Jakiej Wielkosc i Macie Chlodnice Olejowe do ASB ? Ciagle wycieki :(

Postprzez VIP » 3 lis 2004, 15:59

witam zaczelo sie od tego ze zmienialem chlodnice a do ASB zostala chlodniczka wielkosci 17x13x4 i nie wiem czy nie jest za mala ?

druga sprawa ze cieknie z dolu cos jak zaparkuje samochod to po 2 h mam mala plamke pod nim

Jaksa wymienil mi przewod z ktorego cieklo ale to i tak cieknie tylko mniej zastanawia mnie fakt czy czasem nie przyczyna tego moze byc za slabe chlodzenie oleju ?

i skad te wycieki moga byc ??

aha jaka temp powinien miec olej w ASB ? tzn chodzi mi o gorna granice

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Paweł » 3 lis 2004, 17:09

VIP napisał(a):aha jaka temp powinien miec olej w ASB ? tzn chodzi mi o gorna granice

Ciezko powiedziec, jaka powinna byc gorna granica. Bardzo duzo zalezy od samego oleju, jaki i skrzyni oraz jej stanu. Mozna przyjac, ze prawidlowa temperatura oleju powinna utrzymywac sie w granicach 80-90 st. C.

VIP napisał(a):witam zaczelo sie od tego ze zmienialem chlodnice a do ASB zostala chlodniczka wielkosci 17x13x4 i nie wiem czy nie jest za mala ?

Fabryczna chlodnica dla CD4E jest mikroskopijna. Na ProbeTalk polecaja chlodnice o objetosci zblizonej do tego co podales, wiec mysle ze taki zabieg jest wystarczajacy. Ewentualnie powstaje pytanie, czy konstrukcja tej chlodnicy zapewnia odpowiednia przeplywowosc i wydajnosc chlodzenia. Na ProbeTalk pisza, ze zwykla chlodnica, typu rurka w żeberkach jest do pupy.

VIP napisał(a):Jaksa wymienil mi przewod z ktorego cieklo ale to i tak cieknie tylko mniej zastanawia mnie fakt czy czasem nie przyczyna tego moze byc za slabe chlodzenie oleju ?

Nie.

Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez GrzegorzSz » 3 lis 2004, 21:49

Tez meczylem sie raz z jednym wyciekiem z ASB. Po wielu walkach i bojach:
– wytarlem obudowe skrzyni do suchego,
– obsypalem piaskiem, tak by sie trzymal,
– odpalilem silnik na postoju na dluzszy czas (zmienialem biegi)

Pokazalo to prawie idealnie skad idzie wyciek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez VIP » 5 lis 2004, 23:30

Okey juz wiadomo czemu tak sie dzialo :)

ktos mi wlal za duzo oleju do skrzyni tzn na bagnecie przy ziknym jest nawet 3 cm za duzo nic powinno byc na max

mam pytanie czy mozna tak jezdzic czy musze odlac ?

i pytanie jak jest tak duzo wiecej czy mozliwe ze dlatego cieknie ? jak tak to ktoredy czy jest jakis zawoprek ??

bo raczej ten wyciek byl przez wezyk ktrego pan jaksa mi wymienil

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Paweł » 5 lis 2004, 23:42

Nie moze byc w skrzyni zbyt duzo oleju, bo po termicznym rozszerzeniu sie nie bedzie on mial gdzie byc przetrzymywany. Nie wiem jak to jest dokladnie w GF4A-EL, ale w CD4E na misce olejowej jest zaworek upuszczajacy nadmiar oleju.

Jesli u Ciebie poziom na zimnym silniku jest o 3cm za wysoki, to... <glupek2>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez VIP » 6 lis 2004, 20:24

dzieki wielkie

jutro spuszcze nadmair oleju masz racje ale ciagle sie zastanawiam jak to mozliwe zeby mi wlali tak za duzo oleju ludzie do ktorych mam wielkie zxaufanie !!

no ale coz jutro zleje i mam nadzieje dojade do kani :) na zlot

pozdrawiam i dziekuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6