Strona 1 z 1

Numer łożyska rolki napinającej pasek alternatora

PostNapisane: 12 sty 2009, 09:27
przez Barthek
Cześć, wiecie może jaki jest numer łożyska rolki napinającej pasek alternatora ?
Z góry dzięki :)

PostNapisane: 12 sty 2009, 11:36
przez sq2jul
zadzwon do smirnoffa z www.carspeed.pl, na pewno bedzie wiedzial

PostNapisane: 12 sty 2009, 11:51
przez Skrzypek_na_dachu
Może wymień samo łożysko. Nie pamiętam czy w GD czy w Hondzie ale wymieniałem tylko łożysko.
EDIT:
Sorki, nie doczytałem, że chodzi ci właśnie o samo łożysko a nie o całą rolke <glupek2>

PostNapisane: 12 sty 2009, 13:24
przez qbass
6203
Tylko kup porządne, np. FAG.

PostNapisane: 12 sty 2009, 14:03
przez Barthek
Skrzypek_na_dachu napisał(a):samo łożysko a nie o całą rolke

Jak się dowiedziałem ile kosztuje rolka to mi kapcie spadły :)

qbass napisał(a):6203

I o to chodziło, dzięki Qbass <spoko>

Re: Numer łożyska rolki napinającej pasek alternatora

PostNapisane: 11 sty 2011, 13:20
przez kooloo
Łożysko rolki od pompy wspomagania jest takie same?

Re: Numer łożyska rolki napinającej pasek alternatora

PostNapisane: 11 sty 2011, 16:27
przez sq2jul
qbass napisał(a):np. FAG.


Ja ze swojej strony nie polecam tej firmy. U mnie te lozyska nie wytrzymaly 40k km. Od wymiany (niestety ponownie na felerne FAGi) przejechalem podejrzewam niecale 10k km i znowu cos huczy. Jeszcze w to nie zagladalem, ale jest duze prawdopodobienstwo, ze to znowu te lozyska.

Re: Numer łożyska rolki napinającej pasek alternatora

PostNapisane: 11 sty 2011, 17:56
przez paaawel5
ja jak Juliusz pisze też nie polecam fag u mnie po miesiącu zaczęły szumieć
kupiłem skf i na razie spokój
kooloo w obu rolkach napinających łożyska są takie same

Re: Numer łożyska rolki napinającej pasek alternatora

PostNapisane: 12 sty 2011, 00:41
przez DymeK
mam takie lozyska jak bys potrzebował

PostNapisane: 7 mar 2018, 11:46
przez jedrzej07
Tak w kwestii uściślenia łożyska do napinaczy trzeba szukać 6203 2RS z luzem C3 czyli typowe dedykowane do rolek napinających. Mają odpowiedni luz. Zwykłe bez C3 są ciaśniej spasowane i po rozgrzaniu będę się szybciej zużywać i krócej wytrzymają