No tak trochę może sie rozpedziłem

przepraszam jeżeli kogoś uraziłem

Generalnie znam sie dość dobrze na elektronice, więc dam rade ze sprawdzaniem ECU, na codzień podłączam GPS, alarmy

W sumie muszę sprawdzic, czy w ogóle idzie sygnał na element odpowiadajacy za wole obroty, auto jest po wymianie głowic i do czasu poluzowania sie minusowej klemy na akumulatorze wszystko było ok., później niestety obroty podskoczyły, więc wyłączyłem kluczyk w trakcie jazdy, ponownie przekreciłem na rozruch i zrobiło się ciemno

, puściłem sprzęgło i jakos skokami na pobocze udało się zjechać, wyjścia nie miałem, obwodnica,ciemno..., poprawiłem kleme i prąd ok., ale wolnych brak, chodzi normalnie od 2000-2500, puszczam gaz i gaśnie, jutro mam zamiar sprawdzić czy idzie sygnał na krokowy, może to on ..., jeżeli byłaby taka mozliwość, to proszę o jakąś radę, oczywiście ta z wymontowywaniem przepustnicy też sie przyda, ale coś mi mówi, że to coś z pradem.
Dodam tylko, że coś zaśmierdziało, możliwe, że było to iskrzenie klemy, moze jednak masa gdzies się upaliła faktycznie.
Pozdrawiam i życzę spokojnych i wesołych świąt
Piotr