Strona 1 z 1

Jakie prawidłowe obroty na biegu jalowym ?

PostNapisane: 29 lis 2004, 19:48
przez Ukson
Witam serdecznie
to moj pierwszy wpis choc mam juz druga Mazde i czesto zagladam na forum.

2 tygodnie temu nabylem Xedosa 2.0 '92 i mam pytanie jakie powinien miec obroty na luzie? Kiedy wylacza sie ssanie jest jakies 1500 obrotow ale jak silnik sie rozgrzeje i sie zatrzymam to sa niestabilne i spadaja ponizej 500, zdaza sie ze gasnie (ostatnio nawet na skrzyzowaniu na wcisnietyym sprzegle- wylaczylo sie wspomaganie i ogolnie zrobilo sie cieplo :)). Jakie sa normalne obroty dla xedosa i co moze powodowac te problemy. Przegladalem wątki ale mimo to prosze o info.

Ukson

PostNapisane: 29 lis 2004, 20:29
przez nor
U mnie sa okolo 700, a dlaczego masz nizsze to nie mam pojecia. Zdaza sie i u mnie ze na chwile spadna ponizej 700 ale to jest tylko moment i zdarza sie to bardzo rzadko

PostNapisane: 29 lis 2004, 20:34
przez XsiX
musiałbym sprawdzić dokładnie ale wydaje mi się że u mnie jest około 800 :D

PostNapisane: 29 lis 2004, 20:43
przez Jaksa
:D :D :D :D

PostNapisane: 29 lis 2004, 21:47
przez b2
równo jedna kreska przed tysiącem. jedź na tester, "śmierdzi" sondą.

PostNapisane: 29 lis 2004, 21:59
przez XsiX
Jaksa napisał(a)::D :D :D :D

a tobie co ? <głaszcze>

PostNapisane: 29 lis 2004, 23:09
przez Jaksa
XsiX napisał(a):a tobie co
To znaczy ze masz rację
b2 napisał(a):równo jedna kreska przed tysiącem
b2 tez.

PostNapisane: 29 lis 2004, 23:29
przez XsiX
uff... a już myślałem że to jakiś tik nerwowy <lol>

PostNapisane: 30 lis 2004, 19:35
przez kylo
Problem może polegać na tym, że do silnika może dostawać się lewe powietrze między silnikiem a filtrem powietrza.

PostNapisane: 29 gru 2004, 14:37
przez Ukson
Racja Kylo

okazalo sie ze gumowy przewod dolotu powietrza mial w jednym z zalaman
spooora szpare :| i jak silnik pracowal i szpara sie powiekszala spadaly obroty
lub nawet przygasal. Po zaklejeniu dziury jest ok, ale musze zamowic ten kawalek gumy..

PostNapisane: 5 sty 2005, 15:33
przez Janu
Mam identyczne objawy w 626 GD 2.0i. I to po wymianie uszczelki pod głowicą. przedtem było ok. Czyżby coś źle złożyli? Co ciekawe – na gazie chodzi ok, a przecież jest on wrażliwszy na "przeciągi". POMÓŻCIE

PostNapisane: 6 sty 2005, 00:00
przez krzysiek626
Zresetuj kompa może błąd sie dostał u mnie też tak było i pomogło po resecie

PostNapisane: 6 sty 2005, 12:41
przez Janu
Ok, pewnie zrestaruję kompa, choć niektórzy twierdzą że to nie usunie usterki. Szukam jeszcze inf nt. prostej diagnozy z diodą i kablem – może to coś pomoże.