnie wyżej, natychmiast załącza się wentylator.

PostNapisane: 24 cze 2009, 19:59
przez bansenio
Siemano, u mnie też z tym wiatrakiem coś nie tak tzn. szybko się załącza: przejade tak 2-3km i już wystarczy (niezawsze ale w większości przypadków). Wskazówka na wskazniku nigdy nie przekroczyła połowy. Płyn jest okay, może faktyczne ta pompa hmmm?

PostNapisane: 24 cze 2009, 20:15
przez Hazu
U mnie w jednym i drugim xedosie wskazówka w normalnych warunkach jest troche powyżej połowy.
i stoi w tym miejscu niezależnie od tego czy wentylator chodzi czy nie.

PostNapisane: 25 cze 2009, 12:26
przez Edel
Mister Minister napisał(a):Siemano, u mnie też z tym wiatrakiem coś nie tak tzn. szybko się załącza: przejade tak 2-3km i już wystarczy (niezawsze ale w większości przypadków). Wskazówka na wskazniku nigdy nie przekroczyła połowy. Płyn jest okay, może faktyczne ta pompa hmmm?


A powiedz mi czy przypadkiem nie dzieje się tak, jak masz włączoną klimatyzację?
Bo na włączonej klimie wiatrak powinien się co chwilę włączać, żeby Ci chłodnica klimy nie poszła.

PostNapisane: 25 cze 2009, 13:06
przez steven
to zależy czy ma 1 czy 2 wiatraki :) ten od klimy powienien praktycznie nonstop chodzić przy załączonej klimatyzacji, a ten od silnika włączać się przy śrendio 97 stopniach osiągniętych przez płyn chłodniczy, wyłączać przy 93 stopniach... :) ale to różnie bywa – na pewno tak jest w GD, myślę, że w GE też... musisz sprawdzić, czy termostat Ci się nie zawisił i nie jeździsz na małym obiegu... również sprawdzić temperaturę załączenia wiatraka, natomiast co do wskazówki, to za bardzo bym się nią nie sugerował, bo po rozkręceniu licznika, a w Polsce dotyczy to większości samochodów ;p bardzo często była potem źle ustawiona...

PostNapisane: 26 cze 2009, 13:35
przez bansenio
Edel napisał(a):A powiedz mi czy przypadkiem nie dzieje się tak, jak masz włączoną klimatyzację?


Nie nie, z tym od chłodnicy tak sie dzieje

steven napisał(a):co do wskazówki, to za bardzo bym się nią nie sugerował, bo po rozkręceniu licznika, a w Polsce dotyczy to większości samochodów ;p bardzo często była potem źle ustawiona...


No też można to wziąc pod uwage