Strona 1 z 2
Uszczelka pod głowicą.

Napisane:
9 kwi 2004, 07:33
przez b2
bo chyba czeka mnie wymiana.

. pod dekle zaworów wsadziłem JC, ale nie wiem ile mi pojeżdżą, więc pod głowicę chcę wsadzić naprawdę dobry produkt. co polecacie? (producent, ewentualnie gdzie kupić).
a wymiana czeka mnie, bo zauważyłem ostatnio zielono-żółte gluty (taki korzuch a'la) pływające w zbiorniku wyrównawczym. czasami auto kopci samo z siebie, na rozgrzanym silniku. ostatnio jak dałem w rurę na postoju to nie widziałem nic za sobą, prócz chmury dymu (pary?). ale pojeździłem i przeszło (dziwne). a może coś innego mi nawala (uszczelniacze zaworów, etc).

Napisane:
9 kwi 2004, 08:27
przez Zombi
Ja miałem uszczelki AJUSA jakiś tajwan pewnie.

Napisane:
9 kwi 2004, 11:05
przez xXx
Kup oryginał!!

Napisane:
9 kwi 2004, 13:38
przez XsiX
napisz PW do kolegów z ASO (@-tech, Długi, Noren)
powołaj sie na klub to dostaniesz zniżkę


Napisane:
9 kwi 2004, 17:27
przez Jaksa
TYLKO ORYGINAŁ

!!

Napisane:
9 kwi 2004, 20:14
przez GrzegorzSz
Fajny patent na problem z uszczelkami znalezli w USA, mianowicie przed zalozeniem uzywaja silikon w sprayu. Jest on przeznaczony specjalnie do uszczelek w celu uzupelnienia mikroubytkow. Jako, ze dostalem od kumpla takowy spray, kupile uszczelke AJUSA (Hiszpanska gwoli jasnosci) i zalozylem. Po ponad 10kkm sucho.
Tak wogole to bardziej problem z dostepnoscia dobrej jakosci zamiennikow w Europie dlatego popieram – TYLKO ORYGINAL.

Napisane:
9 kwi 2004, 22:35
przez xXx
Kupisz oryginał = Masz spokój!!

Napisane:
10 kwi 2004, 19:58
przez frost
Greyg napisał(a):Fajny patent na problem z uszczelkami znalezli w USA, mianowicie przed zalozeniem uzywaja silikon w sprayu.
A mozna u nas dostac taki silikon w sprayu??? Jesli tak ,to jakiej firmy.. ew. jak sie u nas to to nazywa??

Napisane:
10 kwi 2004, 20:21
przez GrzegorzSz
Kent w sieci Fota, ale jest gorszy – sprawdzalem.

Napisane:
10 kwi 2004, 20:50
przez frost
Greyg napisał(a):Kent w sieci Fota, ale jest gorszy – sprawdzalem.
Gorszy.... rozumiem, ze lepiej go zastosowac niz bez silikonu??

)

Napisane:
10 kwi 2004, 20:52
przez GrzegorzSz
Jest to silikon do mikroubytkow, jednak nie jest on wysokiej klasy. W US mozna dostac podobny (sporo drozszy) do zastosowania w autach po tuningu silnika.

Napisane:
11 kwi 2004, 20:52
przez fachura
pod głowicę zakładaj tylko orginalne uszczelki czyli stalowe to dobra rada resztę możesz kupić w podrubie. fachura

Napisane:
11 kwi 2004, 20:56
przez GrzegorzSz
hmm, ciekawe
Wlasnie ogladam podroby Ajusa i oryginaly. Roznice sa raczej materiale na powloce uszczelek. Obie sa stalowe.

Napisane:
11 kwi 2004, 21:29
przez fachura
biesz orginał zaufaj mi.fachura

Napisane:
11 kwi 2004, 21:55
przez GrzegorzSz
hmm, fachura to mozesz i sobie byc, tylko pamietaj, ze nie kazdego stac na oryginal

Napisane:
12 kwi 2004, 08:45
przez b2
Greyg napisał(a):hmm, fachura to mozesz i sobie byc, tylko pamietaj, ze nie kazdego stac na oryginal
musi być i tyle. żeby raz założyć i nie [tiiit] się więcej. kaskę najwyżej się pożyczy (no bo uszczelke trzeba jeszcze założyć, sam tego nie zrobie a warsztaty to nie instytucje dobroczynne). w moto.sklep.pl uszczelki do KF stoją po 207 zł/szt. ale nie jest napisane co to za produkt, po kwocie domyślam się, że nie oryginał.

Napisane:
12 kwi 2004, 10:24
przez Jaksa
w moto.sklep.pl uszczelki do KF stoją po 207 zł/szt. ale nie jest napisane co to za produkt, po kwocie domyślam się, że nie oryginał.
Napisz do Norena w tej chwili jest tak że większość części jest w dobrej cenie ( uszczelki głowic może też )

Napisane:
12 kwi 2004, 11:13
przez Globy
I upust 10% dla Klubu. Prowadza wysylke.
[Xedos6 CA] Uszczelka pod głowicą.

Napisane:
6 sty 2009, 17:50
przez arekertmann
witam jak sprawdzić czy poszła uszczelka pod głowicą przy xedosie6 2.0v6 ? mam też problem z rozrusznikiem kontrolki się palą a on nie kręci ale czasami odpala bez problemu ? pozdro
Poprawiłem już temat sam, doceniam, że próbowałeś. Na przyszłość tytułuj tak jak jest teraz. qbass

Napisane:
6 sty 2009, 19:56
przez jacki15
co do rozrusznika, to wyglada mi to na szczotki, a co do uszczelki, brak mocy moze byc objawem choc nie koniecznie, najlepiej chyba sprawdzic kompresje na wszystkich cylindrach miernikiem (tzn manometrem) i porownac kompresje z ksiazkowa