Strona 1 z 1

Problem z obrotami biegu jałowego.

PostNapisane: 3 cze 2009, 22:03
przez brox
Witam mam pytanie co moze byc przyczyna tak falujacych obrotow...Jest to dosyc wyrazne jakby ktos dodawal gazu.dodam jeszcze ze niedawno odebralem madzie od mechanika po generalce,niby zaplon byl ustawiany na lampe.Czy jest to cos powaznego?z gory dziekuje za pomoc

PostNapisane: 3 cze 2009, 22:09
przez Edel
Opisz coś więcej, czy obroty falują na biegu jałowym, czy podczas jazdy ? Na ciepłym czy zimnym silniku? Na na benzynie czy gazie ?

PostNapisane: 3 cze 2009, 22:10
przez brox
obroty faluja na biegu jalowym na luzie.na gazie na benzynie tez ale nie tak znacznie

PostNapisane: 3 cze 2009, 22:15
przez Edel
Gdyby tylko obroty na biegu jałowym, to by był silniczek krokowy – sprawdź kody błędów może to regulator ciśnienia

PostNapisane: 3 cze 2009, 22:18
przez brox
hmmm fakt ze nie wymienialem filtra powietrza ale to chyba nie mialo by takiego wplywu

PostNapisane: 3 cze 2009, 22:26
przez brox
dodam jeszcze ze przed remontem bylo wszystko ok z obrotami...

PostNapisane: 3 cze 2009, 22:30
przez Pietrzu LDZ
Ja tak miałem jak był zapowietrzony układ chłodzenia.

PostNapisane: 4 cze 2009, 06:22
przez zaba132
a moze poprostu jest dziurawa ta guma od dolotu powietrza i Ci lewe powietrze łapie oglądnij ją bo to częsty przypadek w xedach :) ;)

PostNapisane: 4 cze 2009, 07:29
przez MazDarek
brox, czy mechanik ustawiał Ci obroty w trybie serwisowym? Jeśli nie to nic dziwnego, że wariują. To też częsty przypadek... nawet w ASO :]

PostNapisane: 6 cze 2009, 11:51
przez lukas1.11.1984
mialem to samo, dodatkowo czesto mi gasl i musze wymienic kolektor ssący z przepustnica i regulatorami, wlasnie mechanik mi to wymienia i mam nadzieje ze to to....

PostNapisane: 6 cze 2009, 14:19
przez brox
to raczej nie bedzie to bo u mnie bylo wszystko czyszczone i robione dopiero co mi mechanik oddal madzie po generalce

PostNapisane: 6 cze 2009, 18:27
przez Hazu
Wydaje mi się że masz gdzies xle podłączone podciśnienia lub jakąś nieszczelność .

PostNapisane: 8 cze 2009, 08:41
przez kierownik
brox tego typu tematów jest pełno w dziale LPG. poczytaj tam trochę ;)

PostNapisane: 8 cze 2009, 15:37
przez brox
dzieki