Strona 1 z 1

Xedos 2.0 V6 (KF) nie odpala po remoncie silnika – pomocy

PostNapisane: 16 paź 2008, 16:03
przez rafal340
Witam Wszystkich Użytkowników forum Mazdy
Pół roku temu kupiłem Xedosa z 2000r o przebiegu 160tys km, jednak co się okazało później silnik był do wymiany lub naprawy gdyż uciekło ciśnienie oleju. Zdecydowałem się jednak na naprawę, wal został przeszlifowany, założyłem komplet panewek, wymieniłem rozrząd itd. Wczoraj udało mi się wszystko poskręcać, chciałem ja zapalić a tu nic, silnik kreci i nic... Ciśnienie na poszczególnych cylindrach waha się miedzy 7.5 a 8 MPa, iska jest, paliwo tez czego brakuje to płynu chłodniczego i podłączenia kilku wężyków podciśnieniowych w okolicy przepustnicy i filtra powietrza.
Dodam również ze akumulator był wyjmowany czy coś mogło się rozkodować, zawiesić?? Czy ma ktoś z was schematy podłączeń podciśnieniowych??
Dziękuje za pomoc
Pozdrawiam

PostNapisane: 16 paź 2008, 17:32
przez maxim_wawa
rafal340 napisał(a):podłączenia kilku wężyków podciśnieniowych w okolicy przepustnicy


raczej bez tego nie odpali a tymbardziej jesli map sensor jest odlaczony.. to nei gaznik

PostNapisane: 16 paź 2008, 17:59
przez qbass
rafal340, witamy na Forum.

Prosiłbym o przeczytanie i zastosowanie się do Regulaminu tego działu. Nawet nie wiadomo o jakim silniku rozmawiamy. Masz 24h na poprawę, później temat poleci do kosza.
Użyj też opcji szukaj, gdyż podobne tematy były już poruszane.

Podepnij wszystkie podciśnienia, powinien odpalić. Masz immo?[/url]

PostNapisane: 16 paź 2008, 18:05
przez Troll Bagienny
rafal340 napisał(a):brakuje to płynu chłodniczego i podłączenia kilku wężyków podciśnieniowych w okolicy przepustnicy i filtra powietrza.

Jeśli mowa o V6 to masz odpowiedź. Te silniki są potwornie czułe na jakiekolwiek nieszczelności. Podłącz wszystko i powinien odpalić bez problemu :)

PostNapisane: 16 paź 2008, 18:24
przez rafal340
Dziękuje za odpowiedzi. Czy ma ktoś z Was może schematy połączeń podciśnieniowych??
Pozdrawiam
Rafal

PostNapisane: 16 paź 2008, 18:49
przez qbass
rafal340, jest na Forum schemat od silnika KL, który to jest bardzo podobny do KF'a.

Poza tym,
Regulamin napisał(a):Przykłady prawidłowo zatytułowanych wątków:

TEMAT: Uszkodzony przegub napędowy – wymienić, czy regenerować ?
OPIS: Xedos CA KF
---------------------------------------------------------------------------------
TEMAT: Wymiana tylnej poduszki silnika – jak to zrobić ?
OPIS: 626 GE FS
---------------------------------------------------------------------------------
TEMAT: Niewłaściwe działanie układu ABS – metody diagnozowania.
OPIS: MX-6 GD F2
---------------------------------------------------------------------------------
TEMAT: Wymiana tarczy sprzęgła – porady.
OPIS: 626 GW FP
;)

PostNapisane: 16 paź 2008, 19:31
przez Soluks
tu masz schamat połączeń wężyków od podciśnień:

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... at%20podciśnień

PostNapisane: 16 paź 2008, 22:28
przez tomekrvf
rafal340 napisał(a):Ciśnienie na poszczególnych cylindrach waha się miedzy 7.5 a 8 MPa

Pewnie nie MPa tylko barów. Tak czy inaczej takie ciśnienie sprężania oznacza śmierć silnika.

PostNapisane: 16 paź 2008, 22:47
przez waldii
tomekrvf napisał(a): Tak czy inaczej takie ciśnienie sprężania oznacza śmierć silnika.

albo zle zlozony rozrzad ;)

PostNapisane: 16 paź 2008, 23:05
przez Soluks
no własnie bo powinien mieć przynajmniej 9 na garze. wystarczy że odkrecisz obudowę rozrzadu i sprawdzisz pkty na kołach od ściany grodziowej koło ma aż 3pkt i wszystkie muszą pasować z tymi na obudowie i na tym od chłodnicy jest tylko jedno oznaczenie no i na wale jest wciecie które musi patrzeć do góry...