Wymiana sinika na młodszy.
bawiam się ze nie było w 2000r juz montowanych tych silników a przynajmniej nie w xedosach.
z reszta nie było xedosó w w tych latach z fabryki.
chyba znacznie taniej uszczelki opod głowicami wymienić.
z reszta nie było xedosó w w tych latach z fabryki.
Sin napisał(a):Niestety walnęła mi uszczelka pod głowicą
chyba znacznie taniej uszczelki opod głowicami wymienić.
a jeszcze jedno takie pytanie zanlazelm silnik koszt to ok 2500 nie wiem czy to duzo czy malo podobno w dobrym stanie i ma przejechane niby 170 000 co o nim sadzicie? no i druga sprawa "serce" to bije w mazdzie 323F wiec nie wiem czy on bez problemow wejdzie do mojego Xeda? i co musialbym przerzucic ze starych gratow.Pozdrowki
- Od: 23 sie 2008, 14:53
- Posty: 29
- Skąd: Poznań
- Auto: Xedos 2.0 V6 KF '95
bazkbal mowisz ze to duzo (jezeli chodzi o gwarancje to nie rozmawialem jeszcze z wlascicielem na ten temat)na allegro widzialem ze te silnik chodza tak do 2000 pln'ow druga sprawa mam troche daleko wiec nawet bedzie mi trudno sprawdzic jak chodzi ten silnik moze znacie kogos z okolic poznania co mialbym taki silnik w dobrym stanie albo ocenilby co dokladnie dolega mojemu Xedosowi.... kurcze juz sam nie wiem co ja mam z tym zrobic juz coraz bardziej zaczyna mnie irytowac to auto grrrrrr...:/
- Od: 23 sie 2008, 14:53
- Posty: 29
- Skąd: Poznań
- Auto: Xedos 2.0 V6 KF '95
A może zdecydowałbyś się na taki "mini remoncik" (wymiana pierscieni)uszczelniaczy zaworowych) -w dziale 323 jest nawet fotorelacja.
W niektórych wypadkach pomaga.
A używany silnik też moze okazać się szrotem
W niektórych wypadkach pomaga.
A używany silnik też moze okazać się szrotem
Można też wstawić K8 jeśli strata 10KM Ci nie przeszkadza – są znacznie tańsze a też bez problemów pasują 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Sin ja na Twoim miejscu bym się w ogóle nie zastanawiał nad wymianą silnika. Jest baaardzo duże prawdopodobieństwo, że kupisz jeszcze gorszego niż masz i będziesz miał te same problemy i/lub nowe. A tak przynajmniej już znasz swoje problemy. No chyba, że ten Twój to kompletny trup. Ale jak tylko sama uszczelka to nie ma co się zastanawiać. Na pewno warto, po zdjęciu głowicy sprawdzić/wymienić pierścienie uszczelniające, itd.
- Od: 7 cze 2006, 15:33
- Posty: 82
- Skąd: Łomża
- Auto: Premacy FS '02 asb pb/lpg
Aggio mechanik powiedzial mi ze niby jest juz niezaciekawy, napewno beda do wymiany pierscienie, o ile sie nie myle to klepia mi popychacze no i ta uszczelka, dotego niwe wiem dlaczego nie załączał wentylator kopcil na rozgrzanym nie mial mocy ja chetnie zrobilbym ten remont tylko ile to wszystko bedzie kosztowac i czy czasem nie bedzie tak ze zaczne w niego ladowac a on nadal nie bedzie chodzil tak jak powinien. A moze znacie kogos kto doprowadzilby mi tyen silnik do ladu albo chocial ktos tak konkretny i majacy taka wiedze o tych silnikach zeby mi powiedzial co jest z nim nie tak?. niestety jestem spod poznania i najlepiej byloby kogos z tych okolic
- Od: 23 sie 2008, 14:53
- Posty: 29
- Skąd: Poznań
- Auto: Xedos 2.0 V6 KF '95
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6