Strona 1 z 3

Trzesie autem przy 8 tys. obrotów

PostNapisane: 21 sty 2009, 20:56
przez Firer *DG*
dzis zauwazylem ze przy 8 tys obrotow auto i silnik zaczynaja sie trząś i tak jakby przerywalo cos?.... nie wiem czym to jest spowodowane? a moze to normalne? moze wie ktos?

PostNapisane: 21 sty 2009, 21:23
przez sq2jul
moze poprostu odciecie zadzialalo?? ;) Btw. xedosa da sie wkrecic na 8k rpm??

PostNapisane: 21 sty 2009, 21:28
przez Firer *DG*
sq2jul napisał(a):Btw. xedosa da sie wkrecic na 8k rpm??

hehehe <lol> zapomnialem dopisac ze to w miejscu oczywiscie:) no nie wiem dla mnie to troche niepokojące bo potem jakos olejem mi zasmierdzialo w aucie... tak wogole to czesto mi smierdzi wlasnie a nie ma nigdzie wyciekow... :|

PostNapisane: 21 sty 2009, 21:28
przez Speed
a sprawdz czy przy 10tys tez są takie objawy ?

PostNapisane: 21 sty 2009, 21:30
przez Firer *DG*
speedone napisał(a):a sprawdz czy przy 10tys tez są takie objawy ?

yyyyy.... ale on nie ma tyle....

PostNapisane: 21 sty 2009, 21:33
przez Speed
Firer *DG* napisał(a):
speedone napisał(a):a sprawdz czy przy 10tys tez są takie objawy ?

yyyyy.... ale on nie ma tyle....


tak samo jak 8tys ;)

PostNapisane: 21 sty 2009, 21:46
przez Firer *DG*
speedone napisał(a):tak samo jak 8tys

no jak to nie ma?? ja mam do 8 tys. obrotów...

PostNapisane: 21 sty 2009, 22:13
przez marakus
Jeśli wkręcasz Xeda na 8kRPM to ma prawo śmierdzieć wszystkimi płynami spod maski. Zabijesz ten motorek. I masz dziwnie ustawione odcięcie, z reguły jest ustawione około 6500RPM i to efekt jego działania obserwujesz w postaci szarpania i przerywania. Tak więc 8kRPM to nie jest normalne.

PostNapisane: 21 sty 2009, 22:14
przez Firer *DG*
to byl pierwszy i ostatni raz... teraz juz nie bede jak juz wiem o co kaman:) dzieki marakus

PostNapisane: 21 sty 2009, 22:59
przez RADEK_KALISZ
jeśli dobrze zrozumiałem to Ty wkręcasz silnik na postoju , bez obciążenia na maksymalne obroty – to chyba oszalałeś .
Taka zabawa kończy się przeważnie rozpadnięciem silnika i to nie z biegiem czasu tylko podczas takich prób!!!!!!
hahaha

PostNapisane: 21 sty 2009, 23:05
przez Troll Bagienny
marakus napisał(a):z reguły jest ustawione około 6500RPM

W K8 jest mniej więcej przy 7800RPM ;) (przynajmniej u mnie)

PostNapisane: 21 sty 2009, 23:24
przez Hugo
A może kolega ma LPG i dlatego wkręca silnik na takie obroty jak mu się chce hahaha

PostNapisane: 21 sty 2009, 23:32
przez marakus
Też mam LPG i mam odcięcie

PostNapisane: 21 sty 2009, 23:35
przez Mania
U Mnie odcięcie jest prawie na samym końcu, podobnie jak u Trolla (a niby wg. papierów 6700)

PostNapisane: 21 sty 2009, 23:44
przez Firer *DG*
no juz dobra dobra... :) nie śmiać sie :P zrobilem to z czystej ciekawosci i juz nie bede tak robil... :) nie wiedziałem ze tak nie mozna

PostNapisane: 21 sty 2009, 23:52
przez Mev
marakus napisał(a):ustawione odcięcie, z reguły jest ustawione około 6500RPM

Ja mam dopiero czerwone pole od 7k, odcięcie jest powyżej (w okolicach) 7k na pewno :)

PostNapisane: 21 sty 2009, 23:57
przez Firer *DG*
a to odcięcie to na czym tak konkretnie polega? auto zgasnie w koncu? wole spytac niz probowac :P

PostNapisane: 22 sty 2009, 00:15
przez Mania
odcinka- to odcięcie zapłonu, czyli jeśli przekroszysz tą magiczną barierę to auto ci zgaśnie (nie życze przy wyprzdzaniu)

PostNapisane: 22 sty 2009, 00:18
przez Firer *DG*
dziekowac za wytlumaczenie:) tak ogolnie to nie szaleje ze wzgledu na spalanie :P

PostNapisane: 22 sty 2009, 00:21
przez Mania
u Mnie o dziwo ostatnio przy dynamicznej jeździe jest ekonomczna, a przy średniej i emeryckiej pije jak smok.